DT Swissin kiekot ostaa ja sitte päivittää rungon jossain vaiheessa :D
Printable View
DT Swissin kiekot ostaa ja sitte päivittää rungon jossain vaiheessa :D
Vinkkejä kaivataan seisontatukeen.
Täällä uusi White fat pro- mallin omistaja. Asennutin läskiin Bafangin keskiömoottorin, jolloin painoa tulee jonkin verran lisää. XXL:n myyjä sanoi, että ei suosittele heidän seisontatukia, koska ne eivät kestä sellaista painoa. Millaiset seisontatuet teillä on läskissä?
Onkohan näin joulun aikaan ollut yleensä hyviä läskitarjouksia? White 5 pro kiinnostaisi.
^vastahan sitä viime viikonloppuna tarjottiin hintaan 699,-
Tokmannilta saatavaa takahaarukkaan tulevaa mallia olen asentanut kolmeen läskiin ilman ongelmia ja hyvin on kestäneet. Niissä ei tosin moottoria ole, mutta se jalka vaikuttaa melko tukevalta. Omassa on Baiksilta ostettu vastaava joka on Tokmannin versiota tukevamman oloinen.
Promalli 999e tarjouksessa....
Onko läski niin painava että tarvitaan moottoroitu tuki 😀
^Kiitos - ne näyttää ihan samoilta Jalcoilta Chosen navoilla mitä on 3-sarjan Whiteissä. hinnalla ei ole pilattu mutta tarve ei ole akuutti enää. Sain takuuseen XXL:stä uuden takavanteen (4-sarjalaisen).
Tulipa tilattua fatlite5 ennen joulua kun oli tarjouksessa. Läski kuume ollu jo pitkään ja verkkokaupan läskiä suunnittelin mutta tähän päädyin. Tuli viestiä että ovat loppuneet varastosta pitää odotella tammikuun puoleen väliin. jospa ei muita ylläreitä tulis kun tämä. Ihmettelen miten niitä voi netistä tilata vaikka niitä ei enään varastossa ollut.
3Fat, Jalco ja pienet paineet https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...04d336e61b.jpg
Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla
Miten se noin meni. Mulla lähti kerran ghetto tubeless vanteelta, kun en saanutkaan keulaa ylös ja piti väistää este... Etunen poikittain ja koko painolla päälle. Oli tosin 2.2 tuumanen rengas, joka oli tosi väljä vanteelle.
Toi on kanssa aivan uskomattoman löysä vanteelle, eikä kehässä ole minkäänlaista hyllyä. Mukavuus syistä ajoin vähän pienemmillä paineilla, mutta lenkin aikana paineet pääsivät tippumaan, kun paine ei riittänyt pitämään rengasta vanteen seinämässä. Tuli taas hyvä muistutus siitä miksi aikoinaan rakensin uuden kesäkiekon [emoji3]
Edit. Seuraavana voisi kokeilla halkaistua sisuria.
^Ei tosta saanu hyvää kuvaa mutta kyllä siinä jonkunlaine hylly on. Meitin oranssin pöörän etusen tubelessi on suotanu tyhjänä ja 4.8 JJ pysyy vanteella oikein mallikkaasti. Otin sen lämpöseen ja taidan uusia siihen hirvisäkin. Sulla on tainnu olla aika kovat voimat pelissä ku toi rysäys on tapahtunut?https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...440c7c6daa.jpg
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Ja sitten ku katoin uusiks sun kuvaa ni sullahan on se vanhempi 3 sarjan vanne. Se on kyllä ihan susi. Toi mun kuva on 4 sarjan vanteesta.
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Halkastu sisuri, reilun vuoden moisella ghettovirityksellä ajellu.
Takakiekko onkin kokonaisuudessaan tosiaan dt swissi ja aivan toista maata on kehä.
Kammet vaihtui 170mm perä mallisiin.
Hyvin loppupeleissä asettui, ja lähemmäs runkoa ei kampia enään saa.
Onko kukaan laittanut 3fat Prohon tai vastaavaan 27.5+ -kokoisia kiekkoja? Mistä sopivat kiekot jos ei itse viitsi eli osaa rakentaa? Himottaisi kokeilla, jos vaikka lisää monikäyttöisyyttä saisi ja yhden pyörän pois tallista...
Sent from my iPad using Tapatalk
^ Pitänee itse teettää. Fillaritorilla oli pitkään myynnissä White 4Lite Spankin plussakehillä poistettu myynnistä elokuussa.
Vaihdoin etukiekkoon uuden hirvisäkin. En jaksanu ees kerätä litkuja renkaasta pois. Vanha säkki pois. Mulla on gorilla vannenauhana ja siinä päällä kierros pakkausteippiä. Kuivasin pinnan ja uus säkki paikalle. Mätänetin vannerasvaa jimin kylkeen ja pikkukompuralla ilman sielua ilmaa sisään. Napsahti nätisti vanteelle ja ilmat pysyy. Lisäillään sitte litkua ku tarvii. Kyseessä siis jalcon 4 sarjan 90mm vanne.
Mikä vapaaratas korvaamaan 3 pro alkuperäinen? Viime keväänä tuli Takuusta 4 pron kiekko ja vapari, nyt vapari taas paskana..
En osaa tuohon vastata muuta kuin sen, mitä itse tein eli laitoin DT Swissiä Lite nelosen alle. Kallis se oli, mutta vaikuttaa myös hyvältä. Useita kymmeniä pluspisteitä muuten XXL:n aspalle sillä ovat näköjään jaksaneet kaivaa tuohon nelosLiten kiekkoon sopivan näköisen vapaarattaan. Sähköpostilla tuota olen sieltä kysellyt ja nyt odottelen tietoa, miten semmoisen voisin hommata. Myymälän huoltoon kiekon tai vaparin kiikuttaminen on toistaiseksi ollut täysin hyödytöntä, kahdesti olen käynyt näyttämässä.
Vaasan xxl:s ollu tähän asti ainakin osaava henkilökunta. Mutta äkkiäkös se bensoihin menee kun tuota kiikuttaa 2x vuodes seinäjoelta vaasaan takuuhuoltoon, niin mieluummin laittaisin jonku vahvemman...
En tarkoita, että huollossa ei välttämättä osattaisi vaan tuon nelosLiten (ja todnäk myös vitosen) vapaaratasta ei ole niiden verkkokaupassa tarjolla. Eihän näiden uudempien myymälöiden huoltojampoille ole välttämättä edes tullut vastaan moista ropsia joten eihän sitä osaa löydy hyllyltä, jos sellaista ei siellä ole. Mutta samaan tapaan Mikkelistä on sen reilut sata kilsaa Lahteen, Jykylään ja Lappeenrantaan joten ei sitä kovin montaa kertaa viitsi turhaan lähteä ajamaan.
Toi DT Swissin BR2250 taitaa muuten olla hinta-laatusuhteeltaan sitä parhainta luokkaa jos skippaa kuitukiekot?
Vaihtoehtoina tässä taitaa olla tuo DT Swissin kiekkosetti tai navan vaihtaminen alkuperäiseen kiekkoon. Jos kiekon kasaaminen ei ole tuttua puuhaa, työ maksaa yleensä noin 40-50 eur ja jos pinnat pitää vaihtaa, siitä toinen mokoma lisää.