Ei ihan klassikkoa tullut, mutta viisi tuntia kahvitauon kera meni.
Tuun huomenna koittamaan kauanko jaksan peesailla :)
Printable View
Ei ihan klassikkoa tullut, mutta viisi tuntia kahvitauon kera meni.
Tuun huomenna koittamaan kauanko jaksan peesailla :)
Hienossa syyskelissä 6 ajajan voimin ajoimme tänään n.100km 3,5 h.
Pekka Pouta lupailee runsasta sadetta illaksi, joten perutaan suosiolla tämän päiväinen yhteislenkki maantiellä. Sunnuntaina uudestaan :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Oliskos sunnuntaina haluja tai intoa ajaa "pitkä" lenkki jos / kun sääennuste näyttää siltä joku 150-200 km, tarvittavilla stopeilla ja rauhallisella vauhdilla. Voitais lähteä hieman aikaisemmin 9-10. Laittakaa ajatuksia niin osataan varautua tulevaan.
Mulle käy kyllä joku 150km lenkki, mutta saadaankohan sade niskaan? käy myös tuo aikaisempi lähtö, esim klo 09.30 mites muut?
Mulle 9:30 käy, näyttää suht. hyvältä toi keli mutta täytyy ottaa sadetakki mukaan. Se on ajallisesti 5-6h, mutta ajetaan niin että pääsee jostakin kääntymään helposti kotiin päin aiemminkin.
Otetaan sellainen säävaraus, että jos tulee kaatamalla vettä niin ei mennä.
ja lähtö normaalisti moottoriradan puomilta
"Jury" on päättänyt, että sääolosuhteet lyhentävät lenkkiä ns.normaali viikkolenkkiin eli n.60km
Lähtö kuitenkin puomilta klo 9:30
Huominen maantielenkki suoritetaan Ahveniston moottoriradalla. Kokoonnutaan klo 18.15 moottoriradan puomille. Otetaan säävaraus kuitenkin - ennusteen mukaan pitäisi sataa, mutta katsotaan huomenna uudestaan
Niinpä tietenkin... Koko päivän poutaa ja kun lenkki lähestyy alkaa vesisade. Ennuste näyttää sadetta koko illaksi eli minä en tule tänään.
käytetään säävarausta ja nautitaan toivottavasti aurinkoisesta sunnuntailenkistä sitten viikonloppuna
Oliskos kukaan lähdössä maantielenkille huomenna lauantaina.
N.2-3h, mieluusi ap.
Uusi Autokauppa klo 9:30. Mukaan mahtuu 100 ensimmäistä ; )
Tämä ei poista huomista yhteislenkkiä !
Siis sunnuntaista yhteislenkkiä 😉
Huomenna maantieyhteislenkki moottoriradan puomilta klo 10.30.
Onko tulijoita ?
Mitenkäs torstain yhteislenkki, onko vielä halukkaita lähtijöitä ?
Puomilta klo 18:15 joko maantielle tai moottoriradalle. Jos ei kukaan ilmoita tänne foorumille mitään, niin lähden aikaisemmin, en odottele niin pitkään.
Minä en pääse tänään illalla lenkille
Itsekkään en tänään valitettavasti pääse.
Onko tänään kiinnostusta ajaa maastossa 17.00-18.00 alkaen? Lähden itse 17.00 Hirsimäestä Ahvenistolle, jos kukaan ei vastaa mitään. Pidemmällekin voin polkea, jos seuraa löytyy. Tahti on rauhallinen.
Oli edellisellä maastolenkillä puhetta WhatsUp-ryhmän perustamisesta. Onko esim. edulla kiinnostuneiden numeroita seuran puolesta? Voisin liittyä listalle, niin lenkkien järjestäminen helpottuisi. Ajan maastossa talvellakin säännöllisesti. Yksityisviestillä voin pistää numeron, jos kiinnostuneita on.
Tänään en pääse mutta whatsupp ryhmä kuulostaa hyvältä
Haloo, maantiellä polkijat !
Onko sunnuntaina yhteislenkille lähtijöitä. Mennään nauttimaan hienosta säästä ja ajamisen riemusta ?
Lähtö su klo 10:00 moottoriradan puomilta.
Kyselen siksi, että voin suunnitella omat ajoni la ja su.
T -Jarmo 0500490775
mukana olen
Whatsup ryhmä "MTB HML porukka" luotu ja yhdelle fillarifoorumilaiselle arisaast-nimimerkillä annettu myös ylläpito-oikeus. Minulle voi laittaa viestiä yv:llä niin lisäilen muita halukkaita listaan.
Tänään kuudelta Hotelli Vaakunan luota mtb-lenkki ja keskiviikkona kesän päätös pullakahvi-mtb-lenkki, eli ottakaa muutama euro mukaan niin käydään sotkussa tai Aulangon kahvilassa tms.
Viimeinen to maantielenkki tänä syksynä. Huom. valot pyörään, lähtö puomilta 18:15. Eiköhän me ajeta perinteinen Rengon lenkki, n.2h.
Onko lähtijöitä ?
mukana olen :)
Ei ajettu Rengon lenkkiä, vaan päätettiin Jarin kanssa mennä tuttuja miehiä kiusaamaan moottoriradalle. Ajettiin n. 2h, oli erittäin hyvä lenkki. Kiitos Jari ajoseurasta.
To lenkit jatkuu keväällä -18.
Su on tarkoitus vielä ajaa, jos tänne tulee ilmoituksia halukkuudesta. Minä ajan ainakin vielä ja mielellään otan mukaan tai tulen mukaan, mutta en enää huutele yht.lenkkien perään. Keväällä uudestaan.
Jarmo o5oo 49O775
Tänään klo 18 Vaakunan rannasta mtb-ajelua