Käyn tutkimassa reitit kunhan ehdin. Joskus olisi mukava tulla lenkille, kun aikataulut saadaan sopimaan. Luenpa jatkossakin sivujanne.
Printable View
Vekuli: Tervetuloa vaan, tuolla sivulla näköjään semmoinen virhe, että Palokangas löytyy kun painaa nuolta oikealle, ei vasemmalle.
Ja kaikille muillekkin: Miten olisi vaikka ensi viikon tiistaina lenkki? Vaikka näitä kaupungin polkuja.
Täällähän tapahtuu meikäläisen poissaollessa...Viikon päästä oon lomilla ja pyörän selässä. Sunnuntaina pitkälle lenkille. Alkaa jo vieroitusoireita tulemaan, kun ei pääse ajamaan. Kävin nimittäin salilla ajamassa kuntopyörää :p
Sunnuntaina siis pitkälle lenkille. Hyvä kun tuut qwozo mukaan niin ei jouduta ajamaan vaan pururataa jonossa ympäri ja kyselemään sauvakävelijöiltä että missä se hiihtomaja olikaan:D Tuo kuntopyörä on jo vakava ongelma, varmoja oireita.
Ja saat harvinaisena vieraana päättää ihan itse mihin mennään.
Joopajoo tuosa qwozo kans soittelin ja siinä puhuttiin, että jos käytäs lauantaina semmonen pitempi lenkki( jottain evästäki mukaan). Elikkä lähtö ois siinä kello 12.00 hiihtomajalta??
Kuulostaa hyvältä. Ei olla aikoihin käyty 5h+ lenkkejä. Mihin päin on suunnitelmat?
Kyllähän 5h+ menee helposti kun lähtee vaan ajamaan sillä asenteella että ajaa 5h+ eikä lähde heti luontopolun jälkeen kotiin. Korkelonkangas->Luontopolku->Tarpio->Lekkulanmäki->Ollinsaari->Antinkangas->Kylmäniemi niin tunnit vaan vilisee silmissä:D
Näin muuten viime perjantaina Kaupunginmetsässä jonkun maantiepyöräilijän, ajoi lippis päässä, pyörän merkkiä en nähnyt. Ja eilen kuntoklubin pihalla oli sininen JakeTheSnake.
Me voidaan Kolarin kanssa tulla sen luontopolun osalta messiin todennäköisesti... ;) Käytiin maanantaina kokeilemassa mutta heti kun olimme menossa sille märälle osuudelle siinä heppatilan jälkeen, meni oksa ketjujen väliin josta seurasi että vaihtajan korvake sanoi et naks... :( Onneksi varakorvake oli tässä näppiksen vieressä, joten kävelyreissuhan siitä sit lopulta tuli... no, hinauksessakin sain onneksi melko paljon olla. :D
Tulkaahan vaan mukaan, pitempäänkin kuin pelkän luontopolun saa ajaa jos huvittaa.
Tarkempaa reittiä katellaan paikan päällä.
Täällähän on kunnon lenkki suunnitteilla. Tuun myös mukaan jos ei tuu yllättäviä esteitä.:o Vois ottaa kameranki mukaan pitkästä aikaa jos sen saa jossakin kulkemaan.
Mää oon kans bongannu tuon jts:n ja yks feltin crossarikin on näkyny. Oisko tuo maantiepolkija ajellu semmosella valko-sini-punasella trekillä? Tai ainaki aika paljo valkosta? Mää oon nähny semmosen monestikki... en noista väreistä oo aivan varma.
Yllättäviä esteitä ei tule kuin vasta luontopolun pitkospuilla! Kamera mukaan, vois itekkin ottaa. Entä eväspolitiikka, makkaraa, voileipää, banaania vai vähän kaikkea? Löysin tänään pari uutta polkua Tarpiosta, vois käydä kokeilemassa jos siellä päin pyöritään.
Onneks ei käyny sen pahemmin. Mulla kävi kerran siten että vaihtajankorvakkeen lisäksi katkes rungosta(specialized enduro) pikkupala ja takavaihtaja(sram X9) väänty mutkalle. Takavaihtaja vissiin meni pinnojen väliin, en kyllä ymmärrä miten se sinne pääsi. Rajotukset varmaan pielessä. Pinnoissa ei kyllä ollu mitään jälkiä:seko: Tuo sattu koulumatkalla pyörätiellä.
Aika kallis koulumatka:mad:
(takavaihtaja saksasta 69e, korvake 20e+rungon vaurio ja henkiset kärsimykset)
Tuossa huomasin, ettei suostu vaihtamaan takaa ykköseltä kakkoselle suosiolla... pitää yrittää säätää et pääsee lenkille... ( tai sit ei käytetä niitä vaihteita.. :) )
Antti onkin töissä huomenna & sunnuntaina... :(
Tuosa taas qwozon kans soittelin huomisesta ja aateltiin että jos minä ja se käyään ostamassa paketit makkaraa joista riittää kaikille(helpottaa evästystä, ehkä)..??
Mennään tekarille paisteleen makkaraa ja matkalla yhdistellään reittejä tuntuman mukaan. klo 12.00 hiihtomajalta lähtö
Sovitaan näin. Melko märkää näytti olevan tämän päivän sateiden jälkeen Tarpiossa. Reittien yhdistelytarvettahan on tuohon n. 5h asti.
Ooke. Pitääpä ilmestyä sitte sinne... Saa nähä miten sitä jaksaa enää polkia tuommosia lenkkejä :rolleyes:
Mun pitää jättää väliin lenkki, tuli tärkeämpää menoa...
Tällä kertaa vähän ikävempää luontopolkuajelua mutta makkaranpaisto pelasti päivän. Olihan siellä vähän kosteaa mutta opetelkaa pojat uimaan tai hommatkaa goretexit:D
http://p1.pinkbike.com/photo/2443/pbpic2443098.jpg
Ja lopuksi huono kuva Pattijärven sillalta.
Eipä tuo mikään ikävä reissu ollu.. mukavahan tuola oli ajella vai vähä kastuttiinki.:D
nonnii nyt on taas pari päivää menny viime lenkistä ja on aika alkaa suunnitteleen uutta.. ens viikonloppuna mennää ainaki palokankaalle ja hummastinvaaralle päin, mut pitäskö tässä välissä käyä joku lämmittely lenkki?:D
Ei oikeen pystyis lähtemään kun on flunssaa ja yhteiskuntaopin koe ja saksan tentti ja kirjoitukset. Pitää kattoa jos jossaki välissä ehtis...
Määkään en pääse lenkille nyt vähään aikaan... ens keskiviikon jälkeen alkaa koulujutskat jo vähän helpottamaan. Toivottavasti. Nyt perjantaina ois äikän tekstitaijon kirjotukset ja ens keskiviikkona matikan. Ja sitä seuraavana maanantaina äikän esseekirjotukset. Ja täsä jaksosa melkeen joka päivä 8-4:ään koulua ni vähän kiirettä meinaa olla. :(
huomena klo 19.00 kylmäniemi sun muut? lähteekö kukaan?
Mulla myös flunssa hieman yrittää päälle... ja vaihteeksi takaa vaihteet sekaisin uuden korvakkeen myötä, aivan kuin vaijeri olisi liian lyhyt korvakkeen vaihdon jälkeen..?!?
Kovasti kyllä on poltellut lähteä lenkille, vaikka flunssa yrittääkin päälle... ;) Eilenkin sain tehdä oikein tosissani töitä, etten vetänyt lenkkikamppeita päälle... ;)
"Urheiluhullu"? ;)
Dodii! Töihin fillaroidessa sain vaihteetkin säädettyä... ei taida enää illalla flunssa vaivata.. ;) Luontopolku kutsunee... :D
Siipimiehelle jo kerroinkin että seuraavat 1,5 viikkoa sen verran kiirettä että jää lenkit välistä. No sitten on enää 3/4 kouluvuotta jäljellä ja sitte ehtii ajamaan vaikka kahesti päivässä. :D
Lähtiskö hezzuhopo tännään lenkille vai miten aattelit?
:D
Kyllä mä täällä suklaatia mättään naamariin, että jaksais lähteä sotkemaan... ;)
no otakko mukaan jos tuosa vartin yli seittemän mentäs ajeleen?? ja minne päin:rolleyes:?
Ajattelin lähteä sitä luontopolkua kiertämään, jäi niin hyvä maku suuhun viime kerrasta.. Just uppasin gps:ään sen reitin, niin ei eksykään... olen vartin yli seiskan hiihtomajalla.. ;)
Vääntäydyin taas maisemiin, ja olis tarkoitus lauantaina käydä sotkeen pitkä siivu Hummastinjärvien ja Palokankaan maastoissa. Alustavasti klo 11 Leippakeitaalta. Saa tulla mukaan.
Nii tiedoksi vaan kaikille jotka on lähössä viikonloppuna lenkille nii lähtöpäivää vaihdettiin sunnuntaiksi elikkä sunnuntaina klo.11.00 leippakeitaalta(kannattaa otta vähäse evästystä mukaan)
tuli tuossa käytyä viikonloppulenkki n.43km. Mille päivälle ens viikolla ois hyvää aikaa pyöräilylle? tietenkin koeviikko alkaa keskiviikkona et taitaa pitää aika kiirettä.:rolleyes:
Lauantai vois vaikka sopia... Joskus pyöräily auttaa kokeisiin, kerrankin qwozo kertoi oikeat kysymykset terveystiedon kokeeseen:D
joo lauantai vois olla hyvä..:rolleyes:
Lauantai siis. Mutta minne? Ollaan koluttu vähän turhan innokkaasti näitä reittejä kun kuukauden sisään on käyty varmaan kaikki paitsi kylmäniemi ja se on liian lyhyt lauantailenkiksi.