Tavara kulkee myös toiseen suuntaan...
Itella toimitti paketin CRC:n suuntaan myös vaudilla. Tiistaina klo 16.30 paketti postiin ja torstaina tuli CRC:stä ilmoitus puolen päivän aikaan, että paketti vastaanotettu. Ja tuo oli ihan halvin ilmateitse kulkeva paketti. Hinta taisi olla 11 euron luokkaa.
Vihdoin on osat saapuneet
Minulle varmaan sattui kaikki CRC:n munaukset samaan tilaukseen. Nopea tuo toimitus ei ainakaan ollut, rahaliikenne tökkinyt CRC:n päässä oikein urakalla. Osat on saatu, osa jota eniten kaipasin oli ohjaustanko, tanko tuli mutta ei se tanko jonka tilasin. Rahaliikenteestä sen verran että, tilaus sisään 25.6, rahat tililtä 30.6. Heinäkuussa kun tiedustelin toimitusta vastaus oli, pankki ei ole vahvistanut suoritusta? Uusi tiedustelu ja vastaus, olemme saaneet vian korjatuksi olemme pahoillamme, korjaamme asian ensitilassa. Rahat oli palautettu tililleni 27.7? Ajattelin että se siitä tilauksesta. Yllätys yllätys, tiliäni oli veloitettu uudestaan 1.8? Ilman minun suostumusta, summa oli suurempi kuin ensimmäisellä kerralla, ei paljon mutta kuitenkin suurempi. Kysyin tänään pankista kuinka on mahdollista veloittaa tiliä ilman suostumustani. Pankissa eivät osanneet muuta neuvoa antaa (Nordea) kuin kuolettaa korttini. Hieman lisää kiroilua, sähköpostin laatimista sanakirja kädessä CRC:lle, kunnes postilaatikko rämähti, siellä oli saapumisilmoitus kirjatusta kirjeestä CRC:ltä. Äkkiä hakemaan tavarat postista, kaikki osat oli niin kuin olin tilannut lukuun ottamatta tuota ohjaustankoa. En lähetä enää postia enkä mitään muutakaan tuohon osoitteeseen, yritän vain pärjätä näiden verkkokauppojen kanssa josta olen saanut sitä mitä olen tilannut.