World War Z...
Printable View
World War Z...
Salt-Angelina Jolie
Pako Puerto Vallartasta.
The Wolf Of Wall Street. Tykkäsin.
Mud @Filmnet
Tommy
Sabotage
Non-stop
Need for speed
Ihana "River with No Return" - vaikka tämä on viimesen päälle romantisoitu länskäri, niin on kaunista katseltavaa kaikin puolin; nimisävelmä on ihana, maisemat upeat ja ihmiset myös, ja Marilynin saluuna-asut. Reippaana ruutupaita-tyttönä Marilyn on kyllä kaikkein kivoin mun mielestä, parempi kun viimesen päälle meikattuna. Ja elokuvassa oli tietysti myös "kaikkihyvin"-loppu.
Juuri tämä elokuva inspiroi yhtä nukkekuva-sarjaani ( vaikka me ei oltu joella vaan Kalliovuorilla).
12 Years a Slave- olihan se vaikuttavaa draamaa.
8-pallo - Kehno.Pitkäveteistä.
After Earth...
Guardians of the Galaxy. Kevyttä kesähömppää, jota katsoessa aivot on syytä antaa lainaan jollekin vesilläliikkujalle.
Grand Budapest Hotel. Oikein hauska, satumainen ja visuaalinen seikkailu.
Kummeli V
Brick Mansions
The Expendables 3
Ender's Game...
Lucy-Luc Besson
Godzilla 2014
The Raid 2
Don Jon
...........
Kanan lento. Hieman oli alkuosassa painostavaa tunnelmaa alakoululaisille. Mutta kun loppu on hyvin niin kaikki on hyvin.
Calamari Union :cool:
Ihan klassikkoläppää
https://www.youtube.com/watch?v=x_41lpy2PhM
Elysium....
12 years a slave. Rankkaa, mutta hienoa katsottavaa.
Raid 2
.....
Les Miserables, vaikuttava pätkä!
mtbSeikkailu 2014
Eilen Cliffhanger. En yhtään muistanu miten tämä meni....ja pahuksenpahus, nukahdin noin 15 min ennen loppua, eli EN NÄHNYT MITEN SE LOPPUI! :mad:
Oletan että pääpari jäi henkiin ja se pahis-ukkeli kuoli. Mutta silti olisin halunnut nähdä lopun.
Olen tykännyt tästä aina, samoin Rennyn Die Hard-elokuvista.
Tässä tätille:
https://www.youtube.com/watch?v=KW12SEK620k
Last 15 minutes of Cliffhanger. Ei kestä kiittää!
Edit: Ja siis oikeesti tuosta näkee miten se päättyi. Ei kannata ekan 10 sekunnin perusteella vielä vetää liian pitkälle vieviä johtopäätöksiä että tuo olis kuraa.
:D kiitos! vaikka välissä olevat (peli)animaatiot sotki pahasti ja aika pikselinen...niin asia selvisi.
Tosin juuri näin mä ajattelinkin että se päättyi. Ja juuri näin näiden PITÄÄ päättyä.
Kyllä noin vanhat sankarit vaan ON. Syltty, Arska, Clint ja Indiana Jones. Ja Die Hardin Bruce Wills. Pidän ^ naispääosan esittäjästä Janine Turnerista myös, ihanan reipas ja terveen kaunis nuori nainen.
Saanko esitellä "Joe Black" - tämä on kyllä niin ihana ja kaunis elokuva että ei ole sanoja.
Anthony Hopkins on näköjään joka elokuvassaan elämää viisaampi, ja Brad Pitt nuorena on kyllä NIIN komia, että voi.
Kolme tuntia on kyllä pitkä - ja siittä vetistelyä koko viimeinen tunti - , ja olin nähnyt tämän aikaisemminkin - mutta en ihan alusta. Ja vasta hetken loppua tuumattuani honasin jutun juonen! honaamiseen tarvittiin kyllä se että näki alun; viimeksi en nähnyt ja sain lopusta ihan eri käsityksen. Tosin sekin oli ihana loppukäsitys.
Ah oli myös niin herisyttävän kivaa kun yksi petturiluihu sai tasan ansioinsa mukaan korkojen kera :p mä taputin siinä kohdassa.
Divergent. Karmeaa roskaa. Tylsä, mielikuvitukseton ja lapsellinen kuin mikä.
Captain America - The Winter Soldier..