On kyllä nopein, mitä sakemanneilta olen tilannut. 2.9 lähti ja 6.9 perillä. Toimituskulut, kyllä hieman kilpailjoita kalliimmat, että tuleekohan jollain lennokilla Suomeen.
Printable View
On kyllä nopein, mitä sakemanneilta olen tilannut. 2.9 lähti ja 6.9 perillä. Toimituskulut, kyllä hieman kilpailjoita kalliimmat, että tuleekohan jollain lennokilla Suomeen.
Viikonloppuna 4.9. tilaus, perjantai-iltana 9.9. dhl:n setä soitti ja sanoi että ois pakettia tarjolla. Ei ihan yhtä nopea kuin edellä alteregonilla mutta on tämäkin erinomaista.
Tämä on paras kauppa, koska valikoima on paras ja hinnat parhaasta päästä. Taas tein tilauksen ja kaikki löytyivät vieläpä varastosta, kun muista kaupoista puuttui valikoimista 2-3 tuotetta.
Onko joku koittanut ostaa pyörää bike 24:stä? Cannondalea löytyisi erittäin edullisesti muualta saksasta, ja mietin jos tuo hintatakuu toimii myös pyörien kohdalla?
Kannattaa pyytää kokeeksi tarjous myös suomalaisista Cannaria myyvistä liikkeistä. Itse pyysin tarjouksen maantiepyörästä ja hinnoista lähti listahinnasta 200-400 euroa (noin 10-20%) ja sillä päästiin Saksan nettikauppojen postikulujen kanssa olevaa hintaa alemmaksi. Pyörää ei ollut hyllyssä suomalaisissa kaupoissa mutta maahantuojan kautta se tuli alle 2 viikossa liikkeeseen.
Tuossa on aikeessa tai pakonkin eestä tilata tähellistä ja ohessa kaikkea rihkamaa rähkämää budjetin rajoissa. Valikoimaa puulaakilla kyllä piisaa!
Nopeasti tuli lähetys. Vähän liiankin. Katsoin maanantaina ilallla ennen nukkumaanmenoani DHL:n seurannasta, että edellisin paketin merkintä on Saksassa perjantailta. Ti-aamuna oli näköjään saapunut Suomeen ja lähetti kävi ovella puolen päivään jälkeen. En ollut puhelimen ääressä aamulla, joten se meni ohi.
Mitenhän muuten, kun sain linkin, jossa sanotaan, että valitse uusi toimitusjuttu? Nettisivulta sitten valitsin uuden ajan, mutta kun siinä valintojen päällä luki punaisella, että valinnat pois käytöstä syystä että "jotain epämääräistä", että soita ja sovi. Mutta kun siitä kuitenkin pystyi valitsemaan uuden ajan ja sain pdf:nkin tulostettua siitä, niin kai tuohon nyt voi luottaa? Vai odotanko turhaan sen päivän, että olisi pitänyt soittaa kuitenkin? En viitsi soittaa ja varmistaa, koska se veisi jotenkin pohjan tältä, että en alunperinkään soittanut.
Oli se uusi aika päivittynyt sinne. En tiedä, mikä lie varoitus sitten ollutkaan nettisivulla, mutta se oli aika hämäävä. 6 päivää olisi mennyt ilman tuota, että en ehtinyt huomata, että on jo tulossa.
Torstai-iltana tilaus 2 takista sisään ja receipt order sähköpostiin. Lähetyksestä ei ole kuitenkaan kuulunut mitään eikä tullut seurantakoodia. Kysyin eilen sähköpostilla koodia, mutta eivät ole vastanneet. Ei ole mennyt roskapostiinkaan. Luottokortin tapahtumissakaan tätä ei vielä näy. Onko normaalia toimintaa ko. kaupan tapauksessa?
Itse asiassa toinen takki ei ole. Tämähän sen selittää. Tilatessa olin kyllä katsovinani, että olisi, mutta nyt kun katon samoja takkeja niin ei olekaan. Luultavasti olen viime hetkellä vaihtanut takkimallia tai kokoa. Kiitos.
Tutkimattomia ovat nää DHL-kuskaukset. Pari kuukautta sitten Planetilta sain carbonirungon, sen toi tänne itäsuomeen ihan kuriiri. Jututin miestä kuin kuljetukset pelaa ja opasti hän että näin toimitaan. Hyvä homma, viikkoa myöhemmin tilasin Planetilta renkaita, kuljetuksen hoiti Royal Mail ja paketti tuli postista haettavaksi.
Nyt Bike24 paketin toimitti DHl ynnä Suomen Posti vanhaan tapaan tallille asti, ja Kiteen postihenkilöt tietää minne jättää, olen valtuuttanut kuittaamaan.
Omakohtaisia kokemuksia Kiteen postin ja DHL:än yhteistyöstä on monenlaisia. Kaksi viimeisintä tilausta on pitänyt käydä S-marketin tiskiltä kun olevinaan en ole ollut kotona kun pakettia on yritetty toimittaa. Molemmilla kerroilla oon ollut kotona ja jättäneet vaan postilaatikkoon lapun että asiakas ei ole ollut tavoitettavissa. Riippuu näköjään kuskista että jaksaako tulla ovikelloa soittamaan. Ens viikolla pitäs tulla saksasta pakettia niin saa nähdä miten homma nyt toimii.
Kummallista, muutaman vuoden täällä olleena paikallisen postin toiminta on ollut ihan ok. Itte asun vähän syrjässä ja postin pakkari käy jotain kolmen aikaan ip.Olen niinsanotusti jakelulinjan loppupäässä! Jos tosiaan noin niin pane privana yhteystietosi niin välitän ja luulen että vaikkapa Miika postin työntekijänä soittaa sulle.
Edit. Jos tuolla kirkolla asut missä polkupyörällä postia kuskaavat niin eihän ne paketteja tuo....
Kytänniemessä asun ja posti tulee 3-4 väliin iltapäivällä. Ei sinällään oo haittaa jos joudun paketit S-marketista hakemaan kun ruokaostokset voi tehdä samalla. Tunnen kyllä postipatet aika hyvin tältä kylältä joten annan palautteen suoraan heille. Mutta sitä ihmettelen jos ei postikuski viiti kävellä laatikolta 30m ovelle vaan jättää lapun laatikkoon että on käynyt tapailemassa ovikelloa ja ketään ei oo olevinaan ollu kotona.
Posti ei jaa enää DHL:n paketteja, niiden yhteistyö loppui jokin aika sitten.
Voipi olla, että koski vain tätä ruuhkasuomea, hyvä jos muualla vielä pelittää!
Voipi olla eri puolella suomea eri käytännöt.
Oliskohan tässä DHL tapauksessa joku ero "pakettipalvelulla (express, priority jne)", kun nuo Saksasta tilatut paketit kuskaa eKarjalaan posti, mutta wigglen ja evanscyclesin paketit on tuonut DHL lähetti kesästä alkaen.
Ja dhl:än paketin toi postimies ovelle asti. Eli palvelu pelas niinkuin pitikin. Dhl:än sivuilta katoin niin tää paketti oli priority niinkuin kaikki edellisetkin.
Mites joko Ahven sai pakettinsa? Tai edes tietoa lähetyksestä?
Itse tilasin perjantaina talvikengät kyseistä firmasta, eikä vieläkään ole seurantatunnusta ym. tullut sähköpostiin.. Luotolta maksu kuitenkin on jo menny 🙈
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Ei ole ollut mitään ongelmia (vielä).
Voiko bike24:ssa maksaa visa elektronilla?
PayPalilla on hyvä ja nopeahko ostajan suoja, eli rahat takaisin helposti.
Voiko visallakin ostaa "yhdellä" napin klikkauksella? Ainakin aiemmin jouduit kaivamaan kortin ja naputtelemaan numeron aina erikseen.
Useissa kaupoissa on jo direct paypall vaihtoehto, tuolloin ei tarvita edes kirjautumista kauppaan.
Olen ehkä laiska, mutta itseltäni jää usein ostos tekemättä suomalaisesta nettikaupasta, koska joutuisin kiipeämään yläkertaan hakemaan pankkitunnukset.
En nyt koko ketjua alkanut lukemaan läpi mutta kysymys, uskaltaako täältä tilata kokonaisen pyörän ilman että joutuu odottamaan kuukautta pitempään ?
näkyyhän tuossa toimitusajat? 1-3 päivästä alkaen ja miksei voi tiedustella tarkemmin, jos ei ilmene .. Jos varastotavaraa niin ei noissa menne "viikkoa" kauempaa
https://www.bike24.de/1.php?content=...1;menu=260,262
Finland, Italy + 2-5 working days
Tavaraa tilattu 3.2 illalla ja tänään soitti DHL kaveri että tuotais päivällä paketti.
Eli homma toimi niinkuin pitääkin.
Onko muilla täältä tilatessa tullut tämmöinen vastaan: perjantaina tilasin ja tuli tilausvahvistus. Eilen tuli tekstiviesti, että "lähetyksesi lähettäjältä deutsche post on ajoitettu toimitettavaksi 23.2." ja linkistä sai valita pakettiautomaatin toimitukseen. Mitään sähköpostia ei ole tullut tuon perjantain jälkeen, pelkkä tekstari dhl:ltä. Toimintatapa muuttunut bike24:ssa?
Mahtaako muutenkaan tulla huomenna pyydettyyn pakettimaattiin, kun tästäkään ei mitään vahvistusviestiä tullut...
Minäkin tilasin tavaraa viime perjantaina ja samoin tuli tilausvahvistus. Ja tavarat saapui eilen ovelle. Pakettini oli vain noin kilon painoinen ja varsin pieni joten tuumin että olisiko tullut lentorahtina kun näin nopea oli toimitus. DHL oli samoin toimittajana. Juuri toimituksen sujuvuus ja nopeus on yksi syy minkä vuoksi 15€ shipping cost, vaikka onkin vähän kalliimpi kuin joissain muissa alan liikkeissä, on ihan kohtuullinen.
Kuten kaikki varmaan tietää niin jotkut muut liikkeet käyttää Posti Oyj:tä Suomen päässä ja silloin usein menee asiat ihan pieleen.
Eli aion suosia Bike24.de edelleen.
Ei siis tullut toista sähköpostia jossa kerrotaan paketin olevan matkalla ja jossa myös seurantakoodi? Kai siinä tekstiviestin linkissä täytyy olla se seurantakoodi? Todennäköisestihän se paketti on vielä merillä, tänään myöhään maissa jolloin se ehtii huomisen aikana perille.
Öhm, kymmenkunta tilausta tehneenä vastaan tuli ensimmäistä kertaa tilanne että olivat myyneet eioota. Harmillista kun kyseessä oli messevä runkosetti, jota olin pitkään tuuminut. Peruin luonnollisesti koko tilauksen mikä menikin asianmukaisesti.
Ainut miinus hommasta jäi, kun tilille jäi roikkumaan tuo suurehko katevaraus, jonka poistamiseen pankki pyysi faxitse bike24:lta varmistusta. Saksan päästä sanoivat etteivät he mitään lähde faxailemaan. Normisti firma vastaa muuten todella nopeasti viesteihin, mutta tämän viestin jättivät roikkumaan ja vastauspyyntö sai heidät aktiiviseksi.
Nooh, ei tämä muutaman viikon hölmöön näkymään tiliotteessa kaadu, mutten nyt tiedä kumpi täällä sössii, pankki vai bike24 Ja kyllä, laitoin pankkiin jo käydyn s.postikeskustelun niin voivat hekin sitten pähkiä.. ärnmurn, isot puljut ja aivan turhaa säätöä.
Kyllä mä tuolta jatkossakin tilaan :)
Juu ei oo vieläkään tullut tuota "lähetetty" viestiä. Tätä ihmettelin, hoitavatko nykyään tekstarilla tuon... Tekstarissa oli kyllä seurantakoodi jonka mukaan toimitetaan 24.2. Nähtäväksi jää toimiko tuo selaimeen avautuva toimituspisteen valinta. Valitsin läheisen pakettiautomaatin, joka oli listalla. (ilmeisesti Postin maatti kuitenkin?)
Ja hyvä paikka on kyllä ollut tilailla! Monta tilausta tehneenä homma toiminut, mutta nyt toimitus muuttuneena hieman epäselvemmäksi. Kun ennen tuli parissa-kolmessa päivässä lähetysvahvituksen jälkeen ovelle ilman mitään kyselyitä.