Eli maksan normaalisti (paypal) aivan kuten ilman hintatiedusteluja? Sitten joskus myöhemmin tulee joku viesti, että hyvitämme takaisin?
Printable View
Eli maksan normaalisti (paypal) aivan kuten ilman hintatiedusteluja? Sitten joskus myöhemmin tulee joku viesti, että hyvitämme takaisin?
Varmaan kannattaa ainakin yrittää maksaa ihan normaalisti, mutta ennen maksun lähetystä/vahvistusta tarkistaa näkyykö se best prise siellä ja jos ei näy niin jättää vahvistamatta/lähettämättä maksu ja odottaa ohjeita miten sen bp saa mukaan.
Tarvitsen varmoja vastauksia joltakulta, joka on tuota käyttänyt. Tiedän, että tietoa löytyy.
^Varmasti on.
Kävin lukemassa heidän sivut. Huomasithan, että siinä sanottiin, että tilauksessa pitää täyttää best price kenttään tiedot mm. toisen myyjän hinnasta, suora linkki tarjoukseen jne. ja, että sinulle lähetetään ensin automaattinen konfirmaatio normihinnalla ja sen jälkeen manuaalinen konfirmaatio best price hinnalla. Eli sieltä pitäisi löytyä jonkunlainen best price kenttä johon nuo vaaditut tiedot täyttää.
Olen täyttänyt tiedot best price-kenttiin, linkit ja hinnat. Olen vaiheessa, jossa olen kirjautumassa paypaliin ja maksamassa sitä kautta. En muistaakseni ole aiemmilla kerroilla saanut meiliä ennen kuin olen maksanut. Maksamisen jälkeen on tullut meili, johon on listattu tilatut kamat ja summa. Tunnustan tässä nyt osaamattomuuteni, jokin jää minulta ymmärtämättä, sillä en tiedä missä vaiheessa B-D tsekkaa löytämäni linkit ja missä vaiheessa lähettävät meilin - maksanko koko scheissen nyt ja palauttavat osan takaisin vai mitenkä?
Tässä sivuilta lainaus:
"No matter, which way of payment you chose, you will receive another, manual confirmation-E-Mail with the Best Price after having received the automatical confirmation email with the regular prices of our online shop.
An allocation afterwards is not possible!"
Edit: täällä jatkoa
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...37#post2399537
Osaisiko joku kertoa Bell Super 2 MIPS -kypärän mitoituksesta? Oma pää on M:n ja L:n välimaastossa (58,5 cm). Kumpi koko kannattaisi valita? Sovittamaan ei pääse...
Mulla on ollu nyt pari huonoo mittarii mitkä on menny kummatki rikki. Joten haluun ostaa kunnollisen gps mittarin mutta pitäs olla myös halpa. Mikä vois olla hyvä vaihtoehto ja mistä semmonen kannattaa ostaa?
Tuossa kun paskartelin taas tuon pyörän kanssa niin tulipa mieleen kysyä että mitäs ketjuöljyä suosittelisitte maantiefillariin?
Itellä ollut käytössä Valvolinen paksu ja tahmea sprayöljy joka kyllä voitelee ihan hyvin mutta sitä saa suihkuttaa aina niin paljon että ketjuista saa sitten aina cat-5 tatuoinnin. Ja joku wd40 vastaavasti lopettaa kitinän tasan siksi aikaa kun sitä voitelua tekee, eli jotain välimuotoa varmaan pitäisi löytää.
Uusissa ketjuissa tuntuu aina olevan joku hyvä öljy mikä ei kerää sitä sontaa pahasti mutta on kuitenkin sopivan sitkeätä ettei se heti valu pois kun pari vesipisaraa tulee niskaan.
Bilteman öljystä ei ole mitään valittamista.
Tuolla on asiasta paljon keskustelua http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...tjujen-voitelu
Tilasin netistä vahingossa vain yhden parin Kool-Stopin V-type Holder -jarrupaloja kun piti tilata kahdet. Mistä kaupasta Helsingistä (tai Vantaalta tai Espoosta) noita kannattaisi käydä etsimässä? En viitsisi tilata taas netistä ja odottaa monta päivää.
^Ei ole hyllyssä kenelläkään. Jotain peruspaloja voi löytyä mutta paremman pään v-paloja ei ole saanut sitten best brakesin lopettamisen, valitettavasti.
Mistähän ois fiksuin tilata uus stemmi? Yritin suomalaisista nettikaupoista tsekata, mutta mistään ei oikein näyttänyt sopivaa löytyvän. Pyöränä on Trekin 1.1 (2012 mallia vissiin) ja siinä tangon paksuus on 26mm, paksummalle tangolle näytti löytyvän vaikka kuinka paljon vaihtoehtoja. Pitäis olla ehkä joku 70mm stemmi.
Mites porukalla on pysynyt pyörätietokoneen anturi nippusiteillä kiinni haarukassa? Ei löytynyt tarpeeksi jykevää ja pitkää kuminauhaa joustohaarukan ympärille, niin pistin nippareilla.
Hyvin pysyy pyöreässä putkessa (joustokeula), mutta jos haarukka kapenee alaspäin (jäykkä keula), voi nippari antureineen rytyytyksessä hivuttautua alaspäin ja lopulta valahtaa "nilkkaan". Mutta jos laittaa vaikka jotain kumilevyä tms. siihen anturin alle tarpeeksi ja kiristää hyvin, ei ole ongelmaa esiintynyt.
Tai 2-puoleista teippiä.
Tai oivaa Bilteman vulkanoituvaa teippiä pari rundia.
Mikäs kerpele vaivaa takavaihtajaa (105 10 spd) kun ei vaihda kunnolla ilman että lypsää ja naksuttelee eestaas? Vaijeri vaihdettu ja liikkuu hyvin. Muut osat reilun vuoden vanhoja. Kuoret ok ja vaihtajan nivelet öljytty. Vaijerin kireys oikein siten että kun koeputkiolosuhteissa kokeilee vaihteita niin kaikki osuu kohdalleen ja vaihtaa niinkuin pitääkin. Ajossa kuitenkaan ei toimi jämptisti.
Häkki tai korvake hitusen vääntynyt? Melko pieni rymäys sen aiheuttaa, pyörän kaatuminen, ketju pakan ja pinnojen väliin jne... Oikaisu ja tai uuden hommaaminen.
Ja eläähän runkokin, kun paljasta vaijeria näkyy niin toki vaikuttaa. Kurkkaapa mpesu sitä viimeistä tai ekaa vaihtajalta lähtevää kuorenpätkää. Poista vaihtajan puoleinen kuoren päätyholkki ja näkyykö teräspiikkejä? Sun kilometreillä luulen että nätti rykelmä on esillä, jos näin niin uusi kuorenpätkää tilalle.
Mikä mahtaa olla paras paikka tilata pinnoja/nippeleitä kohtuullisilla postikuluilla? Suht huonosti näyttää olevan tarjontaa vakkari kaupoissa
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Mitä erikoista on triathlon-kengissä, siis muuta kuin tarranauhojen määrä?
Tri shoes have easy access, a single strap that does cup away from spinning cranks, and a large to loop to allow easy pulling on whilst cycling. However, they are also generally made more open to allow easier access and let any water drain out, which means that if your are using them for non Tri, commuting, general riding etc, the your little footsies are going to get very cold.
Kysytkö silkasta uteliaisuudesta, tulevana triathlonkokeilijana vai edulliseen kenkätarjoukseen tarttumista pohtivana maantiepyöräilijänä?
Niissä on, kuten mainitsit, tarrakiinnityssysteemi joka mahdollistaa mahdollisimman nopean jalkaanlaiton kenkien ollessa valmiiksi polkimiin kiinnitettyina. Samasta syystä niissä on yleensä myös kantalenkki. Koska niitä käytetään uinnin jälkeen eli paljaisiin märkiin jalkoihin vedettyinä ja etupäässä (ainakin muualla kuin Suomessa) lämpimissä olosuhteissa, niissä on kiinnitetty erityistä huomiota veden poisvalumiseen ja ilmastointiin.
Haittapuolena maantiekäytössä taitaa olla hieman avoimemmasta rakenteesta johtuen tietyssä määrin vähäisempi tukevuus ja lyhyempi käyttöikä kuin puhtaalla maantiekengällä. Jotkut puoli- tai täysmatkan triathlonistit pitävät myös Boa- tai muuta kuin tarrakiinnityssysteemiä itselleen sen verran parempana että häviävät sovinnolla jonkin verran aikaa ns. transitioissa,
Hope this helps.
Tarjousta katselin. Kävin kuitenkin nuo asiat toteamassa kaupassa, ja lopputulemana se, että epäkelvot ovat käyttööni, kun ei ole triathlon ihan lähitulevaisuuden suunnitelmissa. Ensinnäkin tuo pelkkä tarranauhakiinnitys kyseisessä mallissa ei vakuuttanut, ja lisäksi kengät olivat aivan liian avoimet. Lisäksi vähän rumat.
Triathlon kyllä kiinnostaisi, mutta uimarina olen vielä huonompi kuin juoksijana. Olen liian laiska keskittymään kolmen lajin kykyjen parantamiseen, kun ei pisteenä i:n päälle tuo pyöräilykään oikein onnistu. :(
Miksi maantiekilpailuissa on selässä kaksi numeroa vierekkäin?
Ymmärrän, että tarvitaan näkyvyyttä, mutta aika huonosti näkyy numero sivulta ja ei ollenkaan edestä. Siksi on vaikea ymmärtää, miksi kaksi tai jopa kolme numeroa selässä. ymmärtäisin, jos ne olisi enempi kyljessä.
Aika pitkään menee Selineilläkin tunnistaa pyöräilijät kisoissa jos ei näy selkänumeroa.
Oon nyt tutkinut ja hutkinut. Joo molempiin suuntiin eikä ole vaijerin kireydestä kiinni kun tosiaan testipenkissä kaikki toimii ok mut ajossa ei.
Tsekkasin sen takakuoren kaarteen ja kahvan putsasin. Vaihdoin myös ketjun kun käytössä ollut ketju oli jonkun aikaa väärinpäin ja ajattelin josko se olis vikaantunut. Ei korjaantunut näillä.
Jäljellä on kuoren vaihto ohjaustangon päästä ja korvakkeen suoruuden tarkastus. Vaihdettavaa korvaketta ei ole vaan on kiinni rungossa suoraan. Silmämääräisesti se on suora mutta pitää hommata mittatikku lainaan.
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla