^Louta on varmaan saanut halvemmalla, kun kaikki muut laittaa 2x Bud.
Printable View
^Louta on varmaan saanut halvemmalla, kun kaikki muut laittaa 2x Bud.
Laitanpa nyt kuvat Fatboyn vapaarattaasta tännekin kun siitä tuntui olevan kiinnostusta tuolla fillarisuositukset / Fatboy osiossa. Eli laakerit olivat vapaarattaasta korkanneet, laakerin mitat 24x12x5. Vapaaratas näytti helpohkolta purkaa, työstä ja palvelusta ISO KIITOS Joensuun ET-Sports / Jukka. Loma pelastui kummasti kun apua saa heti.
http://img.tapatalk.com/d/14/07/23/my4uhega.jpg
http://img.tapatalk.com/d/14/07/23/masyhama.jpg
^Toivottavasti on edes laadukas kynsiltää ja jouseltaan. Minä olen onnistunu muutaman vastaavalla tavalla toteutetun rikkomaan aika nopeastikkin. Jousta poikki tai kynnet ei ole kestänyt ja sitten yleensä ottaa osumaa samassa se hammaskehä navassa.
No ni. Uusi runko tulee. Saattaa vaan kestää jonkin aikaa, eivät kuulemma kuormat uudelta mantereelta kovin hapiaan ja taajaan liikahtele.
Noi Fatboyn navat on vissiin Novatecciä. Kuvassa näyttää hämmästyttävän paskaselta toi sisus, jostain syystä kai päässyt kakkaa napaan aikalailla.
Jos tossa Fattyssä on Novatecin navat niin Bdopcycling myy noita irto-osia, esim.
Jos tossa Fattyssä on Novatecin navat niin Bdopcycling myy noita irto-osia, esim. [/QUOTE]
Tilasin juurikin tuon hammaskehän + vaihtotyökalun. Ei sovi Fattyyn, koska tuo on halkaisijaltaan ihan liian pieni. Sen sijaan samasta paikasta tilaamani kynnet kyllä sopivat heittämällä Fattyyn.
Oma musta onniwanni hiilikeppi saapui, suoja/piilotusteipattiin ja asennettiin, ilman teippejä r-techin virallisella vaa'alla 588g, teippaukset +5g, alkuperäinen alukeula tehtaan mukaan 1040g, en punninnut.. Huomenna testilenkki..
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...77951634_o.jpg
kuvan kokonaisuus 13,4kg..
Suttupuhetta, ilman eri korvausta, putki katkaistuna oikealla vaakalla punnittuna ja teipattuna alakoolin kanssa 565ghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/24/ba9urasy.jpg
^^^^^^ Tuo paska fatboyn vapaarattaassa oli ihan rasvaa. Btw, ei nyt tullut kokeiltua miten takuu olisi toiminut, pyörä piti saada kuntoon heti eikä 15. päivä... Hivenen pyörän myyneen liikkeen edustajan kommentit ihmetyttävät, ensimmäinen kyssäri" onko ensihuolto tehty". Tehty oli ja kyseisessä liikkeessä. Sitten kun kertoilin oireista mm. rataspakan heilumisesta niin vastaukseksi tulee että kyllä se on normaalia jos se vähän heiluu. Mä kun luulin että aika pienet toleranssit on noissa vaihteisto hommissa....
^No ei se pakka heilu, jos on kiinni. Pikkasen koloa uraa itelleen ajan myötä.
Pikkasen, kun tiiviste fuskaa vettä vapaarattaaseen rasva mustuu. Minusta aika normaalin näköinen noilla metreillä.
Ei kukaan ole sattumoisin viimeaikoina kuullut mitään huhuja Onniwannin kuituläskirungosta? Voisi sellaiseen päivittää jos saisivat vaikka ensi talveksi sellasen kohtuuhintaan tarjottua.
On kysytty. Eivät oikein innostuneet selventämään asiaa. Lähetin heille kuvia (heidän pyynnöstä) ja totesivat sen minkä itsekin huomasin - paskana se on!
Olisivat vaihtaneet takuuseen koko vanteen, mutta kun kerroin, että navan ympärille on kasattu RD:n kehä, niin totesivat, että tällaisten modifikaatioiden jälkeen heidän takuu ei toimi. Että silleen :/
Lähetetty mun iPuhelimesta käyttäen Tapatalkkia
^Eivätkö edes voineet kertoa valmistajaa helpoittaisi seulontaa kivasti?
Ymmärsinkö oikein, että On One ei pysty myymään varaosaa omaan pyöräänsä?
Jollain tavallahan edullinen hinta täytyy kompensoida ;)
Saapi nähdä, miten mä pärjään jatkossa tuon vielä edullisemman White-läskin kanssa,,,
On-One Fatty V2 vapaaratas oli suht kuiva tehtaan jäljiltä. Pienillä kilsoilla rasva oli jo ruskeaa/mustaa kuraa ja sitäkin oli siis vähän. Tiiviste oli vähän epämääräinen, olikohan jo kulunut kun kuivana pyörinyt? Ääni muuttui hiljaisemmaksi kun laittoi tarpeeksi tavaraa. Kynnet on samanlaiset kuin XD11 versiossa. Siis tässä -> http://www.on-one.co.uk/i/q/HUOOFATM...-cassette-body
Myös V2 navassa näytti olevan vaihdettava hammaskehä mutta ei paljoa lämmitä jos niitä ei saa mistään.
Laakerissa taisi lukea Taiwan TPI. Tuon niminen pulju löytyy googlellakin. Laatu?
OnOne -hiilikeppi todettu erittäin toimivaksi 907:aan asennettuna, annoin kunnolla runtua kauupin/alasenjärven juurakoissa.. Pikkasen aika-ajoin narahteli, mutta oletan normaaliksi, en oo aiemmin kuitukeulalla ajanu millään laitteella..
Narisee luonnostaan. Voi tietty olla poikkikin, mutta pikku narinat kuuluu asiaan. Joko vanha keke on kaupattu ja oliko suoralla ruodolla?
Mulla narisi myös vähän alkuun, diagnoosini oli että alakooli haki paikkaansa. Alkuun ei natissu sitten natisi pari lenkkiä ja samalla tuli pientä klappia. Kiristyksen jälkeen hävisi natinat.
Ää, emmä lainaile. Jos tulee joskus myyntiin niin ilmoittele. Ensisijaisesti olisi teräshaarukka hakusessa, et jos jollain ois ni privaaki laittaa sais.
Herra heikottaa on hyvä ja ilmoittautuu.
^täällä ollaan. Mä en vielä uskalla luopua tuosta teräskeulasta kun en tiedä, kauanko tuo karponikeula kestää mun "hellää" ajotyyliä. Mut kyllä noita teräskeuloja alkaa varmaan voorumilta löytymään tämän keskustelun perusteella. Eli rivaa vaan tankkikuskille!
Tääl ois ylimääräinen fatty teräskeke myös..
^No ei kauaa menny :)
Pakkoko se on jatkuvasti tunkea täyteen... Ny on taas tilaa.