Mä olen jokatapauksessa liikkeellä tänään niin ajelen Diilerille kuudeks jos ei täällä muuta ilmoiteta.
Printable View
Mä olen jokatapauksessa liikkeellä tänään niin ajelen Diilerille kuudeks jos ei täällä muuta ilmoiteta.
Surullinen on maisema kun Katoavaa Metsää on kaadettu iso läntti. Ässän linkkaamasta rajasta kallion alareunaan ei mtn asiaa millään vehkeellä. Kunhan käyvät rungot ja rangat hakemassa + oksat siivoamassa niin sitten ehkä. Kunnes aloittavat töiden seuraavan vaiheen.
Polut ovat huomattavasti jäisempiä Ylästöntien p-puolella kuin Keskuspuistossa. Joku hydrologi osaisi ehkä selittää miksi näin. Nasta on siellä påp:)
^ juu vaihdetaan perjantaille.Saan vielä samalla vähän armonaikaa rakentaa pohjakuntoa[emoji4] onko aika myös 18.30?
Edit: ainiin, sillä varauksella vielä että huomenna selviää joudunko pe illalla jäämään ylitöihin.
Kiitos seurasta! Ylästön lenkin pituus oli aika tarkkaan 10km. Ylättävän vähän noita metrejä kertyy metsäkönyymisessä...
Jos könyy enemmän niin tulee enempi metrejä? :seko:
Ilometrit kertyy hitaasti, vaikka mukamas ajettiin. Ainakin omat jalat on kovasti ajetun tuntuiset
Varmaan noi pari "reitin" valintaa vaikutti, tai toisaalta, nyt niissäkin on polku :)
Hyvin siellä sai raitista ilmaa. Eikä seurueessakaan valittamista.
Tänään putkahti taas miete, jotta onko Lou kamalan hidas takarengas vai täytyiskö mun vain harden the fuck up??
Mites ois CCG sissijaosta la-su?
Edit:
Sääennuste näyttää vesisadetta, täytyy katsella lähemmin jos muuttuu... taitaa sissit olla sokerista:D
^tarkkailemme tilannetta. Redu kiinnostaa kyllä, nolla-asteinen suhjusade ei niinkään. Tietty jos ois oikein märkää, niin mahtuskos ees puuliiteriin katon alle. Ois nyt ollu ihan holtiton pakkanen ni ois voinu testailla välineitä ja selkärankaa. Se viimekertanen melkein kaheksantoista ei ollu paha.
Pe-La vaikuttaa tällä erää paremmalta, odottelen täällä Roselta saapuvaksi Ortlieben etulaukkuja.
Ajokone töissä tänään ja oli siellä kyllä motokin niittämässä lisää. Jotain jytinääkin jo kuului (ja tuntui talossa). Mualima muuttuu vauhdilla, kaakkoiskulman metsääkin on parturoitu (siellä ei ole ajettukaan) ja neljän kaivinkoneen voimin muokkaavat tuota sisääntuloväylää. Hurjaa menoa, t: kylähullut ja pienten muutosten ystäwät ry.
Kiirettä pukkaa töissä mutta huomen illalla pitäs onnistuu ajelut. Hc mainitsi jossain kohtaa Askiston lenkistä perjantaille mutta onkohan sinne setiä menossa? Mulle käy myös Syväoja. Monelta?
Vaikka kello 18:00
Eli onko se nyt syväoja kl.18 vai alkuperäinen 18.30 Askisto? Saatana kun toi mutis aina säätää ja sählää. On se paikka sitten mikä tahansa niin 18.30 on parempi, kerkee vaihtaa työmatkavaateet metsävaatteisiin.
Mullekin kävis 18.30 paremmin ja vaikka Syväojalle täältä ääni.Ja siirtymä autolla ja kyytiin mahtuu myös jos tarvis.
Ok eli Syväoja kl.18.30, mut voi napata kyytiin. Jos mutiksella on kiire lenkille jo kl. 18 niin ajakoot ympyrää pihalla kunnes me tullaan.
^Oukki doukki. Haen pyörän varastolta ja ajan sitten hakeemaan sut.
..ttu mä mä mitään ympyrää ajele. Voisin vaikka kerrankin olla ajoissa ajoissa.
Olipas mukavaa päästä ajamaan pitkästä aikaa maastoon. Tour De Banjolaakso hyvää settiä. Itselle pimeä+spoori tuntui välillä vaikeelta. Kiitos mutikselle ja HC:lle ajoseurasta!
Ollos huoleton, harvoin on mönkkärin spoorit noin ajettavia, kymmenisen kilsaa ja vain parit lipat koko porukalle. Se sun oli kyllä hieno :), ja sitä HC:n puunväistöä ei voi toistaa.
Pakko mun oli yrittää väistää sitä pusikkoa joka pyytämättä ja yllättäen hyppäs eteen.
Mikään pusikko ollut, iso koivu ja kuusi kyljessä.
^^^No joo, lipaton tammikuu epäonnistui viime metreillä. Mut se oli sen arvoista[emoji4]lumi+läski parhautta.
Tossa lähiskutsissa pysäytin fillarin Huskyn ulkoiluttajan kohdalla,sellanen mukamas tauko/kohteliaisuus stoppi.
Koirista juttua ja sitten vähän fillaristakin.....
Nainen:Mun veli on innokas paksupyöräharrastaja.
Mä:Ai jaa,Toto noin missäpäin se asuu?
Nainen:Kl......
Meitsi:Aha no mikäs se nimi on?
Nainen:P.....
Meitsi:Ja sukunimi A....?
Nainen:Joo, Tunnetsä sen?
Meitsi:Melko lailla hyvin,Käynyt kyläilemässä fillarijuttujen tiimoilta.
Nainen:Mikäs sun nimi on ja ooksä FB:ssä
Meitsi:S.... mutta Zipo on se jolla mut tunnetaan paremmin.FB:ssä en ole.
Maailma on outo,,,keskellä metsää bongaa ihan oudon ihmisen ja sitten se onkin frendin systeri...
Katos perkelettä :)