Koska saatan huomenna tulla yhteislenkille, enkä edelleenkään tiedä, monelta se on, päätän että ainakin minulle se on huomenna klo 9.00. Tuleeko kukaan?
Satunnaisesti voidaan sopia lähtö vaikka klo 6 jos tarpeen.
Printable View
Koska saatan huomenna tulla yhteislenkille, enkä edelleenkään tiedä, monelta se on, päätän että ainakin minulle se on huomenna klo 9.00. Tuleeko kukaan?
Satunnaisesti voidaan sopia lähtö vaikka klo 6 jos tarpeen.
Ite en valitettavasti huomenna pääse flunssan takia ja loppu toukokuu on aika kiirettä. Kesäkuussa pitäisi helpottaa. Intoa riittäisi ajella vaikka joka
päivä:)
Jos sunnuntaille sovitaan uusi aika, niin annan ääneni klo 9. Kasilta lähtö menisi herätyskellotouhuihin ja se riittääköön arjen iloiksi.
Satunnaisille pidemmille lenkeille sitten mieluusti aikaistetaan vaikka kasiin...
Oliko siellä ketään? Se olisikin ollut vuoden eka sadekelin lenkki, jos olisin päässyt paikalla. Itse otin startin jo seitsemän maissa ja ehdin aikataulupaineiden takia hyvin sateen alta pois. Kävin katsomassa Flisbergetin pääpolut. Jonnin verran on vielä mutaikkoja, mutta yllättävänkin hyvin siellä pääsi. Ja Maxxis Ikon tuntui toimivan todella hyvin Rigin renkulana. Se on hei hei small block 8 :) Yhdentoista maissa olinkin sitten jo kiipeilyseinällä. Olipahan hapokasta muutaman viikon tauon jälkeen.
Minäkin kannatan viikkolenkin lähtöajaksi yhdeksää. Mutta minun äänelleni ei tarvitse antaa suurta painoa, sen verran harvakseltaan lenkeillä käyn :rolleyes:
Käväisimme eilen Rautapellon kanssa avaamassa hissienskakauden Calpiksessa. Lyhyet mutta tosi hauskat pätkät olivat kehittäneet. Omaan suoritukseeni olen varsin tyytyväinen. Onnistuin pitämään kumipuolen alaspäin enkä mitään isompia ajovirheitä tehnyt. Kolme pätkää oli ja ne ajettiin kolmeen kertaan kukin. Toisella kertaa kolmatta pätkää ajaessa ketjut tippuivat heti alkumatkasta ja loppumatka meni potkutellen, mikä näemmä söi ~6-7 sekuntia sen pätkän ajasta. Sillä olisi päässyt kolme sijaa ylemmäs ja ohi entisestä duunikaverista :eek: No, nyt kävi näin, mutta Messilässä kyllä röykytän sen! Tai sitten en :o
Kova suoritus, siinähän jäi porukkaa mukavasti nielemään pölyjä :) tänään ajeltiin hieno keskiviikkolenkki, aika teknistä pätkää paikoin ja ihmeen hyvin tuntui kaikilla kulkevan. Kiitos vaan Jukalle ja Sepolle ajoseurasta. Keskiviikkolenkeille vaan uusia kuskeja mukaan. Ne pyörii tässä lähimaastoissa ja pääsee helposti alkuun.
Hyvä lenkki tosiaan, Seponkalliokin tuli vihdoin päästyä ylös. Ertsille onnittelut kymppäsijoituksesta.
Ertsillä harrastus alkaa muuttumaan ihan ProTour-hommaksi. Onnittelut!
Seponkallio näyttää kuvassa vähän surkealta, mutta eipä ole mulla mennyt vielä ylös. Täytyy reenata, josko sitten joskus :)
Onko Seponkallio SE kallio? Se mahdoton ajaa ylös? Viikonloppuna vois varmaan ajella, niin että jos joku johonkin aikaan aikoo lähteä, niin viestiä.
Lähteekö kukaan Tour de Tampereeseen? Itse saatan lähteä, koska olin tamperelaisten kanssa 2 viikkoa Mallorcalla ja väittävät, että siellä on maan parhaat maastot. Pitää mennä tarkistamaan, onko puheissa perää.
Sunnuntai jää väliin kun mökillä oon, Tampereen laitan harkintaan. Viime keväänä tuli siellä 4 päivää könyttyä, hienot on kyllä polut. Nytkin tuo edeltävä viikko lomaa, eiköhän aika pyöräilyvoittoiseksi muodostune(suunnitelmia ainakin mahottomasti,kelit vaan kohilleen) ans kattoo ny. Ja kyllä tuo se kallionousu varmaan on.
Oletteks te saaneet jo niitä "Maastopöräily on persestä" -paitoja? Onko se materiaaliltaan urheilemiseen kelpaava paita? Tuli mieleen nimittäin teettää "virallinenkin" MTB Järvenpää -paita siellä. Ajopaitahanke on nimittäin jumissa, koska A) Juuri kukaan ei tunnu olevan kiinnostunut kalliista maantiehenkisistä vaatteista ja B) koska ARJ on ilmeisesti kadonnut Pohjois-Koreaan.
^Paita tuli alkuviikosta ja on muuten julkean hyvännäköinen livenä. Kyllä tuo ihan oikealta tekniseltä paidalta vaikuttaa. Aamulenkeillä ei ole vielä t-paitakelejä ollut, mutta näillä näkymin huomenna pääsee koeajolle.
:eek::seko::D:eek:
http://vimeo.com/65855392
No huh huh.
Paita tuli mullekin, ja kyllä se päällä varmaan ajaakin voi. Aika ohutta materiaalia tuntuu olevan, toivottavasti kestää risukoissa.
Minä lähden huomenna yhden maissa ajelemaan leppoisan kolmetuntisen. Voin koukata kaupalta, jos muitakin lähtijöitä on?
Yhden???!? Ajattelin että ootte yhdeksäksi siirtäneet sen lähdön. Aikooko joku lähteä jo aamusta ajamaan vai menenkö sit maantielle?
Viikonlopun saldo: lauantaina lenkki loppu kun keppi rikkoi takakiekosta pinnan ja sunnuntaina lenkki loppu kun kanto väänsi takavaihtajan korvakkeen :mad: Onneksi rahalla saa ja pyörällä pääsee :)
Vois käydä jollakin porukkalenkillä siivoamassa polkuja Manninmettästä, mä aloittelin tänään mutta vielä on tekemistä. Eteläpää virallisesta vakiolenkistä on tunkkauskunnossa ja se pitäisi jotenkin kiertää. Muualta harvennushakkuu ei hävittänyt polkua tyystin eikä vaatisi kovinkaan paljoa vaivaa saada koko lenkki ajokuntoon.
Sunnuntain yhteislenkki on kuollut, koska kukaan ei tiedä, monelta se on.
Ehdotan äänestystä nyt. Vaihtoehdot ovat sunnuntaisin klo 8, klo 9 tai klo 10.
Äänestysaika alkaa tästä viestistä ja päättyy perjantaina klo 24. Lauantaina lasketaan äänet ja sunnuntaista eteenpäin lenkin aika on sitten se. Äänestää saavat kaikki foorumilaiset, jotka lenkeillä ovat käyneet tai tulevat käymään.
Ääneni: Klo 9
-------------------------------
Timbe: meinaatko tilata sun suunnittelemalla logolla paidan? Mä voin tilata kans jos olet paitaa jotenkin viemässä etiäpäin.
Ertsi: Löysitkö jonkun kumin Ardentin tilalle? Mulla on 29:ssä ollu pitkään Rampage, joka on palvellut hyvin lähes kaikissa tilanteissa (donitsiksi menee mudassa) mutta voisin kans harkita jotain muutakin. Nyt tallissa venaa yks Hans Dampf, sen laitan Rampagen kaveriksi kunhan takanakki kuluu vaihtokuntoon.
Ääneni: Klo 9
En ole löytänyt. Ardent 2.4 on loistava kumi enskahommiin ja peruslenkeille. Rullaa pirusti paremmin kuin Rampage, on kyljistään kestävämpi, eikä mielestäni paljon häviä pidossakaan. Mutta tietysti painaa kuin synti :rolleyes:. Ajatus oli ettiskellä joku köykäisempi, vähän XC-henkisempi kumi perusajeluun ja XCO/XCM -skabailuihin. Kompromissit on kompromisseja, oikea ratkaisu olisi hankkia kisakiekot ja läntätä niille jotkut roketti ronit tms...
Ajelin eilen Keravan tunnuksettomalle hautausmaalle ja takaisin. Ikonit toimivat todella hyvin. Pito mutkissa ja muutenkin on hyvä ja kun rengas lopulta irtoaa, se irtoaa sillai hallitusti. Mutarengashan tuo nyt ei tietenkään ole, mutta tukkoon tuo ei tuntunut pahasti menevän. Tai sitten se aukesi niin nopeasti, ettei se tuntunut tukkoon menevänkään. Kivikkoihin en uskaltanut kovaa ajaa, vaikkakin olisi tuolla varmaan voinut. Tosi hyvä rengas pierunkuoreksi.
Lukekaapa joutessanne XC olympiapronssimitalistin haastattelu: http://www.pinkbike.com/news/Marco-F...view-2013.html
Sunnuntailenkkiaikaäänestys: kello 09.00.
Laitetaan ne vakiolenkkiajat siihen ajopaitaan, niin ei tartte kuin katsoa siitä milloin pitikään olla mukana. Ja lähtöpaikka karttakuvana.
Annan ääneni klo 9.00
Jukka, ootko sä mennyt lähettämään Kullitetun Leipäkoneen Orlandoon :seko: Hae se heti takas!Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti REV. OSBORNE GIFT <kurtolsen930@yahoo.com>
Kaikki toki tietävät että SE on arvokas, ja joku hinta SILLE piti miettiä. Aattelin realisoida SEN ja ostaa kaikille jotain pientä kivaa. No, yleisön painostuksesta käväisen hakemassa SEN kotiin:).
Sunnuntaiääni klo.9. Ja pitemmille lenkeille kenties aikaisemmin mut eri ilmolla sit ne. Autolähtöjäkin vois tehdä jokusen niin kerkee ajelee sit enempi siellä jossain. Voi video ku enteri ei vaiha riviä niin menee putkeen kirjoittamiseks tää touhu:(
^ Se jonka kylkiin ei enempää tekstiä oikein mahtuiskaan (29x2.20 3C/EXO/TR/EXC ja mitä kaikkea). Tota kai sais myös 2.35:na, vois olla aika jees. Aika tyyris kumi, mutta sain halvalla pari lenkkiä ajetut :)
Mä suosittelen sitten crossmarkkia, mielestäni pysyy hyvin auki ja pitää märälläkin. Oma malli on, Maxxis Crossmark 29er Tyre - 29 x 2.1 - 70a - Folding, ei taida saadakaan kuin yhtä laatua.
http://www.fillariosa.fi/epages/fill...ily/Renkaat/29