Skädäng and bang. Ei ois huono vaihoehto tuokaan. Tosin maanantaiaamun työarpajaiset pidetään vasta huomenna ip:llä. Jos ei aamutuuri, niin mahdollistaisi hmm...
Printable View
Skädäng and bang. Ei ois huono vaihoehto tuokaan. Tosin maanantaiaamun työarpajaiset pidetään vasta huomenna ip:llä. Jos ei aamutuuri, niin mahdollistaisi hmm...
Tässä illan mittaan tulikin kaikenlaista ja vähän vielä muutakin. Paree on että laitan suun suppuun huomisista ajoista. Seurailen mitä ehdotemia tänne ilmestyy ja pähkäilen ja ehkäilen .....
Tää menee Munkkikselle klo 12:15. Jos siten kerkeis vähän ulkoilemaan tuossa silmiä kirvelevässä majesteetillisessa auringonpaisteessa.
Käykö 12:30 kahvilalla? Ois pari läskiä lisää tulossa.
Käy hyvin. Valaistusvaraus vaiko kelvipakeneminen pimetessä?
Eipähän nuo lamput paljo huuda, jos mukaan ottaa.
Jos varuille 1 valo.
Hakutreeni meni senverta vikkelästi että kerkesin suorittaan julman vertailueläinkokeen päivänvalolla.
http://ep1.pinkbike.org/p4pb11774339/p4pb11774339.jpg
vasemmalta D4, D5 ja Bud, kiekkoina RD, RD ja Clownshoe.
Asemoitu ja kuvattu päin **ttua mutta ei ne erot järisyttävän suuria ole livenäkään.
Mulla ajotauko jatkuu.abaut 10 päivää on pitänyt korkeaa kuumetta ja räkää pukkaa. Ilmeisesti influenssaa kun tulehdus arvot ja muut arvot ihan ok. Tänään kävin kolmannen kerran lääkärissä niin nyt löytyi sitten poskiontelotulehdus jälkitautina. Nyt sitten syödään viikon antibioottikuuri.pitää nyt yrittää ottaa rauhallisesti ja parannella itsensä kuntoon. Ajohalut vaan olis jo kovat. Mukavia lenkkejä sedille!
Onko veli 661:llä jo sarvikuoano?
^ ei oo tota sarvikuonoa vielä. Pitääpä laittaa sellanen ostoslistalle jos siitä olis apua.
Mulla ei ole ollut yhtään poskiontelontulehdusta sarvikuonottelun alkamisen jälkeen. :)
Siirrän tuota laavuilua huomis illaxi, tänään sielä oli täyttä kun kävin katsomassa Capon kanssa.
Käytiin Polkukonkelistin kanssa ponnistamassa Aidalla. Bässillä on niin erikoinen perse, että sille ois pitäny olla oma riuku.
https://lh5.googleusercontent.com/-8...104_141437.jpg
@hoocee: tarvii tuumia laavuilua
@Pastu (ja vaikka muutkin): huomenna rokuli, joten päivänvalollakin vois ajella, nyt lähen vaihtamaan vääntiöön vierintäelimiä. BB bearing? Big Brother karhuilee?!
Tää oli hyvä vkloppu kyllä.
Noin etelässä en oo käyny miesmuistiin, oli ne edelleen hyviä polkuja.
mahdollisesti huomenna kanssa ajelemassa.
Joko tilaan napaa.. .?
Ne suunnittelijat syrjii mua, ei niil oo 135millistä takanapaa :( Onkohan mun pakko aina valita jotenki hankalat kulutustottumukset?
No sittenhä siihen menee melkeen mikä vaan.
Joo, täytyykinpäs huomenna kysellä Lundbergilta Halon navoista, niissäkin näyttäs löytyvän 120-hampainen malli.
Awakening for trialgears....
Hoplaa. Kammet kiertää taas ilman rohinaa. Enhän mä muuten tarviis sitä sypäkämpää vaparia, mut jos voimansiirto kestäs paremmin. Harvasta kytkennästä täytyi johtua tänpäivänen kutosrattaan hampaan katkeaminen. Ei voi johtua ainakaan ainaisesta täydellä kuormalla vaihtamisesta :rolleyes:
^Puolpäivä ois passeli huomenna, ei tuu niin kiire iltarientoihin. Keskuspuistokin käy, Pastu voi kyllä valita oman mielen mukaan. Melkein kaikkiruokainen kun olen?
Soon voima joka rikkoo ...ja psk tsägä.Tartteeko uutta pakkaa?
Tänks juu retkestä etelään! Aina kun tuolla on kurvaillut niin voinut todeta että maastot on kyllä ehdotonta priimaa. Asiansa osaava retkueenjohtaja tekee hommasta vielä lystimpää ja pitää muutkin kartalla:)
Todella nastaa oli ihan ilman nastojakin ja pääosin jopa yllättävän hjuva pito.
Pakkoja ois parikin uutta ja ketjuja useita, en raaskinu tänään vaihtaa, kun ei oo eturatasta ton kulahtaneen tilalle. Tarviis jonkun 28-piikkisen 58mm BCD, niitä ei oo ku jollain vintagehamstereilla ja pööräkaupassa. Ihmeen hyvin se pakka toimi, kun murjoin ensin pihdeillä rikkinäisen hampaan pois. Nyt ei siis uskalla sitä multitooliakaan jättää koskaan kotiin...
Lamppu sytty, mullahan on nykyään ketjunvenymämittakin. Penkomaan!
Petjalalla on Ville Peltos pakka
Lähdetäänkö klo 12:15 Munkkikosken majalta?
http://static.iltalehti.fi/jaakiekko...1KV_190_jk.jpg
:D Munkkis klo 1215 on hyvä. Mennään siitä johonkin, seistään vuorotellen puiden alla ja ja potkitaan runkoihin, jotta lumet tippuu toisen niskaan.
Kuka kutsui?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti petjala
Kunhan kotoudun niin penkaisen mitä mummorinkuloi löytyy, ainakin 26 on jssn kuleksimassa.
Huomenna on huhupuheiden mukaan vapaata, niin sitä voisi aamulla tehdä lenkin. Onko joku lähdössä aamulla veturiksi mulle jostakin tutusta paikasta ala Diileri tai Munkkimesta vai ajanko perinteiseen ja tuttuu tyyliin ypö yksin, nyyh.