Volvo V40 D2 tuli tänään meille kotiin.
Printable View
Volvo V40 D2 tuli tänään meille kotiin.
Se oli tollanen Element -sarjan ohuin Windstopper AS -kankainen takki tähän välikauteen. Elementtiä siks, että sopii sekä maastoon että tielle.
XXL:ssä tsekkasin, mutta tilasin brittilästä kun oli sieltä halvempi kantisprosenteilla ja värejäkin enemmän kuin yhtä.
Viimein tuli se toinen vannekehä hankittua, ihan ameriikasta asti piti tilailla: Easton R90 SL 20h. Saa nähdä syntyykö siitä talven aikana kiekko.
Impulssi-ostoksena Trek Stache 5 läheisestä kivijalasta. Olin kyllä alunperin hankkimassa cycloa syksyyn mutta näin kävi. Vaimo vielä yllytti kun ajoi kauppareissun fillarikaupan kautta ja sanoi että "kyllä sä tarvitset pyörän talveksi".
Sulla on aika nasta vaimo.^
^^parisuhdetta parhaimmillaan. Sano vielä että vaimo maksoi sen fillarin jotta kateus olisi täydellistä.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Pyörän tilasin yllättäen vaikka tämä vuosi piti olla ilman uusia... Klassisesti "sulovilenit"...
Haglöfs kevytuntuvatakki https://scandinavianoutdoor.fi/haglo...down-hood-men/
En ostanut kuitenkaan tuolta, vaan paikallisesta Kesportista. Pienen neuvottelun jälkeen hinnaksi saatii 209€ Oli kuulemma joku uutuus ja uniikki kappale siinä puodissa.
Kotimaisen kivijalan hinnaksi kaiketi ihan ok.
Sovittelin myös talon merkkiä McKinley kevennystoppista, mutta jo vetskarit epäilyttivät. Samoin matala kaulus ilman huppua. Jäi hyllyyn, vaikka tarjoushinta 79€
Five Ten Kestrel Lacet yläfemmasta...
CT-kuvauksen
Uusi reppu. Edellinen kesti kymmenen vuotta ja hyvänä kestikin. Toivottavasti tulokas kestää vähintään saman verran, ainakin hinta oli sen verran kohdillaan että sietäis. Pari kuukautta tuli stalkattua netistä ennen kuin malttoi painaa tilausnappia. Toki uusi verkkokauppatuttavuuskin hieman mietitytti...
Endura Singletrack kypärä ja kmc ketju tuli tilattua. Vähän aikaa sitten Sunracen takapakka.
Interbiken tulijaisina ittelleni X11SL DLC/black ketju.
Heijastavaa teippiä ja värikkäät tangon päätytulpat.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...01edbc8481.jpg tämmönen kypärään 😊👌
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Uusvanha näytönohjain läppäri- ja pöytäkonekäyttöön, kompromissi tuleviin sovelluksiin
GBW:n Gore-shortsit.
Olin jo Evanssilta laittamassa, mutta onneksi vielä tsekkasin jostain syystä (nykyisin kalliin) Wigglen ja säästin 3€ :p
Sony Xperia z5 comp
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Uus peitto ja pari tyynyä. Vierasversiot vois huokeemmalla käydä jostain nappaamassa.
Dali Fazon Sat 2 kpl ja Onkyo A-9050.
Tv:n ja pleikan kaveriksi.
Sram Guide RS:t
Onnea Nappikselle :)
Viimeksi taisin hankkia ruokaa muksuille Lidlistä.
Uusi auto vaimolle (tosin joutuu sitä hiukan aikaa odottamaan) ja klossit ajokenkiin itselle (ne sain heti mukaan)
Vihree ED ja täytetty reissari.
Tämmöset. Power Trail -sarjasta olisi paremmalla (="hengittävämmällä") Active Shell -kalvolla tarjolla myös, mutten raaskinut.
Fillarikellarista ja Retkiaitasta ja varmaan Yläfemmastakin saa Enduran vastaavaa jos haluaa IRL ostaa.
Mulla on yhet Enduran kurahousut ja nytkin sellaisia sovitin, mutta päädyin hankkimaan pikkusen paremmin istuvaa GBW:a.
Cayon gc 5 al 5.9 - eka nettipyöräni.
Tai oikeastaan en velä hankkinut sitä; tilasin vasta, tulee marraskuun alussa.
3x tuplajuusto + iso banaanipirtelö. OffT: Kohta vihree ED.
Optikolla kävin tilaamassa ihanan kalliit silmälasit. Pari viikkoo pitäs odotella, että saapuu.
^ oho, ite olen saanu 2 arkipäivän kuluttua. Mutta hyvistä silmälaseista kannattaa maksaa.
Mutta: Nukkeja, nukkeitten monoja ja vaatetta ja tarviketta :D
Wheelsfar carbon kiekot maasturiin, DT Swiss 350 navoilla.
Hanskat XXL:stä. Gore on toiminut minulla hyvin viime vuodet. Vanhimmat lyhyet ovat vuodelta 2009/10 ja vielä käytössä (vähän ommeltuna) salihanskana.
https://www.xxl.fi/gore-bike-wear-po...115981_1_style
Lobsterihanskat.
Kylmän viiman inspiroimana Velo & Oxygenin Puotinharjun ostarin muuttoalennusmyynnistä. Eivät mitkään merkkituotteet, Pearl Izumeja ei ollut sopivankokoisina, vaan Teciä eli tätä Bianchinkin takana olevan Cycleuropen (ja sitä kautta Salvatore "Cykelkungen" Grimaldin) oma merkki. Laatu selvinnee käytössä.
PS Muuttaa kuulemma jonnekin Espooseen kauppakeskus Liilaan. Nykyinen sijainti Puhoksen kätkössä on kieltämättä melko huono. XXL:n läheisyys vie suuren osan potentiaalisista asiakkaista ja onhan pyöräliike kieltämättä ollut aika eksoottiinen ja ostarin nykyilmeestä kovasti poikkeava ja jopa odottamaton näky. (Vaikka onhan siellä toinenkin, myöhemmin tullut pyöräliike, Suomen Polkupyörätukku, jonka loppuunmyynti ei sekään erityisemmin yllättäisi.)
Kona Honzo AL
Talvi bibsit äsken xxl:n yö tarjouksista.
Eiköhän. Ne jotkut AS Pantsit kesti aivan naurettavat pari viikkoa ja sitten alkoi päivä paistaa perberistä läpi, olisko siinä ollut ehkä sen 200km kura-ajoa alla. Sain tietty takuuseen uudet, mutta myin ne heti kun ei kiinnostanut suhteen jatkuminen. Mulla on jotkut Partioaitasta hommatut vaellusgoretexhousut, mutta ei nekään oikein. Täytyy miettiä. Housut, pyöräily ja sade on yksi päänsärky...
Jotain i9 napoja DT-compeilla kiinnitettynä 65 millisiin kuttaperkkakehiin.