No niin. Tääkin nahkasaha malttoi ostaa talvikengät ja nastat fillariin. Lähden testaan su aamuna. Onko muita lähdössä? Täpinä on kova joten pakkasrajaa ei ole. Naskalit mukaan ja menox.
Printable View
No niin. Tääkin nahkasaha malttoi ostaa talvikengät ja nastat fillariin. Lähden testaan su aamuna. Onko muita lähdössä? Täpinä on kova joten pakkasrajaa ei ole. Naskalit mukaan ja menox.
Nurmijärvi -11 c. Ei paha. Uimahalli kl.0925
huomenta. Heräsin just eli ei ehdi ihan vielä mutta kyllä pitää pakkasta lähtee kokeilemaan.
Huomenta, samansuuntaiset on suunnitelmat täälläkin, ehkä 10:ltä pääsen liikkeelle.
kato täällähän on muutaman kuukauden aikana porukka aktivoitunut :D pitää varmaan itekin lähteä tykittelemään ensiviikolla kun pyörätulee huollosta :D
Noniin palstasn parhaimman topicin perustaja on liikkeellä! Jep ei muuta kuin mukaan vaan.
Tänään oli taas huippulenkki! Ai miten niin, no pitkästä aikaa lähdin testaa krossarii uusilla sisäkumeilla. Ei päästy ku astrakaanille asti niin takakumi oli tyhjä. PRKL... Sisäkumi/lenkki on aika kova saavutus... Kiitos Lasselle seurasta kun ei tarvinnut yksin vaihtaa kumii...
Kerpetti vieköön ku en ehtinyt mukaan tänään.
Onko ti aamulla lähtijöitä?
3h Tiukkaa vääntöö. On se hyvä kun pakkasta on riittävästi, niin ei tartte paljoa pysähdellä. Ukko oli kyllä kuin joku sokerihuurrettu pysti lenkin jälkeen. Vapaaratas ongelmat piti huolen että koko ajan piti ajaa vähän liian isolla vaihteella jotta veto varmasti on päällä kokoajan. Jos erehtyi rullaileen niin polkimet löi tyhjää pitkään ts. paikalla pyöriteltiin sitten useampi hetki ennenkö ratas otti kiinni. Onko muilla vastaavaa ongelmaa ja mistä mahtaa johtua? Tiistai saattaa onnistua.
Zorgen fellows, tuli muuta. C. + meikä uskaltaudutaan 50/60 pahojen setien Eksytään-Sipoonkorpeen-retkelle. Pitäkää meille peukkuja:)
@lansive
menikö ne Sport Fire kengänsuojat ihan päreiksi vai oisko niistä vielä johonkin? Nyt mulla on kengät jotka vois täyttää ne.
tiistai jää väliin rajamäen osalta. Lähetää ivuksen ja yhen kolmannen jampan kanssa johonkin nuuksion suuntaan pyörii.
tää lähtee kl.0910 uimahallilta.
Ei ne ihan pilalla ole. Pohjat repeili sen verran ikävästi että ne ovat tuolla odottaneet korjausta. Päälliset on melkein ehjät. Mulla on jo nylonnauha ostettuna niin mä koitan korjata ne pohjat ettei tule ihan täystuhoa seuraavassa jalkautumisessa. Viikonlopuksi saan ne varmaan kuntoon ja voin tuoda mukana jos mennää johonkin ajelemaan. Pitäisi kyllä päästä jo veivaamaan kun käsikin tuntuu taas toimivan.
ketäs näiltä seuduilta on miettinyt esim. tahkoa ensi kesänä? voisin itsekin alkaa treenaa sitä varten. vajaa 5kk aikaa vetää ittensä tikkiin.. voipi olla ettei riitä :D
Minä olen ajatellut mennä Tahkolle. Kunto ei ole häävi, mutta kun katsoin viime vuoden tuloksia, niin eiköhän sinne joukon peräpäähän vielä mahdu.
eli oikee joukkue kohta kasassa :D itse ilmottaudun suoraan sinne peräpäähän.. eipä tarvi ottaa turhia paineita, jonkun täytyy aina olla viimeinen ;)
tarkoitus ois lähtee koittaa. Matkajärjestelyt on tosin auki ja samoin matka tahkolla, varmaan 60km riittää ensikertalaiselle jäykkäperäisellä.
Mitäs vuokatissa? Onko maracupin osakilpailu?
Korson kisa tai siis kuntotapahtuma keväällä kannattaa ajaa testi mielessä. Ei ole pahoja mäkiä ja enimmäkseen mukavaa polkua.
joo kyllä tää ensikertalainen on ylpeä jos tosta 60km lenkistä selviä hengissä.. ei täälläkään oo vielä hajua majoituksista.. mutta eiköhän nekin aikanaan selviä :D
Pahat Sedät suunnittelee vierailua tänne päin. Ehkä pitäis mennä piiloon, mutta ehdotin kuitenkin lähtöä uimahallilta su 10.00.
@ p-olkisin olisikkos silloin lähdössä? Sä kun olet oikee alkuasukas ja tunnet kaikki mestat? Ehkä voisi harkita et jos sä vetäisit ajokoira-settiä ja sit olis me oikeat sunnuntaikruisailijat erikseen.
joo voishan sitä lähtee. hyvä syy olla pois koko päivä: pitää näyttää pahoille sedille polkuja?
multa putoili viime lenkillä pultteja, pitää kaivaa uusia jostain että rattaat pysyy kiinni!
ketä on pahat sedät? Ok /selkis kun kävin vakoilee 50/60 topiccia