http://ep1.pinkbike.org/p4pb13899876/p4pb13899876.jpg
Printable View
^onks toi nyt sulle?
Uijuijui... alkaa lähestyä toimitus! Kuvan runko ehkä S kokoinen, eli ei oo mun jopo. Ehkä brillen pyörä?
Eilen ostinkin jo 800mm stongan tätävarten. Pitää olla sama mihin on jo tottunut että pystyy vertailee trekkiin paremmin.
Mikäköhän tilanne on uusien tilausten kans? Et saiskohan tälle talvea jos vaikka läskistä sattuis innostumaan.
^Tuon kertovaa kristallipalloa ei ole edes vielä keksitty.
Jos tuota Polea saisi jonkun muun värisenä, esim sinisenä, ostaisin heti!
En menis kyllä tilaan ennenku toimitukset on alkanu. Tai ainakaan maksamaan ettei rahat jää konkurssipesään. Toimitusongelmat on yleensä merkki jostain....
Käy niinku osalle jolla tablettien ennakkotilaajille että jäi tabletit saamatta ja rahat.
No toimitusongelmia voi kyllä olla monesta syystä varsinkin uuden mallin kanssa esim. Canyon Dude, eikä tiettävästi ollut konkka lähellä!
Itseä hieman häiritsee Polessa se, että ainakin pari päivää sitten netin kautta sai laitettua Taigan ostoskoriin ja tilaus meni maksuvaiheeseen asti ilman minkäänlaista infoa toimitusajankohdasta. Ja sama oli aikaisemminkin eli joskus kesällä. Mielestäni netistä tilattaessa olisi vähintäänkin kohtuullista kertoa arvioitu toimitusaika tilausprosessin alkuvaiheessa. Itsekin olisin talvella Polen Taigan ostanut jos sen varmasti olisi nopeesti saanut, enkä sulje pois sen hankkimista vieläkään vaikka ihan hyvin tuo Salsa Blackborow on läskin paikan täyttänyt.
Mä harkitsen uutta täysjoustoläskiä mutta kun se on sellanen vaaleen sininen,huomenna sitten vääränvärisellä pyörällä koeajolle.
Varmaan jotekin tylsän tuntuinen eikä flowsta tietoakaan.
Kona Wo 2016 sininen on yksi hienoimmista ever.Noi samurai fontit aika jees tossa Polessa.
Btw.Miksi postata kuva yhdestä rungosta ilman tarkempaa infoa kun asiakkaat ventannut omiaan ties kuinka kauan.
Vai olikos tää sellanen uppaus /teaser juttu?Sit huomenna voi laittaa kuvan läjästä mysteerisiä pahvilaatikoita.
Mulla on paha aavistus et tää on se runko mikä piti mennä jo Eurobike-messuille....
^Sitkeä odotus on näköjään palkittu. On se vaan komeen näköinen:o. Onko toi keskiö kierteellinen, niin kuin specseissä seisoo??
Tuliko näitä enemmänkin?
On kyllä hieno runko! Minua tuo keltainen väri miellyttää kovasti.
Talvi olisi kyllä hyvä tekosyy rakentaa fat bike. Nyt tarvii vaan keksiä mistä rahat. :(
On kyllä nätti tuo tuotantorunko, enpä osannut arvata, että noin paljon eroaa protosta :cool:
Mites tuo alumiinikeula, onko sille tehty muutoksia proton jäljiltä?
Tuossa ylläkin kyselty, mutta en bongannut vastausta. Mikä näiden saatavuus on?
Samoilla linjoilla täälläkin, sen lisäksi mietityttää tuleeko etelään talvea :P
Ps.
Jotenkin näyttää tuossa Polen IG kuvassa, että satulaputki kaartuu vasemmalle seatstayn yläpuolella. Lienee kuitenkin optinen harha, kun eihän tuohon menis edes satulaputki?
Ei ookaan...tänään noudossa Matkahuollosta
Pakko kyllä fattari vihaajanakin todeta rungon hienous. Aika turhaa puhua sinisestä konasta tämän rungon yhteydessä.
Onkos näitä tullut muillekin kuin foorumin Polemainospojulle?
Ne tulee tilausjärjestyksessä, mä oon vissiin kolmas joka tilas joten seuraavana jonossa..! :-)
Mikäs tossa senkun tilaa niin pääsee ajamaan just sellasella kuin haluaa.Ei kai toi hinta voi olla kynnyskysymys ja eikös läskipyörillä ajeta vuoden ympäri eikä tartte vaihtaa heti uuteen.(viimeisintä mallia olevat hipo vaimentimet ja ym joustimet=läskin runkosetti)
Joo onhan toi seat/top tube/ seat stay liitosalue tosi linjakkaan näköinen,kuten myös orkkis täysjäykkä keula.
Mitta vähän vinossa mut tila riittänee Läskimasallekin? ;)
Toi siis kylläkin leveimmältä kohdalta. Mutta antanee viitteitä.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...7/IMG_5949.JPG
Tänään jo klo 7:18 julkaistu kuvia rungosta eikä kuitenkaan vieläkään valmiista setupista, mikä siällä Jykylässä nyt maksaa? :)
Kokoaminen menee ensi viikolle.
Katellaan loppuviikosta. :)
Onhan tuo paljon nätimpi kuin protot. Polen kannattaisi päivittää nopeasti kuvat tuotantoversion kuviin ja lisätä saatavuustieto sivuille niin tiedä vaikka..
Runko on kyllä hieno.
Nyt kun vielä näkisi valmiin pyörän kuvan...
[[[ odottaa mielenkiinnolla minkäkokoinen eturatas tuohon mahtuu ]]]
Mä olen siirtynyt hiilikuitu aikaan myös runkojen osalta.Kuis se porttiteoria menikään:stonga,kehät,satula/tolppa,runko ja nyt viimeisenä kammet.
Puoli vuotta sitten Taiga jaksoi kiinnostaa ihan ostomielessä =iscg/kierrekeskiö,olishan noi kivat mutta näemmä ilmakin pärjää OK.Joten se juna meni.
Pitääkö läskipyörässä olla noin monta vahvikepalaa hitsattuna?
Matalat standoverit ja sit sellanen Eiffeltornin mittaiset satulatolpat on trendikäitä ja hienon näköisiä.
On toi keltainen hieno, mutta teillä kaikilla on kuitenkin toi keltuainen...
Ei kevein runko, mutta melko tukevan näköistä settiä
Runko + haarukka + lakrut + kilkkeet = 3921 g
( S-koon runko, punnittu Park Tool DS-1 )
Kokoaminen menee ensi viikon loppupuolelle, joutuu lähteen ( pääsee ?? ) lomareissuun perheen kanssa, voihan siinä punaviinilasin kanssa perustella
"kun sattumalta tuli musta runko, sehän kaipaa mustaa Blutoo". Taitaa tulla pitkä viikko.
Vaikka tää rungon odottelu "hieman" venyi, POLEn porukka osaa tuon jälkimarkkinoinnin ;)
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...2&d=1476448933
On toi orkkis keula parhautta muotoilultaan ja viimeistelyltään,Mä haluun tollasen.
Älä ny Blutolla pilaa valmiiksi harkittua kokonaisuutta paitsi että ihme kyllä ajelin tossa pari päivää Roxpoxin 120mm
joustavalla läskikeulalla,eikä se tuntunut yhtä pskalta kuin reilu vuosi sitten kun käytössä oli 100mm Salsan OEM Bluto.
Hyviä ajoja toivottavasti ei tunnu liian jämyltä ja raskaalta maastossa.
Mikä osa teiltä puuttuu kun ei voi pistää fillaria läjään ennekuin ensi viikon lopulla?Akselit vai?