Vielä yksi kysymys. Miten saan botit näkymään? Siellä pitäisi sotkottaa samanaikaisesti Max Smart & Ada Smart, sekä Benny Hills & Risha Hills mutta ne näkyy vasta lopputuloksissa.
Vielä yksi kysymys. Miten saan botit näkymään? Siellä pitäisi sotkottaa samanaikaisesti Max Smart & Ada Smart, sekä Benny Hills & Risha Hills mutta ne näkyy vasta lopputuloksissa.
Menet simulaattoriin ja sieltä settings-general-show opponents in the video. En ole testannut miten tuo toimii uudessa simulaattori versiossa mutta noin se pitäisi mennä.
Videolla ja 3D näkymässä hahmot esiintyvät kuitenkin aina eritavalla.
Jep. Videolla, jolla lähinnä itse ajan, muut ovat "leijailevia ilmapalloja".
Ajeleeko muut paljon velodromeja. Vuoden olen bkoolin omistanut ja tasan kerran ajanut 3D grafiikalla enkä kertaakaan velodromeilla. Aina videolla maisema reittejä :)
^ en ole ajanut kuin yhden velodrome session, kyseessä oli Bkool Finandin lyhyet erikoiset syksy 2016 kisan 12,5km velodrome sessio. Itse käytän 3D näkymää jos video alkaa liikaa pysähtelemään.
Heti kun puheeksi tuli niin viimeiset pari treeniä on pitäny ajaa 3D muodilla kun video pysähtelee täysin. Onkohan vika joululomassa ja minun nettiyhteyksissä vai joululomassa ja bkoolin servereiden ruuhkautumisessa. Pitääkö tässä seuraavaksi kokeilla polkea yöllä...
Harmillista kun tänäänkin ois ollut ajelua Norjassa ja sen mitä kerkesin maksimi laadulla videolla ajella niin oli kyllä todella nättiä maisemaa.
Moi. Tarviiko ipadiin asentaa mitään ohjelmia kun käytää Ant+wahoo dongle mokkulaa vai minkä kautta yhdistää ipadin traineriin?
Kun ajaa esim. Japanissa tai Columbiassa ja tallentaa treenit Garminin Connectiin niin saattavat esiintyä "väärällä" päivällä koska ne kirjautuvat "paikallistaa aikaa":)
Ei. Itse olen huomannut että iPadin sijainnilla on väliä miten wahoon mokkula toimii. Hetken kun asettelee niin hyvin saa toimimaan. Bkoolin ohjelma näyttää hyvin singnaalin vahvuuden. Sykevyö ja garminin kandessi anturi yhdistyy myös hyvin. Joskus ohjelma heittänyt ulos ja yleensä signaalit menneet nollille. En tiedä mistä tämä johtuu. Mutta pääosin toimii hyvin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kiitokset! pitää huomenna kokeilla.
Omistan garminin mittarin niin saa samalla sitä kokeiltua. Eikö kumminkin nettiyhteys ole välttämätön?
XXL tarjoaa edullista tablettitelinettä
https://www.xxl.fi/tacx-bracket-for-...105234_1_style pitää melkein hommata niin saa hyvän sijainnin.
Osaakohan joku kertoa mikä on mennyt pieleen tai mitä pitäisi tehdä. Vastus on raskas ja näyttää 20-30 wattia. Jotekin kalibrointi on ihan metsässä. Jos pitää kalibroida, niin miten se tapahtuu BKoolissa?
Virrat kun käyttää pois, niin pitää kyllä mekkalaa, mutta rulla ei reagoi mitenkään. Onkohan tuo on sitten entinen peli?
Bkoolissa ei ole minkäänlaista kalibrointi mahdollisuutta. Ainoa mahdollisuudet on joko ottaa virrat pois tai vaihtoehtoisesti painaa reset painiketta joka sijaitsee vastusyksikön takapaneelissa vihreän merkkivalon vieressä. Kumpaa olet käyttänyt, bluetoothia vai ant+. Ant+ on noista varmempi vaihtoehto ja varmuuden vuoksi ant+ tikku kannattaa jatkojohdolla sijoittaa lähelle vastusyksikköä. Tässä
suurinpiirtein ne asiat jotka itselleni tuli mieleen.
Näin olen ymmärtänyt että on plug and play. ANT+ laitteet. Yhteydet ovat olleet erittäin hyvät eikä ole ollut mitään ongelmia aikaisemmin. Mut nyt kun käynnistää uudelleen tai resetoi, niin pitää pitkään metakkaa, mut rulla ei hievahdakkaan eikä mitään muutosta. Vihreä valo vilkkuu.
Firmwaren päivitin, mutta vika oli jo ennen sitä.
^mikä bkoolin vastus sulla on?. Pro, One vai Go?. One malli vaatii ainakin kadenssisensorin toimiakseen.
Tervehdys! Bkool ohjelma meinaa jumittaa, pysähtyy täysin, heittää serveriltä ulos, koko ohjelma kaatuu ja videot eivät aukea läheskään aina. Tälläistä kevyttä Ipad käyttäjältä :mad: Onko kenelläkään muulla kokemuksia asiasta vai pitääkö alkaa pyörittämään pc:llä ohjelmaa jos toimisi paremmin.
Moi,
Samat oireet minunPro:n kanssa .Trainerin vihreä valo vilkkuu ja vastus näyttäämax. 45 W ja on raskas .Tuorein softakoneessa ,kokeiltu parittaa viemällä mötikkäkiinni ant+ tikkuun , vaihdettu tikku, PC , resetoitu useasti . Vilkkuminen/oireetjatkuvat.
Ymmärtääksenitrainerinvihreän merkkivalonpitäisi palaa jatkuvastieikä vilkkua.
Näytöllä ei myöskään ole näkyvissä niitä vihreitä ”palleroita”trainerista , sykkeestä, kadenssista.
Laitan viestiä valmistajalleja jos sieltä ei apua löydy niin sitten uutta traineria etsimään.
Et ole ilmeisesti vähään aikaan päivittänyt Bkoolin softaa. Nykyisessä simulaattori softassa ei ole enää vähään aikaan ollut vihreitä palleroita kertomassa yhdistetyistä/löydetyistä laitteista. Nykyinen harmaa pohjainen softa poikkeaa täysin vanhasta vaaleansinisen pohjaisesta softasta. Nykyisen mobiilisoftan versio on 3.12.
Moi, Tuo softa on myös koneessani . "Varakoneen" softan päivitin tänään. Oletin niiden palluroiden näkyvän myös uusimmassa päivityksessä.
Mulle tuli kesän aikana sellainen feature, että BKOOLin ant+ mokkula ei toimi, kun macbookissa on bluetooth päällä. En tiedä johtuuko käyttöjärjestelmän vai BKOOL softan päivityksestä. Jotenkin myös tuntuu, että laitteiden löytyminen on hankalampaa ja ne pitää aina parittaa erikseen valikon kautta. Laite on siis ensimmäistä sukupolvea, mutta palvellut hyvin tähän saakka.
Oma Vortexini lakkasi toimimasta Bkoolin kanssa. Eli ei osaa käyttää muuta kuin virtuaalinopeutta. No koko virtuaalitreenaamisessa ei ole mtn järkeä jos vastus ei osaa säätyä maaston mukaan. Näyttää siis että Bkoolin premium- jäsenyyden lunastus päättyy osaltani. Jos joku ei sitten halua vaihtaa Bkoolin traineriaan Tackxin Vortexiin, joka toimii hienosti kyllä Zwiftissä ja muissa treeniohjelmissa.
Latasin eilen iPadille FULGAZ ohjelman ja tänään aamulla kokeilin niin heti löysi Bkool trainerin ja videot huippuluokkaa :) pitää vielä tutustua ohjelmaan paremmin kuin kerkiää.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...1b5f04c8f4.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...402d545203.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...674d7e6674.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...3716c9cd26.jpg
Sent from my iPad using Tapatalk
Moro, onko uusimman päivityksen myötä esim tiedostojen "exporttaaminen" siirtynyt vain premiumiin? Mulla oli aikaisemmin Premium mutta siirryin joskus keväällä vapaa-ajelijaksi ja aikasemmin tiedostojen siirto esim .fit:tinä on toiminut aivan normaalisti mutta eipä toiminut enää tänään..
Onkos muilla ollut viime aikoina vaikeuksia session tallennuksien kanssa?. Itse tein tänään 2 sessiota joista toinen oli Bkoolin Winter Cupin 9-sessio. Molemmat sessiot jäivät pending tilaan kunnes liian monen
lähetys yrityksen jälkeen softa ilmoitti että: some of pending sessions have been attempted to be uploaded too many times. it will not be retried again. Bkoolille lähetin emailia mutta pelkään pahoin että bittitaivaaseen meni sessiot.
Mulla teki joku aika niin, että tallennettu sessio siirtyi stravaan(mistä niitä ainoastaan kattelen) jokusen tunnin viiveellä/ huomattavasti Normia myöhemmin. Tuli kuitenkin.
Bkoolilta sain hyvät ja toimivat ohjeet jolla sain epäonnistuneesti lähetetyt sessiot uudelleen lähetettyä. Pointsit Bkoolin asapille tästä.
Nyt alkoi tosissaan vituttamaan, kun vähän väliä on julkaistu päivitys, joka on pakko asentaa ennen kuin pääsee ajamaan.
Eilen lisäksi oli ilmaiseksi tarjotut premiumedut kadonneet. Maksusuoritus vissiin päivittyy profiiliin viiveellä, seurauksena että en päässyt eilen illalla ajamaan yhtään mitään. Aina tuli "Go premium" -ruutu vaikka kuntotestiäkin yritin ladata.
Piti repiä pyörä trainerista ja ajaa lyhyissä vaatteissa korttelin ympäri notta sai tunteet jäähtymään...
Bkool ei ole toimut viime aikoina kuin se kuuluisa junan vessa. Osa sessioista ei tallennu kunnolla, yhteydet serveriin pätkii, tulokset näkyy sivustolla viiveellä jne. Bkoolin asiakaspalveluun info@bkool.com
on tullut lähetettyä normaalia enemmän palautepostia. Toimivaa apua olen saanut mutta siitäkin huolimatta Bkoolilla on paljon parannettavaa toimivuudessa.
Hyvä, että joku jaksaa lähettää palautetta. Itse tyydyin kiroilemaan ja juomaan viinaa [emoji23]
Kesän aikana tehtyjen parannusten hyöty jää kyllä pahasti näiden ärsyttävien lieveilmiöiden jalkoihin. Ennen viitsi suositella Bkoolia muillekin, tällä hetkellä ei.
En tiedä mistä johtuu Bkoolin toimimattomuudet, ovatko yrittäneet keksiä jotain nerokasta ja heidän konehuoneensa on alkanut yskimään vai mistäkö kiikastaa. Bkoolin softaa on taidettu uusia jo 2-3 kertaa, en yllättyisi jos softa kokisi edelleen jotain uudistusta. Edellinen softa oli toimivuuden suhteen parempi kuin nykyinen.
Tiedä sitten onko suurtakaan eroa käytön suhteen onko käyttiksenä joku windowseista tai mac.