Lyhyemmätkin varoitusajat käy, koska olen tällä hetkellä työttömänä.
Printable View
Lyhyemmätkin varoitusajat käy, koska olen tällä hetkellä työttömänä.
Kaikille vaan se jonossa ajaminen ja odottelu ei ole "se juttu"
Olikos se 1800 vai 1830 majalta?
Ollu niin kovaa tmt rallia että vois lähtee palauttelemaan lenkille.
18:30 Lamminpään urheilumajalta tänään keskiviikkona.
Joo, niinhän se on. Keskiluokkaisen perhe-elämän pyörittäminen vaatii, että torstailenkin aikaan olen 1. töissä 2. päiväkodin kevätjuhlassa tai 3. lenkillä. Lenkki taitaa jäädä väliin. Toivottavasti joku muu ehtii vetäjäksi.
Tänään Keskiviikkolenkki Lamminpään urheilumajalta 18:30. Special star -lenkinvetäjänä Hammer.
Tässä odotellaan vielä uutta maastofillaria kun se maanantaina oli vielä DHL:lä hampurissa. Saas nähä pääseekö viikonloppuna korkkaamaan neitsyttä.
Joutunu epätoivosesti katua sitkuttamaa monena päivänä. On se vaan homojen hommaa verrattuna kunnon kivikkojumppaan :)
Onko huomenna luvassa itälenkkiä Prismalta, ja onko lähtö klo 18?
Keli on hyvä, joten luulisi torstailenkin lähtöpaikalle jonkinlainen porukka muodostuvan. Itse jätän lenkin ja päiväkodin kevätjuhlan väliin. Korvaukseksi vein pojan urheilemaan ja sitten kotiin työpuhelua soittamaan.
Torstaina Linnainmaan Prismalta porukkalenkki 18:00. 2h ajoaika. Vetäjä valikoituu lähtöpaikalle saapuneista. Kyllä siellä joku paikallisia puskia tuntee.
Keskiviikkolenkillä alkaa olla porukka kuin takavuosina. Jotain 35-40 olis tänään mukana.
Ja taas kiitos hyvästä lenkistä.
Mutta nyt pitää rajoittaa, eihän suomalainen mies tällaiseen kehumiseen syyllisty. Ja vielä julkisesti. :)
Hyvät maastot, reitit ja vetäjät siihen tarvitaan ;) .
Yhdessä moni asia on mukavampaa.
Näillä näkymin mä ajan taas nokialla lauantaina peruskallio polkuja n. 3h lähtö F40 oljytie 2 pihasta klo.13.30
saa tulla mukaan tuolta siis. https://www.google.fi/maps/place/Tea...0709b0d731d299
Jampe ilmoittautui juuri Torstailenkin vetäjäksi. Nyt uskaltaa vetopelkoisetkin paikalle. :) Linnainmaan Prismalta 18:00.
todennäkösesti jäsen zood ajaa vanhan liiton vanhalla pyörällä jossa on pikkaset kummit
juu 26, mutta jos kiinnostaa niin niin paa privaa ettei tää sotkuunnu turhasta:)
Sen verran tuhahti myös itseltä ilmat pihalle Kangasalan suunnalla, että vasemman puolen kylkiluissa tuntuu. Tuo pumppu on onneksi tarpeeksi syvällä ettei siihen tussahtanut. Niin nopeasta stoppia ei ole lenkillä koskaan sattunut. Kyllä se siitä muutaman vuoden päästä, kun tekniikka paranee polkukuskiksi.
kyllä tänä päivänä sattuu silmään jos on lasten pyörät isossa framessa... sattuu myös silmään jos on isokokonen maantiepyörä pienillä kumeilla
Huomenna Lauantaina maastoajelua Tampereen puolella?
Alustavasti ajan linnainmaalta n. klo 9 aikoihin pirkkahallille, josta n. 10 eteenpäin Taaporin kaikki polut läpi, sitten aktiivi 1 reittiä takaisin linnainmaalle. Flunssa vaivaa niin ei uskalla kisoihin lähteä ja vauhtiakaan ei varmaan ole. Lahdenperänkadun Shell varmaan 9:35 mutta mikään ei ole vielä varmaa...