Juttelin autokauppiaan kanssa auton bensankulutuksesta.
Printable View
Bensankulutuksen laskeminen on kyllä akkojen hommaa.Lainaus:
Originally posted by Jani Mahonen:
Käskytin aura-autot liikkeelle.
Tulin fillarilla duuniin kun lunta tuli vaakasuoraan päin näköä. Ja meinaan vielä mennä villarilla himaan kolaamaan pihan :D
Pitääkö tämä nyt sitten laittaa tänne vai tuonne neititopicciin?Lainaus:
Originally posted by Juide:
Ajoin pääni kaljuksi.
Joka tapauksessa tein juuri yllämainitun toimenpiteen.
Kävin homobaarissa.... :rolleyes:
:D :D :DLainaus:
Originally posted by MJF:
Kävin homobaarissa.... :rolleyes:
Tää on kyllä tän Topicin paras! Äijää on siis käydä Miesten Mies -baarissa...
ensimmäistä kertaa palstahistoriani aikana pääsen sanomaan VANHA. Olemme kerenneet ennen sinua raportoimaan kahdesta homo-baarikäynnistämme tähän topikkiin. No mut kiva et muutkin.
Haa, löytys 12.10.04Lainaus:
Originally posted by tuhoutumaton:
Dokasin homobaarissa.
Bensankulutuksen laskeminen on kyllä akkojen hommaa. </font>[/QUOTE]Jos Mahonen varmisti, että auto kuluttaa riittävän paljon, jotta äijäauton vaatimukset täyttyvät?Lainaus:
Originally posted by Jesse:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Jani Mahonen:
murtasin ohjaintangon fiksetistä ylämäessä
Katsoin äijämäisiä videopätkiä, mm. tämän.
Jahas...
-kysymys Hueyn kk-ampujalle: "Miten voit ampua naisia ja lapsia?!"
-kk-ampujan vastaus: "Helposti! Otan vain hiukan vähemmän ennakkoa."
Edit: Se säämies oli tosi helmi!!1! http://kdc.altervista.org/faccine/rotolbriggin.gif
[ 23.01.2005, 14:38: Viestiä muokkasi: Pelotón ]
Höh, pojathan vaan huvittelivat ampumalla pilkkaan. Isot pyssyt sitäpaitsi ovat äijää :mad:
Mutta säämies oli tosiaan tiukka, myötähäpeä oli melkoinen katsellessa :D
Pesin pyykkiä, käsin.
Katsottuani tuon muistui jostain syystä mieleeni se popidols videopätkä jossa kaveri lauloi Survivorin eye of the tiger :DLainaus:
Originally posted by Pelotón:
Edit: Se säämies oli tosi helmi!!1! http://kdc.altervista.org/faccine/rotolbriggin.gif
Lenkiltä tultua tuossa totesin, että on niin vähän pestävää, että tempaisin se sitten vatiin.Lainaus:
Originally posted by Rolle:
Pesin pyykkiä, käsin.
Ja kyllä se niin on, että kuka tahansa neiti vääntelee pesukoneen namiskoita, mutta aito nyrkkipyykki on äijää!
(Äijyyttä kyllä vähensi se, että kamppeet eivät olleet erityisen likaisia...)
Lenkiltä tultua tuossa totesin, että on niin vähän pestävää, että tempaisin se sitten vatiin.Lainaus:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Rolle:
Pesin pyykkiä, käsin.
Ja kyllä se niin on, että kuka tahansa neiti vääntelee pesukoneen namiskoita, mutta aito nyrkkipyykki on äijää!
(Äijyyttä kyllä vähensi se, että kamppeet eivät olleet erityisen likaisia...) </font>[/QUOTE]Vielä äijempää on jättää ajokamat kokonaan pesemättä ;)
Originally posted by A.M.®:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Pelotón:
Pesin pyykkiä, käsin.
(Äijyyttä kyllä vähensi se, että kamppeet eivät olleet erityisen likaisia...) </font>[/QUOTE]Vielä äijempää on jättää ajokamat kokonaan pesemättä ;) </font>[/QUOTE]Se on enemmänkin eläimellistä kuin äijää :D
Onko se sitten oikeastaan eläimellistäkään - pesemättömissä ajokamppeissahan alkaa kasvaa kaikenlaisia kasveja. Tai leviä, homeita ja sieniä nyt ainakin...
Saiskohan muuten Tsadista jostain kunnon pyykkilautoja - mulla kun ei ole kuin tuo vatsa, eikä iho oikein tykkää jos sitä vasten pyykkää suurempia settejä.
Siinähän se nahka kovettuu käytössä... :DLainaus:
Saiskohan muuten Tsadista jostain kunnon pyykkilautoja - mulla kun ei ole kuin tuo vatsa, eikä iho oikein tykkää jos sitä vasten pyykkää suurempia settejä.
Minkäs takia Rollen viesti ei olekaan täällä? Olikos se röökin roikkuminen suupielessä liian rankkaa kamaa tällaisen urheilevan, raikkaan ja reippaan nuorison keskustelupalstalle?
:rolleyes: :confused:
Laitetaanpas sitä fooliopipaa taas tiukemmalle... [img]tongue.gif[/img] Tuntuvat ne taas häiriköivän... :rolleyes:
Poistin itse kun ei naurattanut edes minua :D
Taidankin lähteä ajamaan pienen lenkin, kun on vielä tänään vapaapäivä (täällä sen voi sanoa).
Ja mulla on sellaiset foliopohjalliset kenkiin, etteivät NE pääse klossin kautta...
Jaa...? Mutta olihan se kuitenkin aika RÄÄD!!1!-idea. Varsinkin jos sen toteuttaisi isommalla porukalla...Lainaus:
Originally posted by Rolle:
Vähän niinkuin ne habahabatsuttsut-kurkohemmot siellä kalliolla - mutta se kööri jynssäisikin pyykkiä - olisihan se aikmoinen näky.
Jaa...? Mutta olihan se kuitenkin aika RÄÄD!!1!-idea. Varsinkin jos sen toteuttaisi isommalla porukalla...Lainaus:
Vähän niinkuin ne habahabatsuttsut-kurkohemmot siellä kalliolla - mutta se kööri jynssäisikin pyykkiä - olisihan se aikmoinen näky. </font>[/QUOTE]Voisihan se tosiaan olla... wifebeaterit päällä, sänki naamalla yms :D
Bensankulutuksen laskeminen on kyllä akkojen hommaa. </font>[/QUOTE]Jos Mahonen varmisti, että auto kuluttaa riittävän paljon, jotta äijäauton vaatimukset täyttyvät? </font>[/QUOTE]Joo. Kädet ristissä rinnan päällä ja nojailee koeajoautoon, leuka rinnassa nyökytellen ja lattiaan katsellen...Lainaus:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Jesse:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Jani Mahonen:
Purin osiksi ja pesin dh-nyökin kylppärissä viime syksyn paskoista. Sitten istuin eteisen lattialla, rasvasin liikkuvia vaseliinilla ja törpöttelin samalla. (oli kyllä eilen illalla...)
Menin hirmu kohmelossa tekemään ylitöitä.
Putsasin kylppärin lattiakaivon.
Joku prkl on peseskellyt siellä fillareitaan.....
Kylppärissä, ei kaivossa :D
Hiisukka, mulla oli sellaset tänään kolmen tunnin lenkillä muttei toiminut, ne muutti mun varpaat valkoisiksi. Kun pääsin kotosalle niin upotin jalat kuumalla vedellä täytettyyn pesusoikkoon ja varpaat muuttui punaisiksi. :eek:Lainaus:
Ja mulla on sellaiset foliopohjalliset kenkiin, etteivät NE pääse klossin kautta...
Nyt ne taas näyttää tavallisilta ja tuntuu kans [img]smile.gif[/img]
Siinä teille äijämäiset nettisivut: www.hattijahunen.com [img]tongue.gif[/img]
Hei tuo on jo niin wanha etten jaksa edes kaivaa jotakin kuvaa jostakin päin nettiä ;)Lainaus:
Originally posted by He:
Hei tuo on jo niin wanha etten jaksa edes kaivaa jotakin kuvaa jostakin päin nettiä ;) </font>[/QUOTE]Autetaampa :DLainaus:
Originally posted by Ville Kangasmetsa:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by He:
http://www.clankuha.com/files/wanha.jpg
Tämän päivän äijäilyt on kyllä levytyksen puolella mutta eilen tuli kannettua velipojan kanssa 4 lavallista tiiliä uuden asunnon takkaa varten. Kädet venyi 22,3cm.
Söin lounasta rekkamiesten suosimassa Helmi-Simpukassa
jätin aamupalan syömättä ja vedin suoraan pihvin.
Ja otin reilummasti särkylääkkeitä ja relaksantteja... (ei sentään yliannosta...hernenenille tiedoksi)
[ 02.02.2005, 13:17: Viestiä muokkasi: Tom Joad ]
Olen postannut monta wanhan bussin ynnä yhden kuormurin kuvan Yöhöpinöihin.
Totta, wanha kunnon Jyry-Sisu :eek:Lainaus:
Olen postannut monta wanhan bussin ynnä yhden kuormurin kuvan Yöhöpinöihin.