Mun pitää huomenna olla heti puolenpäivän jälkeen kotona, mutta tuun pariksi tunniksi pörräämään. Sale klo 10!
Printable View
Mun pitää huomenna olla heti puolenpäivän jälkeen kotona, mutta tuun pariksi tunniksi pörräämään. Sale klo 10!
Ei oo uutta tekniikkaa, eikä vanhaakaa. En huomenna pääse. Kaksseiska runkoon päivitän sit kun sellainen oikeanlainen osuu eteen. Uuden takahaarukan varmaan pistän tilaukseen ja kiekkojen suhteen tutkinta jatkuu.
Kylläpä oli hieno keli tänään 2 miehen voimia ajella. Polut olivat pääosin loistavassa kunnossa. Jos joku paikallinen empii talviajeluja, niin käykää nyt ihmeessä ajamassa huippukuntoinen "superin" lenkki, jonka alun löytää kaupan takaa. Aivan priimassa kunnossa, leveä ja kova. Timanttia!
Saattaa olla, ettei huomennakaan malta olla lähtemättä poluille. Tarttee vielä katella aikatauluja, kunhan vaimo saapuu kotiin. Sitä odotellessa voi vaikka katsella tätä kuvaa, josta huokuu rautaisessa iskussa olevan kuskin itsevarmuutta. :)
http://www.arkitiede.fi/pyoraily/mikko090313.jpg
Sopiiko, jos Sale-startti olis huomenna klo 11?
Tänään oli ohjelmassa supermotoilua Dynaset Areenalla. Tuli ajettua seinään ja siinä kun putosi pyörän päälle niin toinen pakaralihas otti iskun vastaan. Epäilen että ei ole huomenna istumiskunnossa, saati sitten ajelukunnossa :D
Huhuna kuulin että tuo ylläolevassa kuvassa esiintyvä henkilö aikoisi mahdollisesti huomiselle ajolenkille varustautua 70-80 luvun "keke" RayBan aurinkolaseilla, koska ilmeisesti muuhun potentiaali ei riitä. Joten lienee syytä ilmaantua paikalle runsaalla joukolla naureskelemaan tilanteen tuomalle komiikalle....
"Muuhun potentiaali ei riitä" on aika rohkeasti sanottu, sillä eikös kekelaseilla hiihdetty tässä ihan lähimenneisyydessä mm-pronssia... Toki kuvassa olevan henkilön lähes rajaton potentiaali oli tiedossa jo etukäteen, laseilla tai ilman.
Hieno oli tänään taas yhteislenkki, jota sää suosi reilulla kädellä. Lenkin kohokohtana kahden aikuisen, sukkahousuisen miehen nouseminen "gay torni":n huipulle ihailemaan aurinkoa ja maisemia. Se on niitä hetkiä joita ei kotona ääneen puhuta :p
En tiedä, uskallanko myöntää olleeni samalla lenkillä, sillä vaimolla on tunnukset foorumille... Laitan siitä huolimatta jälkeä näytille vielä myöhemmin tänään.
Tässä on poikkeuksellisen tornilenkin poikkeuksellinen jälki. Noin 40 km siitä kertyi.
Lauantaina vois käydä syömässä makkarat Rutajärvellä.
Aki voi johdattaa samalla työmatkapyöräilyn salaisuuksiin tuolla reitillä. Kelikin vaikuttaisi ihan sopivalta. Paluu kuitenkin siten, että ehtii "Peikkohiihtoihin" Korkeakankaalle kannustamaan 14.00 alkaen. Eli starttiaikaa voidaan säätää lenkin pituuden mukaan :)
Tarkemmin ajateltuna toi Rutajärvi-keikka ei välttämättä olekaan kovin hyvä idea, sillä sinnehän joutuu ajamaan tietä pitkin... Mutta makkara kyllä maistuisi. :) Kävin äsken kurvailemassa Superin takana, ja siellä oli jo nyt tallailtu niin hyvin, että lauantaina lienee taas timanttisia polkuja tarjolla, ellei ennustamaton lumimyräkkä yllätä.
Jos peikkohiihtoihin on tarkoitus mennä fillarilla, voisi yrittää ajella Korkikselle moottorikelkkauraa pitkin.
Lauantai klo 10.00 voisi olla alustava starttiaika. Paikkana tuttu Eerolan Sale. Haetaan makkarapaketti kaupasta matkaan ja suunnataan hienoille talvipoluille.
Huomenna kesälomapäivä ja ajattelin aamusta lähteä lenkille ja vähän puita reppuun ja kyrsää kans. Sit poluille ja nuotio pystyyn johonkin aurinkoiseen suvantoon... Lauantaina vois tulla tyhjentään paketista loput makkarat ;)
Varmaan sitä voisi (ehkä myös Jere) alkaa ajokautta 2013 aloittelemaan :cool: jos löytää pyöränsä jostain suksien ja voitelukamojen seasta.
Kävin hiukan muutaman tunnin tutkimassa äsken polkuja ja hyvältä näyttää. Kellotuspolun pyörätien jälkeinen alamäki on kyllä hiukan pelottavan nopeassa kunnossa. Aina tulee hiukan jarrua hipaistua vaikka ei ehkä pitäisi :mad: Useamman testauksen jälkeen ei edelleenkään onnistunut täydellisesti.
Hiljaista ajelua tiedossa, kun lähden jonon jatkoksi stiplaan. :)
Komeeta oli ajella kuuden hengen porukalla. Ja villisika suli suuhun. Tästä jäljestä kertyi noin 52 km, mutta lopussa on hiukan omaa sakkoa.
Huomenna klo 11.00 Eerolan salelta pientä yhteislenkin tapaista, jos jollakulla on halukkuutta osallistua. Ajellaan muutama tunti rauhallisesti lähialueiden hienoimpia polkuja.
Mulla jää väliin. Vaimo lähtee suksimaan. Kellotusta ehkä myöhemmin päivällä.
2.5h tuli pyöritettyä erittäin kevyttä pk:ta lähipoluilla ja muutamalla uudella. Keli suosi, aurinko paistoi ja polut olivat loistavassa kunnossa. Suosittelen!
Vaimon suksiminen sisälsi vielä tällä kertaa paluulipun, joten pääsin kellottamaan. Vaikka itse itsensä kellottaminen onkin sekä moraalisesti että teknisesti arveluttavaa, uusi ennätys silti syntyi. Jos kerron, että kello pysähtyi kierroksen päätteeksi aikaan 3:13, ei tule ainakaan valehdeltua kierrosaikaa liian hyväksi. Ihan nappiin ei ajo mennyt, mutta itselläni ei taida kuitenkaan olla eväitä kolmen minuutin alitukseen. Tarttis osata ajella kurvit ilman jarruttelua, mutta kun ei vaan osaa...
Polut surkeet eikä ketään kiinnosta lenkille lähteä lauantaina 10.00 Eerolan salelta, koska meikäläinen on ihan eri maisemissa tuolloin. Eli unohdetaan koko juttu, koska kukaan muu ei mitään näistä jutuista tajua.... Vai olisko niin, että ilman meikäläistä joku surkee pikkulenkki kierrettäis? Sekös mua vituttais, oikeesti. Joten nyt laittamaan meikäläisen V-käyrä tappiin ja KAIKKI osallistumaan yhteislenkille. Eksytte kuitenkin, piirrän kartan :rolleyes:
Kovaa tekstiä! Itsekin oon lauantaina toisaalla, mutta sunnuntaina vois kyllä yhteislenkkeillä. Onko MTBwb muissa maisemissa vielä sunnuntainakin?
No mä olen onnen kerjäläinen joten otan ruokaryyppyä liian usein, mutta jos lenkki ei ala klo 08:00 niin olen hyvinkin mukana. Vaimon ajatusten mukaan Sibeliuksen ajatuksia mukaillen "tulen vähitellen". Joten olen mukana 11.00 yhteislenkillä, jos sellainen järjestetään.