Just sellaista muoviläpyskää joka ei varasta yhtä ratasta. Jos jollakin olis ylimääräistä/tarpeetonta, niin mie voisin olla kiinnostunu kaupantekoon.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti tv.
Printable View
Just sellaista muoviläpyskää joka ei varasta yhtä ratasta. Jos jollakin olis ylimääräistä/tarpeetonta, niin mie voisin olla kiinnostunu kaupantekoon.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti tv.
tommi, hitsaus EI tuu kestään...hommaa uus haarukka siihen...
tai no mitäpä sulle vaikuttaa sanoa, sie ku et hirveesti kuuntele...:D
Hmm, niska jumittuu olohuoneen lattialla rihdatessa vaikka on oikea teline, oikea nippeliavain ja sips&juoma vieressä.
Vähän samaa oon miettiny just siltä kannalta, että hitsaus ei kestäkkään. Huomenna varmaan selviää löytyykö nuita Foxcompista. Ukko sano puhelimessa, että joitaki Norcon takahaarukan osia löytyy niiden varastosta. Se käski ottaa pari mittaa ennenkö lähtee tutkimaan tilannetta.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Hösö
http://www.pinkbike.com/photo/907527/
Näyttäis olevan putki rikki. Jos siihen saa soviteltua vahvikepalikan niin saattaa kestääkkin hitsattuna. Suosittelen että kokeilet hitsauttaa, jos haarukka alkaa maksaa lähemmäs 300. Hitsautus maksaa vahvikepalan kanssa ehkä 20-30e.
Mulla GT kesti, kun siiinä hitsattiin putkea, mutta intense ei kun murtuma oli koneistetussa osassa.
Ja sitten kun kyllästyt murtuviin haarukoihin ostat orangen. ;)
Uusi chainstay tilattu. Foxcompista löyty oikean kokoinen haarukan osa. Makso vähän reilun 100 euroa ja 2 laakeria on kiinni siinä valmiiksi. Joka tapauksessa olisin vaihtanut laakerit samalla, joten eipä tarvi repiä niin montaa laakeria irti.
No huh.
Siitähän ei tullu onneksi kauhean kallis remontti.
Ens viikonlopun vois melekeen ajella Oukulla. Mekadroppi on vielä mulla ajamatta tälle kesälle, jos oikein muistan. Toivottavasti äijjät on ajellu sinne metsiin hyviä uusia polkuja ;)
TV! Meikä on messissä Oukulla. En ota mopoa messiin, niin ehtiin ajamaan vaikka lauantaina ja sunnuntaina ja ehkä jo perjantainaki! Vois puuhata lapionkin kanssa ehko jottain jos jakselee?
lolx, saiskoha tännää kytky3gluurin? meikä tarvii tota 3geetä niin jokapaikassa nykyään :D
Muuten, melkoinen määrä maastureita City-Sportin kellarissa, olisko syksyksi tiedossa ale / rea / rabatt / sale kun Stinkyt, Fuel Ex:t ja Remedyt ei taida kaikki löytää uutta omistajaa kovin pian...
Kyllä sitä lapiotaki voi heilutella vähän. Jos vaan hissi pyörii, niin lauantai ja sunnuntai tulee oltua Oukulla :)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HemmoP
viikonloppuna voisi rakentaa oukulle jonku uuen laiturin mistä vois sitten kalastella alastuloa.....huh.Puuta löytyy ja motorsahakin on kuumana...
näps!
Jepjep. Mä oon huomenna menossa Oukulle jos ei ihan puukkoja sada. Sunnuntai on kans vapaa, joten vois pistää lapiota heilumaan. Moottorisahakin vois laulaa niin saatas uutta linjaa. Mahdollisimman paljon porukkaa vaan kaivelemaan niin jotain tapahtuukin. Otetaan vaikka makkuria mukkaan ja paistellaan jossain.
Mulle tarjottiin Sintesistä vaihdossa Pitbullia...pitäsköhän sitä vanhoilla päivillä vielä semmonen laittaa. Enemmän olis kyllä käyttöä kylmälle käteiselle just nyt.
Helvetti se Stinky on 2004-2005 mallia ja kyselin paljosko ne antais alennusta siitä niin vaivaiset 100 e..TÖRKEÄÄ:mad:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti marco1
Niinmuutenniin, Mika veti mönkijällä päin puuta ja hajotti polvensa. Jamis Diablo 1.0 17.5" myynnissä. Kuin uusi. 1200e. Ilmoitus ridefreessä.
lauantaiaamupäivästä oukulle? Ajais mitä ajais ja raksais jos jaksais. Ehkä huomenisa illasta vois mennä rakentaan jotain? Ehtisin varmaa kasin jälkeen. Oisko sillo kettää mukana, ihan lapiohommia aattelin..mua hirvittää ne teän liplapfreerydelaiturit :D
Eilen pelattiin golffiaki. ***** timo tuli puista ja pesi koko porukan! Meikä hävis, kaikille, yllätys! Onneksi oon vielä Kimblemestari kuitenkin.
http://www.phnet.fi/public/ryhanjon/...ypical_day.gif
No mä meen ainaki lauantaina maastolenkille oukulle, toivuttuani kunnon pannutuksesta naamalleni:D :rolleyes:
Nyt nolottaa ja rankasti. Olin sitten menossa Oukulle ajamaan tuossa hetki sitten. Koska on niin hillittömän kuuma keli, pakkasin hanskat, suojat ja kypärän nätisti reppuun. Ajelin sitten vauhdikkaasti kohti Oukkua ja siinä vähän ennen jätkänkynttilää tein manuaalia pikku kummusta. Pyörä lähti kaatumaan oikealle ja eturengas tuli vinossa alas. Rengas sortui alta ja minä syöksyin asfalttiin. Vahingot: vasemmasta kämmenestä lähti iho 2e kolikon kokoiselta alueelta, oikesta kyynärpäästä ja polvesta myös. Sääressä ja käsivarressa on pienempää naarmua sitten pitemmältikin. Kävin sitten tyynenrauhallisesti vertavaluvana ostamassa apteekista desinfiontiainetta ja palasin kotiin paikkailemaan haavoja.
Että tällaista ajamista täällä tänään. Jos vaikka lauantaina ja sunnuntaina koittas olla ajokunnossa ja päästä vaikka ihan Oukulle asti ilman damagea.
Pari kuvaa sain nettiin kaverin avustuksella:
Billy lake:
http://offroad.sevennet.net/d/81533-2/_MG_8061.JPG
Billy lake:
http://offroad.sevennet.net/d/81537-2/_MG_8071.JPG
Viime viikonloppuna kaytiin melomassa merella. Jaavuoret losahtelivat kaukaisuudessa, ja keli oli aivan tyyni ja aurinkoinen. Oltiin yota hiekkasarkalla, johon oli upotettu Herculeksen pyrsto. Yolla nousi yllattaen myrsky ja vesi kapusi melkein teltoille. Olimme saarroksissa vuorokauden. Koneen pyrsto sojotti hiekasta keskella leiria kuin palanen avaruusalusta. Oli aika kummat fiilikset, ja olin varma, etta kohta hiekasta alkaa kaivautuun esille laumoittain ravuilta nayttavia avaruusolentoja. Lahimaastossa kellui kuollut valas valkoisena, ja taivaanrannassa jaiden lomassa vilahteli mustia hahmoja, ehka hylkeita. Kampela lepasi meren pohjassa mustana.
Tulis jo oma tietokone! Tavarat on viela Montrealissa 5000 km paassa, ku muuttofirma on yhta nopia ku naapurin jalaton mummo.
Ai niip, taalla on yks kaveri, joka on ollut fillaroimassa Wade Simmonsin kanssa Yellowknifessa. Se oli mun kanootin peramiehena.
-M
make hei, jäbä on sielä missä on elämää ja haaveilee jostain irkeistä sun muista.. sulle on vissiin jääny se pääkaupunkiseutuvaihe vielä päälle :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti Aatos Lokonen
Kuvia voisit kyllä pistää enempi levitykseen. Laita pulloon ne ja viskaa röönlannin yli atlanttiin, meen narviikkiin oottaan että kolfvirta tuo ne sinne ja pistän nettiin.
Enää muutama tunti ja vapaille! luxus!
sunnuntaina leville dehoota ajamaan. je, totta fillarifoorumiin rekkaajille ja rovaniemi palstan lukijoille jotain alennusta annetaan.. :D
neljällä kympillä tais jonkulaisen pyörän saada sieltä.. ei taija omalla pyörällä saada iloa irti..
Huhhuh, olipa taas rankka päivä. Taas meni viime hetkeen että sai piirustukset kopioliikkeeseen. Toimistossa lämpötila 29 astetta :)
Huomena Oukulle kruisaileen, oujee!
v, vuokraa suoraa se stab"mikälieparasmalli".. Saat ainaki jotain iloa ajosta :D
Oltiin ajaa dh:ta Juhon kans. Tai eka ajelin yksin kun ylläri ketään rovaniemeläistä vitun lahnaa ei KIINNOSTA ajaa hissipyörää :D Kaupungisa on siistimpi keulia! Huomenna uudestaan, meen heti aamutuimaan 10-12 välisä. Tulukaa joka tulee.
Juho otti kontaktia vähän maan kanssa. Saldona kyynärpää auki. Sit rullattiin rallisti koulurinnettä ja se koitti kuitata sisältä ohi. Saldona toinen kyynerpää auki ja eastonin stonga näytti melko tsipsiltä. Oli muuten villin näkönen voltti! Näkkiin siittä metrin päästä ku äijjä lentää niinku videopeleissä! Itte olin niin läski, että vaikka tuli puhtaasti kylkeen, niin en siirtyny milliäkään :D Hösövoima on kyllä melko asiallinen ominaisuus!
muuten normipäivä. Damn Seagulls soitti hyvin rokeissa. Rok!
Mä en onneksi osaa keulia/vetää manuaalia kunnolla:D Mutta kkatumisen taidon osaan:)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti dauppi
Löfflerin succikssetkin tuli ostettua ja ei muutakuin huomenna oukulle rullaamaan..hyttysten sekaan!
vois tulla jäykkiksellä hissipyöräilyä oukulleki harrastamaan, mutta kypärä pitäs hommata.. se ei ole mikään helppo homma..
sieltä leviltä vissiin sai niitä kamppeitaki vuokralle..
minkäslaisia pyöriä tuolla oukulla on vuokralla?
No ei nyt mahottomia vaadita. Ei siellä ole muita vuokrapyöriä kuin nuo Kimmon mopot... :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti V
Siellä on Trek bruiser 2 ja joku muu trekki ja sitte joku ihan romu. Suosittelen sitä Bruiser 2:sta. On siellä varmaan kypäriäkin vuokrattavissa... Mulla on fullface ja aajattelin lähteä tavalliselle maastolenkille koko päiväksi oukulle, ja ulkona on 27 varjossa niin mahtaa tulla kuuma:oLainaus:
Alkujaan tämän lähetti V
ei tuu lähettyä, varjossa +35.. ***** sinne kuolis nestehukkaan jo hissimatkalla
Onhan siellä se rinneravintola sieltä saa ilmasta vettä... Ja sitäpaitsi sinne on luvattu kuurosadetta... jee mä ainakin meen...:cool: