Ping statistics for 77.86.226.5:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 34ms, Maximum = 46ms, Average = 40ms
Odottaako kukaan joulua?
Printable View
Ping statistics for 77.86.226.5:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 34ms, Maximum = 46ms, Average = 40ms
Odottaako kukaan joulua?
Vastaanotettu tänään yksi paketti; 1/6 ( tai osa vähän isompaa kaliiperia) laser-aseita. !! tässä yhdessä on O-muotoinen toi aukko, tämä tulee nahkiais-nukelle :D
Äsken hain paketin josta löytyi karttaplotteri. Nyt on hyvä aika hankkia veneilykamaa kun osassa maata on jo maa valkoinen:)
! Tänään postipirkko toi pienen paketin kotiin asti, nuken vartalo.
Nyt onkin pientä taukoa ennenkun seuraavat nuket tulee.
Jep, K-Markestista sai hakea pari mcabonikehää.
Liesituulettimen aktiivihiilisuodattimia. Kun ei näitä kivijalasta enää tahdo löytää.
No kun en. Postin sivuilla on 13.10. lähtien lukenut ”Lähetys on viivästynyt, se toimitetaan 1-2 työpäivän kuluessa.”
Samassa veneessä ollaan, tosin sain kyllä viimein vastaanotettua. Piti olla automaatissa 12.10 viimeistään klo 18, vaan eipä onnistunut jakelu kuin vasta 16.10. Joten eipä mennyt taaskaan postilla ihan putkeen tai lokeroon.
Varmaankin noiden postin automaattien suurin ongelma on niiden lokeroiden vähyys/automaatti? Siinä joutuu postihenkilö monta kertaa ramppaamaan luukulla että saisi paketin pois käsistään kun täyttä on. Yleensähän ihmiset innoissaan noutavat lähetyksensä että pääsevät niitä käpistelemään. Sitten on se toinen porukka joka jostain kumman syystä makuuttaa tavaroitaan luukussa mahdollisimman pitkään, jolloin uutta mahtuu vähemmän. Jos sitä ei looraan saada perjantaina tungettua, niin seuraava yritys on sitten maanantaina. Siitä tulee sitten heti pari lisäpäivää.
Tarinan opetus on se että jos jotain tarvitset tiukan aikataulun mukaan, niin kyllä sen kannattaa antaa mennä sinne asiamiespostiin. Siellä sitä sitten kärvistelee kaljan ostajien jonossa pakettiaan hakemassa.
eh....tulikin äskön paketti, odotin tätä hieman myöhemmin saapuvaksi...mutta upea nukke!
Enpä ole tullut ajatelleeksi.. Voiko toimitustapaa vaihtaa lennosta?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Nalho
En osaa sanoa tuosta lennosta vaihdosta. siis että voiko sitä värkätä vaikka pakettikohtaisesti? Luulisi että tällaisena hektisenä kyberaikana moiset lennosta vaihdot hoituvat tuosta vain. Mutta melko epäileväinen olen postin systeemien toimivuudesta. Kaikki omat pakettini vaihdoin automaattiin postin nettisivuilla siinä harhaluulossa että se olisi helpompaa., ja nyt olen miettinyt että olikohan virheliike?
Tietysti niin voi toimia että antaa pakettien tulla normaalisti vanhalla mallilla ja jos haluaa automaattiin niin pyytä sitä myyjältä erikseen.
"Mikäli paketti ei mahdu automaattiin tai automaatti on täynnä, niin paketti ohjataan kotiosoitteesi mukaiseen postiin ikään kuin paketin ohjausta ei olisi ollutkaan käytössä. Saat saapumisilmoituksella tiedon siitä, mistä voit pakettisi noutaa."
Eli sen takia että automaatti on täynnä ei lähetyksiä makuuteta. Jos ne ovat jossain limbotilassa, syy on ainakin postin oman informaation mukaan jokin toinen.
"Voit vaihtaa noutopaikan tai poistaa palvelun käytöstä silloin kun itse haluat."
Kyseessä siis Oma noutopiste -palvelu jolla lähetykset ohjataan haluttuun pakettiautomaattiin. Eli pitäisi olla mahdollista jos lähetys ei ole jo "matkalla" pakettiautomaattiin. En osaa veikata miten käy jos on antanut verkkokauppaan osoitteeksi pakettiautomaatin.
Hain perjantaina. Vilkaisin seurantaa ja näin että vakuutettu eli vastaanottajan kuitattava lähetys oli "haettavissa" asiamiespostista, mutta postipoika ei ollut jakanut ilmoitusta eikä puhelimeenkaan ollut tullut viestiä. En kuitenkaan halunnut odottaa mahdollisesti jopa viikonlopun yli, joten otin lähetyskoodin ylös paperilapulle ja lähdin ostamaan litran piimää.
Onneksi ei tällä kertaa ollut minkäänlaista jonoa sen enempää kaupan kassalle kuin postin tiskillekään. Pakettia ei kuitenkaan löytynyt ja myyjä kysyikin olinko varma että olin kirjoittanut koodin oikein. Tietenkin olin, mutta vastasin etten usko että se olisi väärä mutta voinhan sen kotona tarkistaa ja tulen uudestaan jos niin hassusti olisi käynyt.
Ja voi helkutti: jotenkin olin yhden kakkosen onnistunut pudottamaan välistä! Ei auttanut muu kuin niellä ylpeytensä, mennä takaisin ja pahoitella aiheuttamaansa vaivaa. Paketti löytyi helposti.
PS Ilmoitus putosi postiluukusta maanantaina.
En tiedä missä se posti sitten niitä paketteja makuuttaa joita ei ole voinut automaattiin jakaa? Itselläni on ollut nyt peräkkäin kaksi ihan samanlaista automaatti keikkaa. Molemmissa ilmoituksen mukaan paketin olisi pitänyt olla automaatissa viimeistään torstaina kello 18. Eipä ole mitään näkynyt eikä kuulunut kummastakaan ennen kuin että maanantai ehtoona on tullut ilmoitus että automaatissa on.
Jos olisikin toimittu siten kuin tuossa posti kertoo, niin todennäköisesti olisin saanut pakettini silloin torstai iltana sieltä "lähipostista" seurantanumerolla jonka olen saanut lähettäjältä.
Mikä sitten lienee "jokin toinen syy" ettei näin ole tehty? Sekö että ne paketit makaavat siellä postin autossa? Ehkä kuski on ajatellut että kattellaan ensi viikolla kun nyt on perjantaikin, sen sijaan että veisi ne sinne minne ne postin oman varasuunnitelman mukaan kuuluisi viedä.
Juups, tällaisen toi postityyppi äsken. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...beace874ef.jpg
Jeps: 4G-reititin, Darth Wader LEGO -herätyskello, IP-kamera.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Juu-u. Hoidin hullareiden vaateostokset itselleni interwebissä.
Kyllä, jo eilen. Takavalo tuli. Nopeasti, sunnuntaina lukittiin kaupat , tiistaina tömähti paketti lähipostiin.
Sikapäivien satoa.
En, "Lähetys on palautettu" :mad:
Paketin piti seurannan mukaan olla lähimmässä postissa, lähdin hakemaan. Postineidillä oli kuitenkin sillä aikaa välähtänyt ja oli antanut paketin kuskille toisen kylän postiin vietäväksi, koska nyt oli muka väärässä paikassa. Voi vee mitä meininkiä, juuri tuon olen valinnut omaksi toimipisteeksi postin sivuilla. Nyt paketti on seurannan mukaan yhä matkalla, eli ainakin yksi lisäpäivä muutaman kilometrin takia.
Castellia tilasin euroopasta 21.9., piti olla varastotuote, pian tulee kuukausi täyteen, loput palautteesta sitten kaupan omassa ketjussa (bikeinn).
Vastaanotettu 2 pikkupakettia:
Nuken villapaita Venäjältä.
Taigakorun korupaketti saapui ennätysnopeasti; eilen aamulla tilasin ( Rovaniemeltä) ja äskön siis hain ( ja maksoin).
Kolme kollia ilmoittivat saapuneen. Ei Kisulle. :rolleyes:
Edit: Tarkistuslaskennan mukaisesti 34 pakettia - säikeen ennätys yhdellä kertaa saatuna, sanoisinko.
4 rengasta 225/45/18 vanteineen (Mam A5 8x18) saapui.
https://static.felgenshop.de/mam-a5-...-2000x2000.jpg
En ole. Viimeisimmät merkinnät paketin ”liikkeistä”:
- Lähetys on rekisteröity. https://www.posti.fi/henkiloasiakkaa...mages/info.png
19.10.2017 klo 14:06
Posti Logistiikkakeskus 01010
- Lähetys on rekisteröity https://www.posti.fi/henkiloasiakkaa...mages/info.png
19.10.2017 klo 14:06
- Lähetys on rekisteröity. https://www.posti.fi/henkiloasiakkaa...mages/info.png
13.10.2017 klo 10:44
Jeps [emoji16]
Seurantamerkinnät senkun paranee: ”Lähetys on viivästynyt, sen toimitusta täytyy selvittää tarkemmin. Selvityksen nopeuttamiseksi, täytä oheinen lomake.”
...mitä helkkaria??? Onko jollekin tullut postilta tällaista? Ensimmäinen kerta vaikka aika monta pakettia olen tilannut.
^^ No onneksi ei ole, tänne on tullut "kohtalaisen paljon" paketteja. Posti on kadottatnu yhden paketin tullauksen jälkeen 23.3. 2017; Silloinen Postin virkailija kyllä minulle vakuutteli että kyllä se paketti vielä tulee.
En uskonu, eikä ole tullu. Sain rahat takaisin visakorttiyhtiöltä, onneksi oli vain nuken naku vartalo-paketti.
En. Mutta vaimo iski töihin lähtiessä käteen 3 saapumisilmoitusta joten iltapäivällä töiden jälkeen olen vastaanottanut varmaan sitten 3 pakettia. Yksikään ei ole oma tosin.
Eilen tuli 6800 kammet ja rattaat englannista.