Vijettä avaava logiikka selvisi minullekin kunhan se ensin kärsivällisesti selitettiin. Uusi rasti on siis suunnilleen samalla etäisyydellä Länsi-Pasilan rastista kuin Alppilan rasti, ehkä lähempänäkin muttei missään tapauksessa merkittävästi kauempana.
Minulla on ihan tarpeeksi kokemusta suhteellisen helppona pitämistäni rasteista, jotka kaiken lisäksi sijaitsivat kohtalaisem suositun fillarireitin varrella, mutta jotka siitä huolimatta mitä ilmeisimmin nähtiin vaikeiksi (eli toisin sanoen rastin jämähtäminen paikoilleen ei johtunut hakijoiden laiskuudesta, huonoista ajosäistä tai siitä että oli loukkaannuttu rastin laittaneen typeryksen huonosta huumorista).
Minulle tämä tuntuu olevan juuri sellainen rasti, joka hakijaksi olen...niin sanotusti noussut sängystä väärälllä jalalla: ei onnistu, ei sytytä, ei auta vaikka avaisi Google Mapsin (koska ei keksi mitä hakea silmällään, koska ei edes usko löytävänsä jne).
Ei tässä voi toivoa kuin että joku hakee tämän sadepäivänsä ratoksi ja päästään jo huomenna hakemaan uutta!
PS Jos osoittautuukin että olen ajanu tuosta, kenties jopa lukuisia kertoja, minun on myönnettävä että tämä on kaikesta huolimatta ollut niin sanottu hyvä rasti...