maasturilla 75 km ja 4 tuntia.
Printable View
maasturilla 75 km ja 4 tuntia.
Rovella Bodomin ympäri, 3h22min. Ihan mukavilta nää uudet Craftin bibsit tuntui näin ensilenkillä.
Eilen hiukka vajaa 30km kelviä läskillä ja perävaunulla.
Lauantaina.
Työmatkat eli 35 km. Iltapäivällä lämpimässä auringonpaisteessa ja lievässä myötätuulessa huomasi taas, kuinka kivaa pyöräily onkaan :)
tänään 2h05min kevyehköä PK-lenkkiä maantiellä :) Keli vaihteleva, osin aurinkoinen ja tuulinen, mutta vettä ei tullut kuin muutama tippa vaikka tummia pilviä taivas täynnä :o
Ehdin mä tänään krossarilla kaahailla pari tuntia, sitten tuli hälytys töihin.
Tänään iltalenkiksi 2h polkupaukutusta..
Hienossa kelissä tänään 73km@2h18min.
eilen 18 km ja tänään 17 km maasturilla työmatkat.
Tänään 2x21km työmatkat. Aamulla "perusharjoitus" ja iltapäivällä "palauttava harjoitus"
Viime viikolla tunnin maasto- ja metsänraivauslenkin.
Eilen työmatkat ja sitten vielä 42km iltalenkki matalilla sykkeillä. Ja olipa kivaa oikein hissutella mäet ylös, mutta toisaalta myös polkea loivemmat mäet alas. Ilmakin kun oli hyvä ja meno tuntui helpolta, niin ei ketjun putoaminen matkalla harmittanut lainkaan.
Tanaan keskella paivaa reipas 70 km rauhallista 26 km/h ja lampomittari naytti +38 c. Paikalliset ei ymmarra keskipaivan urheilua, nain Thaimaassa.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
:rolleyes: jaa..
Aamulla Vakioaamulenkki Valkeakosken kautta, 114km. Meinasi hengitys loppua kesken, kun olin parveke-remonttimiesten takia niin vihane.
Sitten vielä oravan hautaus.
Lenkki tuli kuitenkin.
^ Kurrehautajaiset haittaa keskinopeutta.
Ja aiheesta, eiliset työmatkat olivat hammaslääkärin mukaan pariin päivään ne ainoat ajot. Urheilu- ja saunakielto 2-3pv.
?? Silloinhan mittari pysähtyy..no, mittaan vain matkaa. Lähden niin aikaseen että olen perillä jo vähän yli aamuseiskan, keskinopeus on ollu 25- maksimi 26.9km/h.
Eläimet - mieluiten elävät - on tärkeitä havaintoja lenkillä! Osin juuri siksi lähden aikaseen, näkee pupuja. Ja ehkä hirviä, tai ilveksiä! Lisäksi maisemat on hienoja auringonnousun aikaan. On aika kylmää, mutta minä tykkään varhaisaamuista.
Kerran sain hammasleikkauksen jälkeen ohjeet " ei rasittavaa liikuntaa". Tulkitsin niin että voin ajaa, mutta rauhallisesti. Seuraavana päivänä 200km, rauhallisesti :o ei mun liikuntani ole enää kisojen jälkeen ollu yhtään rasittavaa.
Kevyt maantielenkki 51km@1h42min. Loppumatkasta happirikasta sadetta, aaah.
Pikaisesti kävin maantiellä joku viiskymppinen.
ilta ajelut maantiellä, 71 km ja 2,5 tuntia,aurinkoinen tuuleton keli.
Eilen 130km. Piti ajaa kohtuullisen rento PK mutta äityi paikoitellen vauhti-iloitteluksi. Ensimmäinen 90km meni mukavasti jonka jälkeen loppu vähän vaiherikkaampaa. Ensin sade kasteli sukat & kengät, sitten pysähdyin lainaamaan pumppua kuminsa puhkaisseelle, en päässyt kovin kauas kun oma kumi alkoi vuotaa mutta kuitenkin vain viimeiset 1-2km meni talutushommiksi.
Eilen illalla saunalenkki 25km maanteillä juuri ennen sadetta (onneksi).
208km ja 10h yöllä. Vetomiehen avustuksella. Yksi sisätauko. Nälkä oli kanssamme. Pieksämäki Joroinen ja minä jäin aamu 7 Kotalahteen. Hurja jatkoi Kuopioon. Kaikkien aikojen paras sää.
maantietä 73 km ja vajaa 3 tuntia,jälän lenkki ja kiemurat,hyvä keli ajella.
Pienen tauon jälkeen helteessä reilu 10km. Tuntui kuin olisi tervassa polkenut.
Jämin jälkeen vasta eilen vaihteidensäätö lenkki maantiepyörällä 26,5 km ja tänään maantietä rennosti 3,5 h 101 km. Kiva ajaa vihdoin lyhyillä kamoilla.
Tänään 91km@2h58min maantiellä. Jonkin verran raskasta ollut muutama lenkki mutta koitetaan huomenna tehdä vielä samanmoinen lenkki ja sitten muutama päivä taukoa.
Ensimmäinen +60km noin 30 keskarilla ukkosessa ja auringon paisteessa tänään :)
Tapatalk
Jotain 5h tänään maasturilla vaihtelevaa. Oli komia keli ja Antti oli tehnyt maistuvaa kalasoppaa väsyneille kuskeille:).
tänään puolitoistatuntinen maastossa ... Loistokeli, mutta kuskista puuttui ajointoa :( ... piti hiukan typistää aiotusta kolmituntisesta ja koittaa pyhittää levolle loppupäivä .. Jospa huomenna ois virtaa taas :)
Nelisen tuntia Syötteellä mtb-reittejä fiilistellen ja nautiskellen.
Äsken 50km peekoota kyklolla
maantietä 70 km ja 2,5 tuntia,suonenjoki-matkus-kylmämäki-haminalahti-levänen.hyvä keli ajella.
Mökiltä kotiin. 45 km 2h. Seuraava startti Pariisissa, jos Finnair suo.
Tänään myöskin 5h maasturilla ja mm Uusikaupungin golfklubille syömään. Kovemmat jatkoivat vielä takaisin Vehmaalle.
Eilen 29er kivan maastokenkin Tänään Cannondale latu pohjaa 👍😊
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Äsken sinkulalla kaljalenkki 29,8km@1:22
Äsken iltalenkiksi pari tuntia maasturilla kurvailua..
Piipahdin ensimmäistä kertaa Sipoonkorvessa tämän kesän aikana. Ilman GPS:iä olisi kyllä ihan hukassa :D
45km aamulenkki asfaltilla.