Meillä jopa vaimo puhuu celestestä aina kun väri on lähelläkään sitä oikeaa..
Printable View
Meillä jopa vaimo puhuu celestestä aina kun väri on lähelläkään sitä oikeaa..
No! Ruottalaiset ovat suurpiirteisiä, puhumattakaan italialaisista.
Olen kyllä sitä meiltä, että nykyisin tuo runkojen maalaaminen minkä sattuu väriseksi nyppii minua. Olen jopa ajatellut, että seuraava pyöräni on
joku toinen italialainen. Ehkä Guerciotti tai Wilier: Viva l'Italia libera e redendo.
Italialaisilla on onneksi näitä tarinoita pyörään kuin pyörään.
Jottei menisi aivan offariksi niin ajoin tänään pätkän Infinitokuskin seurana, jonka pyörä oli celeleste ja vähintään 61. Sanoi ei olevansa foorumin jäsen, mutta lukevansa tätä usein.
Nimi jäi saamatta.
Espoossa on muuten siellä Kellonummen hautausmaan liepeillä Celesten värinen talo. Mikä lie Bianchin maajohtajan tönö. :D Pistää kyllä silmään.
Tänään kakskerrassa tuli useitakin kuskeja vastaan.
Upea keli ja kaikkea, mutta metsäpoluilla vastaan tuli tasan kaksi maastopyöräilijää reitillä Keskusta-Maunulan maja-Paloheinä-Pitkäkoski-Silvolan tekojärven lenkki aitaa hipoen. Missä kaikki?:seko:
Mä ajoin ainakin Paloheinä-Pitkäkoski-Haltiala välillä tänään ja kourallinen muita maastopyöräilijöitä näkyi. Pari tosin tuli vastaan vaan poluilla, muut näky hiekkateillä siirtymillä.
Tänään klo 2000 tuli joku pro vastaan olikohan Kolapuuntiellä valkoisella Cubella, mustissa vaatteissa ja 661 polvareissa. Suunta oli kohti ratsastustallia ja ilmeisesti Lepuskin polkuja. Olikohan joku täältä?
Hieno tempo-Cervelo ja asusteet vimpan päälle kypärää myöten tänään ennen seiskaa Röyläntien ja Koskelontien risteyksessä. Kuka kuittaa?
Näin eilen pariin otteeseen Time-pariskunnan Espoossa. Varmaan foorumilaisia?
Kuka oli se tykin näköinen Pinarellokuski Hyvinkään keskustassa joka näkyi monen kaupan ikkunasta heijastuen lauantaina?
Ainiin, se olinkin minä. :cool:
Sulla on huono karma, kun ne heijastukset oli poissa sunnuntai-iltana. Tai sitten pyörä painaa niin paljon, että valuu kuvajainen katuojaan liian nopsaan.:D
Kukahan tuli vastaan Arolammintiellä (2850) eilen kello 17-17.30 välillä Hyvinkään suunnasta? Maantiepyörällä ja kauniisti rapakuntoista pyörätietä pitkin kuten minäkin?
piankki liittyy jotenkin johonkin misuun, en nyt muista vai oliko se se väri...Mutta ainakin sinää tarinassa sai kilpahyrräilijä sai ehtaa öö huomiota...kas Asiantuntija jo olikin hakenut faktat.
Minusta värillä on väliä. Koitan aivopestä vaimoa, että sen (mun sille rakentama kurakilpuri) pitää ehdottomasti maalauttaa Lamborghinin kaltaiseksi joku nupolin keltane tms. josta sai ennen syövän. Mutta se väri ja rutosti lakkaa, ei syöpää.
Kuka mahtoi ajaa Bemböleltä pohjoiseen Kehä3:n klv:tä pitkin tänään kolmen hujakoilla mustapunaisella varustuksella ilman laseja? Sieltä tuli niin iloinen moikkaus että on pakko olla foorumilaisia. Itse ajelin yllättäen etelään päin ja menopelinä valkoinen Focus.
Oon itse koittanut morjestella Nla-Espoo välillä, lähes kaikki takas morjestaa, mutta kyllä muutamia on ketkä eivät näin tee. Mutta eihän se haittaa :)
Käsi pystyssä uusia pettymyksiä..
Tänään noin klo 19.20 malmin lentoaseman ohi nähty polkevan kolmen hengen seurue. Keulalla canyon keskellä cannondale ja perää piti focus. Tämän jälkeen noin klo 19.50 metrosta bongattu punainen tahko mtb paita kulkemassa idän suuntan.
Pieni porukka iltalenkillä seiskan pintaan Kalliomäentiellä Espoon landella (siirtymä jostain?), ehdin nähdä vain 3 ajajaa, havahduin terassilla ääneen "töyssy!" :cool:
Ja oliko foorumilaisia setä HUOM! CELESTEN värisellä Bianchilla tänään puol neljän jälkeen Turuntien klv:llä? Muutama sana vaihdettiin ajossa ja kysyin luvan jopa peesaamiseen. :p Toivottavasti loppumatka Bembölestä Pakilaan sujui ongelmitta. Mun Tour de Bodom oli taas yhtä juhlaa. LandeEspoo on kiva paikka!
Taisi tulla sama bianchikuski minua vastaan hieman aiemmin Nihtisillan läheisyydessä. Minun kohtaamallani oli bianchi-väriä jonkun verran myös vaatetuksessa. Iloisesti herra kyllä moikkasi.
Joku jamppa otti eilen melkoisia etuoikeuksia keltamustalla scottilla mechelinin- ja nordenskiöldinkadulla. Se jalkakäytävä on kyl jalankulkijoita varten, ajoradalle mahtuu maantiepyörällä ihan hyvin - kuten aina välillä punaisia päin menikin.
Nauratti vaan, kun sit seisoi jalankulkijoiden punaisissa...
Isä ja arvatenkin poika maantiepyörillä Kurkimäessä puoli kuuden hurakoilla tiistaina. Vasta toinen tällainen parivaljakko, jonka olen nähnyt reiluun kolmeen vuoteen.
(Nyt oli nuoremmalla kuskilla menohaluinen ilme naamalla, edellisellä kerralla junioria ei olisi huvittanut enää yhtään Kuninkaanmäen nousun jälkeen...)
Joku tuuppas vahvasti keltamustalla tempokoneella Lohtajan kohdalla kasitiellä aamulla etelään päin ja äsken pohjoiseen. Oliko Avanti?
Kuka peesasi pakettiauton takana? Vihdintiellä Konalan kohdalla oli aika näky?
Se punamustiin pukeutunut joukkue, joka yritti reenata salaa 19-tiellä JeppoJepua-kyltin kohdalla: teidät on nähty! :D
Oliko se LynxLynx kun tuli tänään vastaan Ylästöntiellä n. 17.50 länteen päin, itse ajoin hidastempoista parisuhdepyöräilyä.
Tänään joku nuori mies TWD-Länkenin ajoasussa ajoi tumman vihreällä maantiepyörällä pariin kertaan Männistönrinteen ylös Lahdessa.
Isot pahoittelut Tammistossa kuuden jälkeen ajaneelle pariskunnalle (ilmeisesti?), joilla miehellä alla punainen Cannondale ja naisella, johon meinasin törmätä, harmaa Giant. Oli pasmat pahan kerran sekaisin ja verensokeri pohjalukemissa, kun menin sitten eksymään Malmin lentokentän ympäristöön ja matka venähti 50% suunniteltua pidemmäksi, enkä sitten moikkaamaan ruvetessani tajunnut katsoa tarpeeksi ympärilleni.
Kuka käveli silloin siellä?
Eli Valimotiellä Hesassa vähän ennen Valimon pysäkkiä just äsken joku jannu käveli vastaan takki auki lepattaen. Bongasin vihreen ison fillarin logon (kilpapyöräsilhuetti, normirunko, ei sloping) t-paidasta ja tekstin siinä päällä "We love cycling!". Kuka tunnustaa käyttävänsä tuommoista propagandapaitaa?!?
Mulla oli "Disneyland Paris" t-paita vain päällä. Joo, oli vitun kylmä ja aivosolutkin lensi pois (ne vähäiset mitä oli jäljellä) jääkylmän tuulen mukana. :mad:
Oliko S.T.T joka tuli sinisellä Kleinin jäykkiksellä mua vastaan Kirkonkyläntiellä klo 13 aikaan? Itse ajelin valkoisella Focuksen crossarilla sininen takki päällä.
Tänään noin kello 8 Espoossa Olarin ja Mankkaan suunnalla tuli pari kertaa vastaan hieno, valkoinen Heckler. Sininen keula, v-jarrut.
Oli se ainakin Majiksen näköinen, vähän komeampi totta kai. Saattoi olla että mekin tervehdittiin, mä olin liikkeellä mustalla pyörällä ja tummissa vaatteissa. Vaimolla oli alla helmiäis kelta/oranssi/punainen trekki keltaisilla kumeilla, päällään bikeplanet paita ja jotku housut.