Kyllä se on Pikkupoika hurjana mennyt Onnea.Loistavaa
Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Kyllä se on Pikkupoika hurjana mennyt Onnea.Loistavaa
Mie timpalle huusin tos lopus ni ei tainnu tajuta kuka huuti ;)
Onnea Sammylle hieno ajo.[emoji106]
Onnea. Kyrdis on se kyllä hurja matka180 km hattua pitää nostaa.
On kovia ukkoja kyllä!
Ei ne oo ennee kovia, kun ihan timatteja jo ovat :) Onnittelut kaikille suorituksista! Oma tavoite, alle neljä tuntia, tuli täytettyä, olen tyytyväinen. P.S. Loppulasku loppunousuineen oli AIVAN mahtava!
Sent from my E5823 using Tapatalk
Kiitos. Se oli tänään maastopyöräilyä se, sepä on jännää touhua . Onnea kaikille pyörän selkään päässeille
Kaikille onnittelut kovista suorituksista. Lähinnä tuli seurattua pikkupojan reissua mitä nyt selkää vähän näki kun toiselle lähettiin. Kovasti meni!! Onnittelut vielä. 👍😃
Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla
Kiitos kaikille ja Onnittelut kaikille mukana olleille. On taas kyllä kertakaikkiaan UPEITA SUORITUKSIA kautta linjan. Kyllä saatte olla onnellisia ja ylpeitä suorituksista.
Sorry, oli vanhus jo haudanpartaalla, kuulin kyllä että joku huus jotta pole. Mut aivoissa soi vain Jumalan kutsuhuuto taivaanportilta, niin en osannut järkeillä huutajaa. Sammy sano kun käytiin syömässä, että sinä siellä huutelit.
Onneksi olkoon pojjille!! Menivät niin kovasti, etten edes lähdössä nähnyt.
Onnea voittajille ja pienempiä voittoja saaneille.
Kyllä on valko ollu sellanen linssilude sosiaalisessa mediassa, liekö ensivuoden hittituote tahkolla tuntuu kulkevan niin lujaa. 🤣
Pitää laittaa hupun alle piiloon,tiedä vaikka tulevat kotiin kuvamaan.
Walko vaihtu bianiin ja suunto garminiin.Kyllä sitä on tullut vanhaks kun ei osaa mittaria käyttää,pitää varmaan kysyä nuoremmilta.https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...67fed140e1.jpg
Löytyskö seuraa kevyelle maastolenkille joskus iltapäivällä/illalla? Pitäs pyöritellä jalkoja auki Tahkon jäljiltä. Täkäläisiä polkuja en tunne yhtään.
Olisin voinut lähtee, mutta justiinsa kävin maantiellä...https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...a7aa578c88.jpg
Mie käyn ihan kohta ihan vain muutaman hassun kilsan, joten minusta ei oppaaksi asti ole.
Kai mä lähden yrittään Kumpuselta Käärmelahteen ja takasin tms. Eksyn varmaan :D
Oli muuten helppoa polkua! :D Aivan sileetä single trackia, melko hyvää settiä Tahkon päälle. Huomenna uudestaan?
Iltasella varmaan, mihin aikaan sopisi?
Jos lähden Käärmelahdesta n 18 niin olen Hamulassa motocrosradalla n 18.30
https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
Juu, sopii hyvin. Ajoin eilen juurikin tuohon radalle asti ja takaisin. Tähtään 18:30 siihen.
Kiitos Sammylle hyvästä lenkistä! Polut oli priimaa ja ketjut pysy kireällä melkein kokoajan ;) Pyörä kulki jo paremmin ku Tahkolla...
Kiitoksia lenkkiseurasta. Vähän pidempi lenkki olis ollut niin olis kastunut ja kunnolla...☔⚡
Morjesta kaikille,
Semmosta kyselemässä että jatkuuko tuo käärmelahen polku minnekkään käärmelahesta eteenpäin polkuna?
Parivuotta hangannu näitä siilinjärven polku(j)a. Onkohan kukaan löytäny polkureittiä patikselta kasurilaan.
Rymistelen ite semmosella mustavihreellä stevenillä. Törmäilläänpä poluilla.
Hei kaikille,
Olin ajatellut lähteä ajelemaan tulevan lauantaina suonenjoelle Lintharju MTB tapahtumaan. Jos sieltä vaikka kivaa polkua aloittelijalle löytyisi. Tästä tuli kuitenkin mieleen se, että jos joku tarvii kyytiä niin yksi pyörä mahtuisi auton sisälle (eturenkaan irroituksella) tai jos omaa Thulen T-kiskoon sopivan telineen niin katolle sopii yksi pyörä omani rinnalle ainakin. Peräkoukku löytyy myös joten jos moista telinettä löytyy niin siihenkin saa fillarin kiinni. Siilinjärveltä lähden joten matkaltakin voin kyytiin poimia:). Aamulla siis lähtö ja illasta sit takas.
Ja minut tunnistaa sinisestä nutcasen kypärästä ja mondraken pyörästä jos vastaan satun ajamaan siilin poluilla.
Käärmelahti taitaa olla polun pää. Kumpusen hiihtoladun varresta on joskus lähtenyt polku, joka on yhtynyt metsäautotiehen ja mennyt Hussolan tilan ohi ja siitä pääseekin Kasurilan päälle erilaisia reittejä. En ole tainnut pariin kesään siellä ajella, joten en tiedä miten umpeen kasvanutta siellä on. Tarinastakin koululle matka hankaloitui hakkuiden takia.
Oisko sitä huomen mehäs ajelua ja välillä työntämistä.Vai asfalttia.