Mitenkäs tempot meni tänään? Ei viittinyt sitten loppujen lopuks ite lähteä, kun 130 tiellä näky suurtumpelo ja joku muukin olevan lämmittelemässä ja kotosalle pääsin sopivasti 18.10 :D
Printable View
Mitenkäs tempot meni tänään? Ei viittinyt sitten loppujen lopuks ite lähteä, kun 130 tiellä näky suurtumpelo ja joku muukin olevan lämmittelemässä ja kotosalle pääsin sopivasti 18.10 :D
Tempoilut sujuivat tosiaankin hyvin, taisipa joka kuski ajaa kauden parhaan aikansa. \O/
Itseni sain "15 minuutin kerhoon" 15.58 ajalla, joten taas on tavoite muutaman sekunnin lähempänä. ;)
Aivan täydellinen mainio keli ei sentään ollut kevyestä pohjoistuulesta johtuen.
Maastossakin oli tunnelmaa! Yhdeksän kuskin voimin jyrättiin polkuja Parolanharjun ja Tenholan linnavuoren suuntaan. Oli sittenkin nauhoitus päällä, reitti.
Ja tietty lopuksi urheilujuomaa ;)
Onko lauantaille maantie lenkki porukkaa jostain lähdössä?
Olisikos sunnuntai-illan ringille menijöitä pieneen sateeseen?
Minä voisin kyllä lähteä sunnuntaina testaamaan retkipyörää. Se kulkee kyllä ihan rivakasti ja saa voimatreenin samalla. ;)
Kävin tänäänkin ajamassa lenkin, koska en tiennyt pääsenkö lähtemään tai mihin aikaan, joten en uskaltanut etukäteen kertoa.
Lenkillä tapasin ennen Turenkia muutaman IK-32'n pyöräilijän jotta olivat käyneet Orivedellä ja ajoivat yli 300km lenkkiä. Hienoa!
Ajelin pitkämatkalaisten mukana Ryttylän risteykseen ja jatkoin siitä Loppia kohti.
Tässä sports tracker data lauantain reitistä.
ps. vaaka on näyttänyt kahtena päivänä peräkkäin alle 95kg´n lukeman. Meikäläinen on kohta vuoristohylje! ;)
Mulla jää näillä näkymin lenkki väliin, maantiepyörä on korjaamolla ja krossarista puhkesi eilen sisuri ja tietenkään ei ole tuon kokoista varalla.
Niin siis vaikka keli näyttää suosivan rohkeaa. Silti suunta jäähallikke normi aika 17.00
Hups. Meinasin nukahtaa pitkäksi, mutta tulossa ollaan.
Raporttia lenkistämme Espoon Lenkkien puolella
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...79#post1850979
Minkälaisen kävitte?
Päivän lenkki suoritettu. Happea piisasi lämpöisessä ilmassa ja luontokin oli kaunis sateella.
Tee_pu'n kanssa ajeltiin hieman harvemmin ajettuja teitä ja olikin mainio reitti.
Rehakantie tosin on huonokuntoinen ja kannattaakin ajaa Vähikkälästä Tervakosken kautta seuraavan kerran.
Tässä sports tracker data päivän lenkistä
Cannondale kulki hienosti uusilla Contin Travel Contact renkailla, joten testiajo läpäisty hyväksytysti. ;)
http://img690.imageshack.us/img690/5...le20120617.jpg
Nyt on todella lyhyt varoaika, MUTTA
klo 17 TÄNÄÄN (eli ~1h 20min päästä) oli puhetta lähteä velosipedistin kanssa kevyelle cyclolenkille jäähallilta, mukaan vaan jos joku kerkiää.. noin tunti pari ajateltiin tähän käyttää ja suunnistaa jonnekin hiekkatielle.
-edit-
tuli käytyä krossilenkkiä, ja otettu kivestä miltei sentin viilto toista ajoaan alla olevaan kumiin .. menee sisuri & päälikumi vaihtoon, että näin tällä kertaa.
Aattona maantielle pyöräileen klo 13.00 jäähallilta?
Kuinka pitkää lenkkiä ajattelit?
Ehkäpä 2-4 tuntia. Reittiä en ole miettinyt, voi heittää ehdotuksia.
Mä voisin kanssa yrittää keretä mukaan. Klo 13 voi tehdä tiukkaa....
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Tulen paikalle ellei perheen puolesta tule esteitä. Reittinä voisin heittää että lehijärven ympäri josta kohti aulankoa ja fiiliksistä riippuen kohti turenkia on yleensä ollut mieluinen.
Sapi nähdä millaista vauhtia jaksaa krossarilla pitää yllä kun maantiefilo on edelleen telakalla .. Mutta sen mukaan kulkee kun on kulkeakseen :)
Edit, mulla ei ole ajalla niin väliä.. Jos kaikille sopii paremmin vaikka klo 14 niin passaa siis mullekin.
Ilmoitin tänne http://www.hmlhitaat.fi/7 jo alkuviikosta ajan, enkä tiedä kuinka moni tulee polkemaan. Voi olla ettei tuota kautta tule ketään.
Jos klo 13 ei ole muita kuin minä, niin voin itsekseni polkea tunnin ja jos muille sopii paremmin klo 14 voin sitten liittyä mukaan.
Koitan tuota klo 13, puolilta päivän tiedän jo kerkeenkö.....liikaa pakollista puuhaa
Upea keli tänään maantiellekin. Mä meen nyt Aulangolle etsimään polkuja pariksi tunniksi, mutta jos on lähipäivinä ajoja niin ilmoitelkaa. Mulla on maanantaikin vapaata (melkein koko päivä).
Saavun paikalle.
Aulangon polut oli parhaimmillaan, ajeltiin parituntia järven takana (eli itäpuolella). Muutamia hiekkatiepätkiä lukuunottamatta pysyttiin ihan suunnitelmassa ajaa polkuja päämäärästä piittaamatta. Parit pätkät tuli ajettua molempiin suuntiin, ihan mukavaa vaihtelua kun ei noita polkuja ole tullut yhtään liikaa ajeltua. Hyttysiä ja paarmoja oli myös liikkeellä.
Melkein ehdin klo 13 lähtöön, taisin olla 10 yli jäähallilla (kotiin päin kyllä matka).
Mukava erittäin kevyt lenkki n.85 km, rengasmurheet kiusasivat alusta asti. Jäähallilla ensimmäinen paikkaus, aulangolla toinen ja kilometri ennen kotia niin kolmas rengasrikko. Nyt täytyy tutkia kiekko tarkkaan, että rengasrikkojen syy löytyisi.
edit: Vannenauhassa vika. Nauha oli siirtynyt sivuttain siten, että yksi pinnareika oli esillä. Pienestä se on välillä kiinni :(
Voi elläimenkäsi kun mä kuolin tuonne lenkille, viimeinen puolikas tuli säästeltyä juomaa ja sehän ei tee hyvää tahdille eikä myöskään nuo prkeleen retkirenkaat krossarissa joilla mä kuvittelin pysyväni maantiepyörien vauhdissa. Todella hyvä lenkki, en muista milloin olisin noin tyhjäksi itseni vetänyt.
Kiitokset juniperille & korpanille.
Kiitokset myös täältä juniperille ja jartsulille lenkkiseurasta. Sain rauhallisen vauhdin ja ajallisesti riittävän pitkän lenkin. Renkaat näytteli tänään omaa osuuttaan lenkillä. Jartsulin retkirenkaat ei kyllä rullannut kovin häävisti. Kypärää nostan tälle suoritukselle. Hyvä että juniper löysi syyn rengasrikoille.
Lenkin aikana seurassamme oli yksi paarma. Liekkö tullut meille asti, kun iltasella makkaraa paistellessa yksi pörriäinen tuli häiritsemään.
Kosteasta ilmasta huolimatta ehdotan tälle päivälle maantiepyöräilyä klo 17 jäähallin edustalta.
Korpanilta päivän paras idea .. tulossa ollaan :)