Movano vai Crafter vai Sprinter vai Renegade vai kaksi edellisistä?
Printable View
Movano vai Crafter vai Sprinter vai Renegade vai kaksi edellisistä?
Harkitsin vaimon mahtikäskyn uhmaamista.
Harkitsen parhaillaan, miten käyttäisin parhaiten työaikaani (töissä). Työhön kenties?
Eilen harkitsin kuistin maalaamista. Onneksi ei ollut tärpättiä enkä viitsinyt hyvää pensseliä tärvellä. Menin lenkille.
Kiipeilykypärä ja valjaat ja turvaköydet vaellusretkiä varten.
Harkitsin voiko pitää paitaa missä lukee 2x ISOLLA Shimano... Tällainen muotipoliisijuttu siis. :)
(Pyörässä kaikki on Sramia paitsi kammet ja laakeri.)
Josko myis kaikki loputkin pyörät pois.
Harkitsen Lupinen 7.5 Ah akkua. Kämpässä 3 Lupinen valoa mutta vain yksi akku. Vois hommata tuommosen toisen pienemmän akun vara-akuksi tai jos vaimo tarviis virtaa joskus.
Lepattavat ajotakit ovat alkaneet tympiä joten tilasin:
Pearl Izumi P.R.O. Barrier WxB Jacket (hintaan 175,61 EUR mitä pidän edullisena).
Harkitsin päiväunia. Totesin mahdottomaksi, siis töitä vaan.
Tartteekohan illan maastolenkille ottaa polvenlämmittimet mukaan. Ysin pintaan kotiinpaluu ja voip olla jo vilakkaa.
EDIT: No joo, otetaan ne juomareppuun mukaan!
Viimeisimpänä harkintana syödä elämäni ensimmäinen kebab vielä tänä vuonna... :D
Jääraudat vuorikiipeilyyn
Ilmoittautuakko viikon päästä tahtisadeajoihin vai ei.
Mä harkitsen että ostanko ipadiin tyler hamiltonin tilitys- ja rahankeruukirjan. En haluais antaa sille penniäkään, koska sensaatiohakuisuus haiskahtaa koko projektissa keltaisen lehdistön tavoin ja kaverihan keräs huomiota vakuuttamalla itku silmässä syyttömyyttään aikoinaan. Pakko kyllä myöntää että haluaisin lukea sen tarinat, koska tuskin ne kaikki pelkkää fiktiota kuitenkaan on.
Mavic 2012 Huez Road Shoes
http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=72356
- harkitsin viikon ja tilasin
Sarkatakin Varustelekasta. En harkinnut sekuntiakaan, vaan tarkistin nopeasti mitat ja pistin tilauksen sisään. Oli ainoa kappale oikeaa kokoa.
Edit: Ah, tämä oli harkintaketju... eikä hankinta. Noh, oli tuo takki kyllä silleen harkittu ostos, että jonkin aikaa olin jo kyttäillyt, että tulee kokoja varastoon.
Housut tuli tilattua syksyn sadepäiville.
Harkitsin jatkaako harrastelehden tilausta vai ei. En jatka oli harkinnan tulos. Täytyy tyytyä netistä löytyviin harrastekuviin tästä eteenpäin. Ja pervot, kyseessä siis pyörälehti. Siinä on harrastusta tarpeeksi!
Surlyn myyminen, kun ei ehdi ajaa eikä kolmen eri ilmeen jälkeen kelpaa edelleenkään. Nin kai joku tarttee 52 kokosta crosschekkiä.. Ja kyllä toi uncle john on vähällä ajolla myös..
Lähteäkö Tour de Nuakselle tänään vai ei. Lämpötila ratkaisi asian puolestani. Ei maantietä tänään, hrrr...
Kertokoon tämä herrasmies puolestani... :o
http://www.youtube.com/watch?v=MOIb3r5UyVw
Ölöppää vai punkkua?
*tsih*
girsin 2012 fillari DA:n 2013 mekaanisella osasarjalla.
harmittaa vaan, kun joudun paripäivää oottaa ennen kuin ehdin / pääsen ajamaan
Josko sitä möisi täpärin pois ja hommaisi tilalle läskipyörän ja jäykkäperäisen 29" -maasturin. Jotenkin on alkanut tuntumaan että nuo voisi vastata enemmän tämän hetken ajotarpeita ja -tyyliä.
Millaisen kytkinasetelman hankkisi, ihanan kallista joka tapauksessa..
Pukeako punaista huomenna vai pysyä poissa hirvilavojen lähettyviltä..
Pitäisikö mennä katsomaan doping-elokuva? Siellä saattaa näkyä vanhoja tuttuja...
Minkälaiset vaunut sitä hankkisi. Monta asiaa mietittävänä: autoon sopivuus, väri, hinta, pitäisi kelvata miehellekin... Olin aiemmin ajatellut pyöräilyn olevan kallista touhua, mutta kyllä vauvan hankkiminen tulee selvästi hintavammaksi:)
Oon sitä mieltä että mun pitäis hommata se tietokone. Ja televisio.
Puhelin pitää ladata 2 kertaa päivässä tällä käyttötahdilla...