Ootko Hannu käyny missäpäin polokemassa mtb:tä :confused:
Ilimottele kun oot seuraavan kerran lähössä, nii minä yritän päästä mukaan :D
Printable View
Ootko Hannu käyny missäpäin polokemassa mtb:tä :confused:
Ilimottele kun oot seuraavan kerran lähössä, nii minä yritän päästä mukaan :D
Kävin Kehvon takamailla etsimässä vaihtoehtoreittiä Käärmelahteen. Kartalta löytyy polkuja, mutta hakkuut ovat hukanneet ne niin, että sain raahata pyörää selässä pitkiä matkoja.
Aina kun on liian sateista tai tuulista mennä tielle tai soratielle menen maastoon.
Ilmoittelen sitten.
Pitää tässä joku kerta lähtee maastoon mukaan, kun sais vaan maastokengät...
Ootteko kukaan shoppaillu ET-sportissa (joensuussa) :confused:
Minä olen keskittänyt maastopyörään liittyvät ostot heidän butiikkiin ja kaikki on toiminut paremmin kuin hyvin ja alennusta on Jukka aina antanut :D :D :D Pitää lähteä käymään taas täss joku viikko joensuussa ja osta maastokenkulit ;)
Minä pahoin pelkään että joudun jättämään vehmerin ensvuoteen :( Mulla on ens viikolla vielä NELJÄ koetta ja kyllä tällä hetkellä opiskelu on se tärkein ;)
Olen pahoillani että en pääse nauttimaan teidän LOISTAVASTA seurasta, mutta elämä on laiffii :D
Näyttää Vehmeri jäävän minultakin tälläerää ajamatta, mutta katsotaan kesemmällä. Eävakainen sää näyttää jatkuvan viikonvaihteen yli. Pitäisköhän lähteä sauvojen kanssa Pataskille? Saishan sitä hien pintaan niinkin.
No katsotaan millainen sää on. Ehkä minäkin ajelen vain huvikseni.
Vaikka kai sitä pitäisi osallistua kun joku tuollaisen viitsii järjestää.
Tuli polokaastua satehella viisikybää. Vanhalla pyörällä. Totesin vaan että nämä axial carbonit on hyvät renkaat.
Pyörässä on 2,5 milliä lyhyemmät polkimet kuin uudessa. Ei uskoisi, että vaikuttaa tollenen kynnenvalkuaisen verta, mutta pyöritystyntuma oli aivan eri. Sensijaan Campan miraget ja centaurit eivät kyllä vaihtamistuntumassa toisistaan poikkea. Kovempi on 7005 alumiininen runko kuin tämä 7020 + hiilikuituiset takakolmion yläputket.
Ei kovin isoja eroja ole näillä pyörillä vaikka hinnaneroa on ainakin tonni. [img]smile.gif[/img] Onneksi kuitenkin uusi on vähän parempi. Muuten harmittaisi. Taidan kuitenkin pitää tämän vanhan Kinesiksen sadepyöränä.
Siis tämmöset renkaat on nannaa:
http://www.biketiresdirect.com/images/carbonyel120.jpg
[ 22.05.2004, 21:49: Viestiä muokkasi: hannupulkkinen ]
Tämä muistuttaa taas yksinpuhelua, mutta siinä olen kyllä hyvä. :D
En tokeentunut Vehmeriä kiertämään. Ajoin sensijaan Varpaisjärven lenkin. 85 kilometriä ja kumma kyllä ei oikein nautinnolta tuntunut. [img]smile.gif[/img]
Selkää kivisti.
Ensi sunnuntaina paistaa sitten aurinko ja koko neljän jengillä on hyvät maantiepyörät alla ja ajetaan yli satasen lenkki kauniisti lyhyillä vedoilla. ;)
Mie menin. Ei satanut pisaraakaan. Tosin alkumatkasta oli hiivatin kylmä, varsinkin torilla ja lossilla odotellessa. Oli lystiä, keskivauhti 31,1 km/h (netto).
Päivän "Most combatitive rider" -palkinto olisi pitänyt antaa yhdelle vanhalle ukolle, joka ajoi ruosteisella yksivaihteisella pyörällä (>20kg?), jonka takaheijastin helisi ja takavanne lieppasi aavistuksen verran. Hiton kovaa se meni, vaikka välillä tippui "nopeimmasta" porukasta ja ajoi ypönä. Asennetta, sanon minä.
Jokos Ändig tekisi tuttavuutta livenä ensi sunnuntaina.
Viiden porukalla olisi kiva ajaa vaikka Pohjois-Kallaveden lenkki. Jos täältä lähdettäisiin Kuopioon päin niin letkaan voisit tulla vaikka
yliopistolta. Missä päin kaupunkia asustelet?
Intersportissa taitaa olla kenkiä kampanjamyynnissä. Kyllä minäkin olen sieltä ET-sportista saanut kaikki mitä olen tilannutkin.Lainaus:
Originally posted by Lyytinen:
.
Ootteko kukaan shoppaillu ET-sportissa (joensuussa) :confused:
Minä olen keskittänyt maastopyörään liittyvät ostot heidän butiikkiin ja kaikki on toiminut paremmin kuin hyvin ja alennusta on Jukka aina antanut :D :D :D Pitää lähteä käymään taas täss joku viikko joensuussa ja osta maastokenkulit ;)
Lähinnä rattaita ja ketjuja.
Pitää vain varmistaa, että tavarat ovat hyllyssä.
Varmaan paistaa aurinko ensi sunnuntaina jossain päin maailmaa! Mutta epäilen että täällä! :confused: Tulin juuri kaverin luota. Täältä lähtiessä ei satanut. Ajoin soratietä, jota avulias traktorimies oli juuri lanaamassa! :mad: Ja hyvinhän se hybridi 'pomppi' kiveltä kivelle - ellen ollut juuttunut pehmeään soraan - menomatkalla! Tutustuin muuten Jounin digikameraan ja eikös kuvaaminen alkanut taas kiinnostamaan... jos jotakuta muuta kiinnostaa, niin tässä Jounin kotsivu: http://www.saunalahti.fi/~jkiima1/
Sillä aikaa oli tietysti alkanut sataa! :( Ennestään pehmeä, lanattu tie olikin nyt osittain puuroa. Kivet olivat kuin rusinat keitossa! Jos nimittäin ei satu pitämään rusinoista. Itse kyllä pidän rusinoista, mutta kivistä en, varsinkin jos niitä on kengässä tai vaikkapa sapessa. Sappikivet eivät kuulemma ole kivoja! Kengässä mulla niitä on ollut, eikä ne tunnu kivalta, jos nimittäin jalka sattuu olemaan siinä kengässä samanaikaisesti. :confused: Ei hemmetti mitä minä sekoilen...
Tarkennan, ettei mulla sentään sappikiviä kengässä ole ollut, vaan ihan niitä tavallisia, joita sorateillä ja -montuissa näkee...
Ovat menneet viime viikkoina nuo sunnuntait silleen, että oon ollut muualla ajamassa tai reissussa, niin en ole ehtinyt mukaan (ja ajan monesti pitkää lenkkiä lauantaisin). Tämän viikon sunnuntaista en osaa vielä sanoa. Pitää palata astialle.
Asun Kuopiossa Särkiniemessä. Yliopiston ohi on Kuopiossa nykyisin hankala ajaa, kun siellä on möyritty tietyömaata millon mistäkin kohtaa, mutta ajotielle poikkeamalla pääsee ohi.
Eipä tuolla kesportissa ainakaan tänää sattunut silmään kun ne hyllyssä olovat nauhoilla varustetut sikahintaset kengät :mad:
Mutta eipä tässä hätiä mitiä, torstaina menen varmaan Joensuuhun ja sieltä ois tarkotuksena palata uudet kengät kainalossa ;)
Ennusteitten perusteella näyttäs tulovan hyvä keli Sunnuntaiks :D Kun ois sen verran lämmin et tarkenis lyhythihasessa ja -lahkeisissa [img]smile.gif[/img]
Jos sunnuntaina mennään vähän isommalla porukalla niin varmaan kannattaisi kerrata nämä:
http://www.fillari-lehti.fi/cch/ryhmassa.htm
Toivottavasti tosiaan päästään lyhyissä liikkeelle.
Todella hyvä saitti...varsinkin minunlaiselle yksinäiselle sudelle, joka ei oo ajanu ryhmässä, kun nämä muutamat kerrat teidän kanssa :D
Moneltako sitä ollaan sunnuntaina lähdössä ja minkälaista pituutta on ollu suunnitelmissa :confused:
Minulle on ihan sama (kesäloma) :D :D
Jos kaikilla on kerta kilipapyörät kuosissa nii ois mukava vetästä piiitkä lenkki [img]smile.gif[/img]
Olisiko puoleltapäiviltä mitään kun tänään joillakin on noita ylioppilasjuhlia ja muita bibbaloita?
[ 29.05.2004, 15:09: Viestiä muokkasi: hannupulkkinen ]
Voidaan omasta puolestani lähteä vaikka klo. 10.00, mutta epäilen sääoloja kehnoiksi! Katellaan vielä aamulla ja toivotaan, että olen jälleen väärässä! Toivottavasti myös Esko on laittanut ajopelinsä kuntoon. Onhan se 'kevyempi' ajettava tuo maantiennielijä kuin ne 'tavalliset' polkupyörät!
No ei kympältä. En herää ajoissa. Ajetaan sadetta pakoon. Jos lähtiessä sataa se on ongelma, mutta jos ei niin sadetta voi kierrellä.
Kolmena päivänä on Esterin pitänyt itkeä ennusteen mukaan, mutta olen joka kerata viiskybää saanut kasaan. Tänään yritin Puijolle, mutta Päivärannassa alkoi pisaroida. Kuitenkin sain ajaa lentoaseman kautta kotiin kastumatta.
[ 29.05.2004, 22:53: Viestiä muokkasi: hannupulkkinen ]
Okay! 12.00 sopii hyvin, voin siis ottaa vielä yhdet! ;)
Yksistä ei ole mihinkään - ota kahdet ;)Lainaus:
Originally posted by kon-ciocc:
Okay! 12.00 sopii hyvin, voin siis ottaa vielä yhdet! ;)
Sadetta ma kuuntelen, joka yltyy vaan!
Ohi menneen lenkin, silmissäin nähdä ma saan!
Satoihan eilenkin, ja sitä ennenkin ja sataa varmaan huomennakin...
Muistaako joku, lauloiko sellainen tunnettu kitaristi/laulaja , kuin Jose Feliciano tämän ks. kappaleen? Vastaan itse että ei! Mutta kuka? Tai kuka käännösversion? - muutin hieman sanoja, mutta tiedätte kappaleen! -
Minun pitää taas NÖSSÖILLÄ ja päästää teidät kolmistaan lenkille :( Ei oikein oo ny iskussaan ja kaiken lisäks meille tulee tossa vieraita niin pitää niitä vahtia ;) :D
Minä oon varmaan koko ens viikon reissussa nii en pääse ajamaan, tai korkeintaan lauantai-iltana tai sunnuntaina [img]smile.gif[/img]
Rain
by Jose Feliciano
Album : And The Sun Will Shine,
Light My Fire
Listen to the pouring rain
Listen to it pour,
And with every drop of rain
You know I love you more
Let it rain all night long,
Let my love for you go strong,
As long as we're together
Who cares about the weather?
Listen to the falling rain,
Listen to it fall,
And with every drop of rain,
I can hear you call,
Call my name right out loud,
I can here above the clouds
And I'm here among the puddles,
You and I together huddle.
Listen to it fall.
It's raining,
It's pouring,
The old man is snoring,
Went to bad
And bumped his head,
He couldn't get up in the morning,
listen to the rain
Jose lauloin näin, mutta nyt alkaa aurinko paistaa ja tiet kuivuvat joten me lauletaan aurinkolauluja kello 12 tai sitten kun tiet ovat kuivia. Jose sanoo, että sataa ja vanha mies kuorsaa, mutta ei me vielä niin vanhoja olla.
Kiitos Hannu! 'Ajoin' takaa kappaletta, jonka suomenkielinen nimi on ' Öisin vain valvon', Johnny Liebkindin esittämänä. Alkuperäinen nimi Tossing and turning, esittäjä Buddies.
Mutta nyt näyttää pilvet repeilevän, joten kahdeltatoista ainakin yritetään!
Joko Esko on heränyt ja pumpannut pyöränsä kumit? [img]smile.gif[/img]
Esko lupasi tulla. Sanoin samalla että jos satelee, niin voidaanhan sauvakävellä tai esim. nousta hyppyrimäen portaita jne. Tulen autolla Siiliin ja otan kävelykamppeet mukaan.
En olisi vielä aamulla uskonut, kuinka hyvä sää päivällä olis! 4h 55min. eikä tullut todistettavasti pisaraakaan taivaalta! Satanen kuitenkin rikki, mutta kunto on kyllä liian huono tällaisille lenkeille! Keskisyke jäi 124 johtuen alkuosan lukuisista tauoista. Hannulle kiitos vetoavusta, jota ilman en olisi selvinnyt autolle asti iltaan mennessä! Hieno lenkki kaiken kaikkiaan, harmi vain, että puolet vaki- porukasta oli poissa! :(
Kiitti Kari itsellesi. Nyt voit kuvitella miltä minusta pitkät lenkit tuntuivat vielä viime vuonna [img]smile.gif[/img]
Kyllä minäkin olen väsy, kun koko länsiranta oli vastatuulta, mutta hyvä näin.
Jalkoja meinaa vähän kramppailla, mutta kai sitä yön saa nukuttua.
Esko ja Simo mukaan vaan ensikerralla ja Ändig myös.
Moikka. Hyvät lenkit ollu teillä. Kävin vanhempieni luona Outokummussa (pyörällä), niin ei tänä viikonloppuna kerennyt teijjän kanssa ajamaan. Ihan mukavaa oli ja tuli ajettua >250km pe-su. Ens viikonloppuna on sitten Pirkka, johon meen itteeni kiduttamaan.