Oliko se nyt niin, että lapsista ja junnuista "saa" maksaa aikuisen hinnan? Eli hintapolitiikka tämä?
Printable View
Oliko se nyt niin, että lapsista ja junnuista "saa" maksaa aikuisen hinnan? Eli hintapolitiikka tämä?
Hei!
Smartum maksu onnistuu valitsemalla ensimmäiseksi ilmoittautumis/maksutavaksi "liikuntaseteli". Tämä löytyy ensimmäiseksi avautuvan Ultimate Sport Service -sivun alimpana vaihtoehtona. Ja siitä vaan kaavakkeen mukaan eteenpäin oikeat tiedot täyttäen.
Terveisin,
Make
Smartum saldolla pitäisi maksaa kanssa. Junnun maksoin jo rahalla. Ohjeita kaivataan kiitos...
Tää olikin helppo...kirjaudutaan smartum online palveluun ja sieltä haetaan ko. Tapahtuma ja maksetaan maksu. Syötin siihen avoimeen kenttään myös koodin, jonka sain tahko mtb sivuilta. Oonhan mä tämän ennenkin maksanut näin....
Smartum seteleillä maksettu viime viikon keskiviikkona ja setelit postitettu torstaina --> vähän jännittää viekö posti setelit perille[emoji15]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Oliko kenelläkään tietoa Virikeseteleiden sopivuudesta maksuun? Ilmoittautumisessa kun puhutaan vain Smartumeista.
"Tiekirja" 2014 pohjalta
https://docs.google.com/spreadsheets...o18/edit#gid=0
Tuosta kun suodattaa rivit joilla mainitaan "tie", niin 39 km on kasassa :). No, tietä on monenlaista...
Moro!
TahkoMTB:tä kiertämässä on nähty fillareita Joposta SA-int malliin, joten kyllähän sen cyclolla läpi ajaa. Muistelen että joku on joskus cyclolla kiertänyt 60km reitin (Izmo?). Oman reittituntemuksen perusteella, voi tuosta tulla helposti ikimuistoinen kokemus (tosin niitähän sieltä haetaan ;). Ekat lähes 20 km menee cyclolla iloisesti. Myös Kinahmilla uskoisin cyclon menevän mukavasti, mutta mitä pidemmälle matka menee, sitä haasteellisempaa tulee olemaan. Jalkautumaan joutuu varmasti jonkin verran enemmän kuin maasturilla, mutta sehän kuuluu cycloilun luonteeseen. Toi gummivalinta olis varmasti hyvä jos ilmestyt viivalle cyclolla :)
-Make
Izmo kierti kierroksen verran ja vieläpä hyvään aikaan. Vuosi oli ehkä 2008 ja aika alitti neljä tuntia. Pyörä oli titaania ja aurinko paistoi.
Smartum-setelit lähetetty pääsiäisenä ja statuksena näkyy yhä "Odotetaan maksua".
Pyörällä vietynä olisivat jo perillä? :p
Etkö sä muka ole ajanut Tahkoa ennen?
Vaikka reitti onkin teknisesti helppoa, niin en mä crossarilla ihan heti matkaan lähtisi. En tiedä onko se alkulämmittelyn kivituhka aina pehmeässä kunnossa, mutta viime vuonna se vaikutti sen verran pehmeältä, että alle 50mm kumeilla olisi voinut olla aikamoista kyntämistä. Ainakin allekirjoittanut myös tarvitsee kaiken saatavilla olevan pidon kun mäkiä puskee raivolla ylös.
Sama vika Rahikaisella. Ilmo sisään pääsiäisenä, smartumit postiin ja vieläkin tulospalvelussa maksun status "odotetaan maksua". Sähköpostilla yritin järjestäjiltä kysellä miten kauan näissä yleensä menee, mutta sieltä ei vastattu vaikka laitoin kaksi viestiä noin viikko sitten! Ärsyttävää!
Minulle tuli sähköpostiin maili, jossa kirjautumislinkki ilmoittautumisprofiiliin. Mailissa myös salasana ja käyttis. Sinne kirjautumalla "tiedot" kohdassa näkyy ilmoittautumistiedot ja maksun tila.
Se ois itsekkin ilmoittauduttu ensimmäiseen Tahkoon. Haetaan tänä vuonna tuntumaa 60km yö lenkiltä ja ehkä ensi vuonna sitten kunnolla kisaamaan. Kalustona on päivitelty ylivuotinen White 2fat pro. Lauantaina voikin sitten heräämisen jälkeen keskittyä esittelypyörien testaamiseen ja kaljan juontiin :D
Löytyisikö foorumilaisista kokemusta Tahko 240 suorittamisesta? Lähinnä kiinnostaa kuinka yhden yön unien skippaaminen onnistuu?
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Ei kokemusta 240 kilsan matkasta mutta viime vuonna 180 matkaa ennenkään en nukkunut minuuttiakaan kun olin niin täpinöissäni. Pyörin vain vuoteessa ja harmittelin kun kisa ei ala vielä moneen tuntiin.
Ei aiheuttanut mitään ongelmia kisan aikana eikä sen jälkeen Piazzalla kavereita odotellessa. Mökille kun pääsin meinasin nukahtaa saunaan, niinpä laitoin äkkiä pari voileipää suuhun ja nukuin parilla kusitauolla reilusti kellon ympäri.
240 menee ihan hyvin, vaikka yöunet jääkin yhden yön osalta väliin. Adrenaliinia on sen verran veressä, ettei väsymystä huomaa. Iltapäivä meni hyvin maaliintulijoita seuraillessa ja ilta ruokaillessa ja palkintojen jakoa seuratessa. Nukkumaan normaaliin aikaan ja herätys seuraavana aamuna myös normaaliin aikaan. Väsy iskee kunnolla parin päivän kuluttua. Meni kolmisen viikkoa kun seuraavan kerran pyörä rupes kulkeen normaalisti. Omat kokemukset noin 15 tunnin suorituksesta. Huoltaja tosin joutui ottamaan muutaman kofeiinitabletin reissun aikana.
Joo, kaikki (hyvät) neuvot on tarpeen tulevan neljän kierroksen yritykseen.
Mun suoritus on lähempänä 20 tuntia, mutta kaipa se samoilla silmillä menee. 😁
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla