tuo mursi kaiken ja tämä topikki voitaneen sulkea.Lainaus:
Originally posted by Tero P:
Ajoin ilman nastoja holtittomassa lumipyräkässä. Sen jälkeen join olutta ja söin liikaa pyttipannua
Printable View
tuo mursi kaiken ja tämä topikki voitaneen sulkea.Lainaus:
Originally posted by Tero P:
Ajoin ilman nastoja holtittomassa lumipyräkässä. Sen jälkeen join olutta ja söin liikaa pyttipannua
no ei toi oo mitään...
psysin lattianpesurojekti o ehkä parasta antia... :D :D
Jälleen.Lainaus:
Originally posted by Juide:
Ajoin pääni kaljuksi.
Poden äijäkrapulaa ja nyt söin aamiaiseksi kolme pihviä
Déjà Vu :cool:Lainaus:
Originally posted by Zarniwoop:
Tein ratapölkynnaulasta pullonavaajan, ja vieläpä työajalla!
Tosikäyttäjälle, kestää isältä pojalle!
Kui? Teit edellisen 16. päivä ja nyt jo piti tehdä uusi? Ei kuule uppoa tuo mainoslause!Lainaus:
Originally posted by Zarniwoop:
Tosikäyttäjälle, kestää isältä pojalle!
Eiku toinen menee varmaan mökille tai lahjaksi!
Uusivat duunipaikalla pätkän rataa, nyt saa ratanauloja poiskantohintaan! [img]tongue.gif[/img]
Uskalataakohan sitä enää metrolla kulkea, kun kaikki Gheton asukit alkaa pihistää radasta itselleen pullonavaajatarpeita?
Näinhän oli käynyt ihan vastikään jossain päin maailmaa - en nyt vaan muista mikämaamikävaluutta.
:mad:
pitkästä aikaa olin ajelemassa. Ihan hyvin pysyi pyörä pystyssä
Söin "isännän pihvin". Reilusti filettä jalapenokastikkeella ja tietysti mediumina.
Tosin mun äijäilyä latisti hieman naapuripöydässä istuskellut seurue, jossa joku helvatan kaivinkoneenrasvausurakoitsija puhui äijäasioitaan niin suureen ääneen, että meinasi alkaa oikeesti vituttaa. Kyllä rahaa on! Tilasi "neloskarhua" ruokajuomaksi, ja nosti helvetin metakan siitä kun se nyt ei sitten ilmeisesti ollut joko nelosta tai sitten edes karhua. Sillä oli varmaan äitinsä ja mummonsa tai jotain muita lihavia variksenpelättimiä mukanaan ja nekin veti neloskarhua aivan yhtä äijänä. Ei ollu mätä omena kauas puusta vieriny.
Pullistelin peilin edessä.
Olen kirjoittanut MONTA viestiä Sanna-topicciin.
Juon kaljaa ja kiillotan stemmistä grammoja pois!
Tosi äijä olisi itse tehnyt painavamman stemmin, ei hionut kevyemmäksi. :DLainaus:
Originally posted by Bushman:
kiillotan stemmistä grammoja pois!
Lyijystemmi...
...tai ei, pistetäänpä vielä lisää:
uraanistemmi olisi :cool:
Mistä kivihiilirunko maantielle?
Jälleen. </font>[/QUOTE]Minä myös.Lainaus:
Originally posted by Juide:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Juide:
Ajoin pääni kaljuksi.
Jälleen. </font>[/QUOTE]Minä myös. </font>[/QUOTE]Kuten myös.Lainaus:
Originally posted by SalmineN?:
Ajoin pääni kaljuksi.
aion uskaltautua tänään 8 euron parturiin :eek:
..puristin vaimoa perseestä, pieraisin ja lähdin töihin paidassa jossa on kaksi reikää mahan kohdalla. Työmatkalla katsoin kun hinausauto hinasi anttilan lastauspaikalla kuorma-autoa.
Jälleen. </font>[/QUOTE]Minä myös. </font>[/QUOTE]Kuten myös. </font>[/QUOTE]Mä kanssa.Lainaus:
Originally posted by Rolle:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by SalmineN?:
Ajoin pääni kaljuksi.
Vastustin kiusausta, enkä mennyt käymään Pyörä-Suvalassa, vaikka ohi ajoinkin.. Varmasti ensimmäinen kerta.
Eikös se kaljun ajamatta jättminen vasta äijämäistä olekin.. kasvaa mikä kasvaa.. tosimieshän ei aja tukkaansa koskaan. Neitien hommaa tollaset tasotukset ;)
pitkätukkanen äijä? o´hele !Lainaus:
Originally posted by SuccessFactor:
Eikös se kaljun ajamatta jättminen vasta äijämäistä olekin.. kasvaa mikä kasvaa.. tosimieshän ei aja tukkaansa koskaan. Neitien hommaa tollaset tasotukset ;)
pitkätukkanen äijä? o´hele ! </font>[/QUOTE]http://www.saunalahti.fi/~leinoju/tu...ics/live_a.jpgLainaus:
Originally posted by Hanover Raceway:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by SuccessFactor:
Jepulis, että vastaisuudessa sinne neiti-threadiin noi kaljutus-notifikaatiot kiitos.
Nih, äijällä on munaa pitää tukkansa sellaisena kuin se kasvaa.. eikä ajella kaikkea pois ensimmäisen pälvin pälyillessä [img]tongue.gif[/img]
http://www.ouka.fi/kirjasto/musaoulu...ceLeskinen.jpg
MYÖNNETÄÄN. nuo kaksi kuvaa mursivat kaiken :D
kaliu
[ 26.11.2004, 20:24: Viestiä muokkasi: Hanover Raceway ]
Tänään rakentelin taloo ja ampusin naulapyssyllä. :cool:
kiristin fiksin välitystä tuossa vähäsen. 42 eturatas vaihtui 52:seen. joutu ketjuakin pidentämään. ja siis takaratasta en vaihtanut..
vidu, parempi vetää överit kun vajarit.