Sen verran hyvin tarjosi luonto "paperia" siinä kohtaa missä kävin niin että bibsitkin säilyivät lähes siisteinä. Paita vaan pois, bibsit alas ja johonkin piiloon. Enpä usko että olisi bajamajan käyttö ollut sen hygienisempää.
Printable View
Sen verran hyvin tarjosi luonto "paperia" siinä kohtaa missä kävin niin että bibsitkin säilyivät lähes siisteinä. Paita vaan pois, bibsit alas ja johonkin piiloon. Enpä usko että olisi bajamajan käyttö ollut sen hygienisempää.
Joo, nämä on näitä pyöräilyn tosiasioita. Kaikki nyt varmaan tiesikin jo, mutta oikeasti kannattaa olla satulalaukussa pitkille matkoille Savett toilettia mukana. Pitkille yli 4h matkoille lähtiessä kannattaa norsun nahkaa ohuemman ihon omaavien myös öljytä etukäteen strategiset kohteet Ceridalilla, jolloin hiertymät pienenee ja sitten jos tulee tarvetta, niin ei rasvattuun ihoon tartu mikään pysyvästi.
Mitä sitä nyt sanoisi... 4 eri kertaa luvattiin lähettää junnusarjan mitalli perästä. Lupaukset petettiin yhtä monta kertaa, joka tietysti aikamiehelle olisi se ja sama, mutta junnun ensimmäisen maastokisapalkinnon kohdalla pidän toimintaa tökerönä etenkin, kun ehdin kertoa useampaan kertaan, että kyllä se postissa tulee. Lisäksi Tahkolla me vanhemmat maksamme vielä junnuista täysin poikkeuksellisesti täyden aikuisen hinnan.
Jep, tuon olen itsekin saanut kokea parin vuoden takaa: luvattiin juttuja joita en koskaan saanut muistutuksista huolimatta.
Tahko MTB on hieno tapahtuma johon valitettavasti luo särönsä heikko vastaamaaminen tiedusteluihin tai lupauksien pettäminen. Ne kannattaisi satsata kuntoon!!
Tuntuu kisaväsymys iskevän järjestäjiin kovan rupeaman jälkeen. Itsekin koittanut nyt reilun kuukauden päivät selvitellä löytötavaroita. Kyseinen tavarakin löytynyt, mutta ei ole vielä selvinnyt onko selvien tuntomerkkien perusteella juuri minun vai ei.
Loppu hyvin...junnu sai tänään mitallinsa ja pienen palkinnon anteeksipyyntöjen kera. Kiitos!
Olipas hankalaa tämä kisaraportin tekeminen tällä kertaa. Nyt kuitenkin löytyy 60km matkalla kolmanneksi sijoituttu teksti blogista.
Onko ensi kesän ajosta vielä mitään tietoa? Viime vuonna taisi ensimmäinen hintaporras loppua vuoden vaihteeseen, nyt ei nettisivuilla ole mitään mainintaa vuodesta 2017...ajetaanko ollenkaan?
edit: kirotusvireen korjaus
Mitä haluat tietää? Mä arvaan, että se on taas juhannuksen jälkeisenä lauantaina niinkuin aina.
Vastatakseni otsikon kysymykseen: kyllä olen. Siis juuri nyt. Jonkinlainen kuntohuippu tuntuis olevan päällä. Tämä tuskin kestää sinne, mutta mitenhän saisi uuden ajoitettua tuohon viikonloppuun.
Tahko MTB:n Facebookissa on mainittu 1.7.2017. Matkat 25-180km.
Sorry huonosti muotoiltu kysymys :) Olen siis lähinnä kiinnostunut siitä, milloin ilmoittautuminen aukeaa ja milloin hinnat alkavat nousta? Monissa ensi vuoden tapahtumissa ensimmäinen hintaporras on vuoden vaihteessa, joten olisin voinut käyttää vuoden viimeiset liikuntasetelit Tahkoon jos se olisi ollut mahdollista.
Muutamana aiempana vuonna on tullut ilmoittauduttua aika viime tipassa, ja nyt voisin säästää ne ylimääräiset kympit...
Ja otsikon kysymykseen: ei, en todellakaan ole. Uskon kuitenkin, että ensi vuonna kaikki on toisin (kuten aina aiempinakin vuosina...) :p
Tammikuussa se ilmo on aina aukastu. Jossain vaiheessa.
Tahko vai Tampere, kas siinä vasta pulma.... Ja valmiina ollaan, tietenkin.
Todella hölmöä järjestää samaan aikaan tapahtumia. Tahko ollut aina tuo juhannuksen jälkeinen viikko.
Päällekkäin kun järjestää niin tapahtumat syö toisiaan. Tietääpähän jo nyt sen etten tampereelle tule ajamaan [emoji16]
Mä taas mieluusti menen Tampereelle. Tahko on niin nähty. Liikaa porukkaa+liikaa tietä. Kelvillä voi ajaa täällä kotosallakin. ;)
Hyvä että saadaan uusia "kilpailijoita".
Messilästä oon aina tykänny, polkua kivasti.
Viikonloppuja kesässä on niin vähän ja tapahtumia paljon ettei nyt vaan joka viikonlopulle löydy omaa viikonloppua.
Jokohan ne tammikuussa saisi tietää täsmääkö sen yhden foorumilaisen löytämän Edgen sarjanumero omaani. Vielä tähän mennessä tuo ei ole lukuisista eri kautta suoritetuista kyselyistä huolimatta selvinnyt :)
Näkyy lukevan Tahko MTB sivuilla, että ilmoittautuminen avataan 6.1.2017 eli tänään, mutta vielä ei ole auennut. Tammikuun loppuun asti edullisimmat hinnat.
On näköjään "auki" mutta menee ilmeisesti viimevuotisen ilmoittautumiseen ja "ilmoittautuminen suljettu" lukee vaan. Go tahko go!
Näyttäisi olevan ilmoittautuminen auki.
E: Vain sähköpostissa tulleen linkin kautta..
Otsikkoon:
Olen valmis.Nyt jos pitäs lähtä viivalle niin aika paranis, saa nähdä ajotinko kunnon väärin :D
Ilmottu on.
^ kova sälli jos nyt menis kovempaa kuin kesällä, lunta vielä niin sopivasti. Ilmoitus sisällä ja epäilen että tänävuonna 1700 osallistujaakin tiukassa Tampere Mtb vie varmaan väkeä.
Tahko ei tällä kertaa yksilötasolla lähesty. Pakottavat perhesyyt alle viikon kuluessa tahkosta niin ei viitsi lähteä kovin kauas...
4 x 120 peräkkäisinä vuosina. Viime vuonna kulki kyl hyvin, tosin keli oli täydellinen. Oiskoha nyt aika kokeilla 180 km...