Gran Torino.
Olen Clintin suuri fani, ja tämä oli ihan pakahduttavan upea elokuva. Minulle kyllä liian pakahduttava ja koskettava monin tavoin, ja nyt ei itkusta tule loppua.
Printable View
Gran Torino.
Olen Clintin suuri fani, ja tämä oli ihan pakahduttavan upea elokuva. Minulle kyllä liian pakahduttava ja koskettava monin tavoin, ja nyt ei itkusta tule loppua.
^
Oli se yllättävän hyvä
Kyllä Clintti osaa. Teräsvaari.
22 Bullets...
Tuli kans katottua tuo Gran Torino, on se kehunsa ansainnut!
Gravity kolmedeenä tänään. Ihan katsottava, mutta muutamat painottumuusvirheet laskivat pisteitä.
The Girl With The Dragon Tattoo...
The Wolf of Wall Street
Hohhoijaa.. kolme tuntia oli piiitkä aika. Odotukset myös melko korkealla, muttamutta.. eipä tule toista kertaa kyllä katottua.
Passengers...
Komisario Palmun erehdys, ties kuinka monennen kerran. Tänään voisi katsoa loputkin Palmut.
"Tummien perhosten koti" ( osin kyllä kuuntelin vaan) --- tämä oli tosi outo, ja kökkö. En ymmärtänyt yhtään mitään, koko ajan odotti jotain käänteentekevää mutta yhtä samaa ahdistavaa "jotain". Vuorosanat kuin kirjasta olisi luettu.
^Liian monta kertaa telkkarista tullu. Ei riittäny enää mielenkiinto.
Itse en ole niihin Clint:in länkkäreihin saannut makua, niinpä tämän Gran Torino:n alkaessa telsun ollessa ihan vahingossa k.o. kanavalla aloin ihmettelemään että 'mikäs se elokuva se tämä on ...' ja täytyy sanoa että meni ihan omaan top 2 joukkoon, tippa linssissä sitä itsekin tihruttelin, tuntuu olevan soppeli elokuva meille jo hieman elämää nähneille.
Ja silmä se kostui vielä kertaalleen seuraavana päivänä pyörälenkillä elokuvaa vielä märehtiessäni kun 'hokasin' että herran itsensä tapattaminen oli elämää hienompi teko, hän keuhkonkappaleita jo räkivänä uhratessaan hetken elämästään aikaansai loppuelämän 'vapauden' näille uusille elämäänsä rikastuttaneille ystävilleen.
lone survivorin kahtelin eilen ja ihan hyvältä se vaikutti, mutta ei tuohon darraväsyyn uponnu ihan niinkun ois pitäny
Kick-Ass 2 - Hupaisaa toimintaa! Vähintäänki yht hyvä ku 1.
The Double...
Lincoln, kirjaston laina-dvd. Hyvin oli leffa tehty ja Daniel Day-Lewis oli Oscarinsa arvoinen.
O.B.L metsästysleffa Zero Dark Thirty. Oli aika pirun hyvä kyllä! Erilainen "räiskintä"leffa!
Leffateatterissa käytiin likkakaverin kanssa katsomassa Ei kiitos. Ihan viihdyttävä leffa. Siitä jäi hyvä fiilis.
Into the White. Hmm, jotenkin ei oikein mitään sanottavaa, mukiinmenevä sitten kai. Toki veljeyden löytäminen vihollisen kanssa on aina herkistävä kokemus.
The Wolf of Wall Street. Pitkä ja sitä myöten jankkaava. Kantoi DiCaprion ansiosta lopputeksteihin asti. Paikoin ihan hauska, mutta jotenkin vailla sisältöä. Uuno Turhapuro goes Gordon Gekko?
Sent from my Lumia 1020 using Tapatalk
Tropic Thunder
Helevetin kova.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Texas Killing Fields...
Charlien Enkelit.
Pandorum..
Evil dead uusintaversio, ihan ok vaikka ei alkuperäiselle pärjääkään.
Komisario Palmun erehdys
Gravity 3D.. Paikoin todella intensiivinen ja visuaalisesti hieno elokuva..
Escape Plan.
Syltyn ja Arskan uusi elokuva. Jopa oikein suositeltava.