Ei pääse, duunipäivä huomenna.
Tuo kirkonkylän reitti pitää käydä suuntaamassa jossain välissä, ens vuonna.
Printable View
Taidankin lähteä ajoissa siten että ehdin 9.00 röykän parkkikselle. noh saas nähä miten herään. kännykkä lähtee mukaan ni katotaan missä törmätään.
Oli hieno pyöräilyvuoden 2008 päätös. Kiitoksia seurasta p-olkisin. Mikä lie provosoinut ajamaan tolleen että nyt reidet on aika pökkelöt, melkein pitäis venytellä:(
Raivattiin polku-uraa urakalla ja tulikin aika namu pätkä:) M.P.P. jatkuu melkein Astrakanin tielle. Nyt kelpaa kaiken kansan hurvitella.
Kuis 1.1.2009? Polkuaddiktion riivaamana olen lähdössä aamupäivällä liikkeelle. Viestiä tänne jos on innokkaita.
Ai melke? No sama vika että se on poikkeus kun muistan venytellä.
Pakko mainostaa itekki että huippu pätkä tuli, menee nyt vähän ylempänä jolloin pahimmat suot jää sivuun.
Kyllä mä 90% varmuudella lähden huomenna, mutta klo 9.00 rajamäestä aikasintaan.
SipSäkki Sandelsia on kaapissa odottamassa iltaa. Tosin voi olla että uni tulee kolmannen pullon kohdalla, nyt on aika raukea olo kun reilu 5h tuli pyörittyä.
Jep kiitos vaa itelles seurasta! Päädyin vielä taimitarhalta jonnekkin röykän uudisrakennusalueelle?Pirun sportstrackeri oli luovuttanu jostain syystä kolmen tunnin kohdalla. Täytyy yrittää tutkia kartasta missä kävin. Painon tien nimet mukamas muistiin, mutta mutta kuinkas kävikään kaikki unohtuneet!
Ehkä lähtö voisi olla vähän myöhemmin. Kokemuksesta tiedän että illalla täällä paukkuu kuin sodassa niin että vaikka nukuttaa mojovasti niin reilusti puolenyön jälkeen vasta meno rauhottuu sen vrran että Nukku-Matti pääsee käymään.
Olisko 10.00 realistinen lähtöaika? Käydään ainakin jyräämässä uuden pätkän uraa, muuten mulle on ihan sama minne mennään, kunhan mennään silleen että tuntuu jossakin :)
Joo kymmenen kuulostaa paremmalta.
Nurtsin suuntakin kiinnostaisi?Vaikka se menee kyllä samaa takaisin kategoriaan.
Mennäänkö huomenna kovaa vai?
Pitääköhän säästää pommeja että saadaan muut hereille?
Mäkin voisin lähteä huomenna ajelemaan, jos oon selvinnyt keskityksestä elävänä. Mistä olis lähtö, jos on? Paljonkohan on pakkasta...
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/p...&pictureid=830
punainen viiva missä sekoilin tänään ja huomenna vois yrittää tota sinistä?
oli tämäntalven "kylmin" kohdalleni osunut ajokeli. Ehkä noin -5 astetta. Näin "ankealta" silloin näytti:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/p...&pictureid=831
Yritystä ainakin on:D
Mä en ole yhtään varma lähtöajastani, tähtäin on olla kympin tienoilla Rajamäessä. Postaan tänne kun olen menossa ja känny on päällä. Muuten kuten tänään = ajan rantaa pitkin kohti Kiljavaa/Rajamäkeä.
ed. luvassa on -6C° ja 4.7m/sek luoteistuulta. Vähän enemmän vaatetta kuin tänään - tai sitten oikeesti hurjaa vauhtia:)
eilisestä on selvitty ja hereillä ollaan joten uimahallilla nähdään...
Moi. Heräsin katseleen foorumii vasta 0942, kun ajattelin että ei kai muita yhtä innokkaita 010109 pyöräilijöitä ole. No olin väärässä. Lähdin kiljavan majalta öbaut 1020 kierteleen järviä. En sit osunut samalle uralle kun te :seko:. 2 tunnin jälkeen joutu luovuttaa, vesi pullossa jäässä ,varpaiden toipumisesta ei täyttä varmuutta. Hienoa oli kuitenkin. Koska meette seur.kerran
Kiitoksia vetoavusta p-olkisin & LJS. Tänään ei pyörä liitänyt niin kuin se joskus (ehkä) on. Oli nihkeää mun palailu Röykkään. Pitäiskö ihan pitää välipäivä ajelusta:eek: Ei kai ny sentään.
On ne nastat hommattava. Teidän jäällä sladdailu näytti hyvin hauskalta:)
Yritin tiirailla että meneekö miehet jäällä Sääksin ympäri, mutta ei osunut silmään. Ei näkynyt pilkkijöitäkään -> onko jää kuitenkin vielä liian ohut?
Mä olen Kiljavan suunnalla seuraavan kerran la tai su. Huomenna kevyesti Palohenä/Ylästö akselilla.
Käytii kääntyy vielä Sääksin jäällä, mutta ensimmäinen ritz käänsi keulan kohti rantaa ja lähettiin rajamäkeä kohti. 3h oli ihan riittävästi kun piti vielä imuroida kotona.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/p...&pictureid=836
Eilisestä kippurasta tuli kommenttia joten tässä tämänpäiväinen gps jälki. Ihan ajettava reittihän tuolta löytyi vielä kun jättää tuolta saaren kohdalta tuon lenkin pois niin on aika kuiva varmaan kesälläkin. Yksi pelto saattaa kyllä olla huono kesällä.
Srami: Lähettii tosiaan tonne röykän suuntaa aamulla että ei ihme että ei törmätty.
Kiitoksia lenkistä seuralaisille. Mielenkiintoisia ne uudet pätkät ja jäällä pörräily ihan kivaa, ainakin märkiössä. Sääksin jää oli ihan läpinäkyvää ja eka raksahdus ajoi kyllä nopeesti rantaan, olihan sielläkin kyllä luistelijoita.
Ilmankos kulki nihkeesti tänään -> takaa jarrupalasta oli kulutuspinta pudonnut kyydistä ja jarru oli aika juntturissa. Pyöräytin kampea ja kun kampi pysähtyi myös kiekko pysähtyi. Huomenna kauppaan, jos vaikka nastatkin löytyisi. :)
Eli syy ei ollut pakkasen eikä eilisen lenkin! No ei se vauhti silti hidasta ollut mutta ilmeisesti töitä joutu tekee enemmän...Kohta sit kulkee niin pirusti!
Pakkasta luvattu reilusti eli Sääksikin alkaa kantamaan!
LJS: niin listelijoita oli mutta niillä onkin naskalit, kännykät minigrip pussissa ja auto rannassa!
Meillä korkeintaan pyörä pohjassa! Mitähän vakuutusyhtiössä sanottaisiin?
Joo jäällä oli hauskaa, kuka sudittaa jäällä ympyrän!
Huominen jää varmaan väliin...toisaalta viikonloppuna on varmaa vielä kylmempi...
Kuka oli kaahailemassa Alhonniityssä vanhalla kaatiksella tänään??
VesaP?
Hyvää uuttavuotta kaikille!!
Meikäläinen on ollu 2vkoa taas lentsussa. Parhaillaan antibiootti/duact yhdistelmä menossa poskiontelotulehdukseen :mad:
Katellaan ajeluita sit taas syssymmällä ;)
Ei vaan, kait tää tauti viikon sisällä tokenee.
Perskeles mistään pakkasista ole väliä. Kuka lähtee jäätymään la aamulla aikaisin? Mun pitää olla takaisin kotona viim. 12.00. muuten kukko lakkaa laulamasta kokonaan, mutta kyllä siinä jonnekin ehtisi.
Ja sit nyt het. Vien likan Solsikkeen 16.30 ja käyn Sääksissä testaamassa uusia nastarenkaita. Tyttö lupasi valonsa lainaan (valoteho n. 4 kynttilää). Pyörin biitsin tuntumassa et sinne vaan kaikki.
@Vim
Ota Kossua sopivasti. Se ei paranna yhtään, mutta ehkä on mukavampi sarastaa :)
Nyt on palattu sukuloimasta. Täällähän on näköjään ollut kauheat ajokinkerit kun wirallinen jarrumiäs on ollut poissa.:D
Tänään kävin sitten kantamassa paalin rahaa Fillari-Centeriin ja ostin nastakumeja vaimon ja juniorien pyöriin. Hinta kyllä vähän huimasi päätä, mutta ei noihin pikkupyöriin oikein saa kumeja muualta (en ole missään nähnyt niin isoa nastakumivalikoimaa kuin tuolla, ei edes meikäläisen suosimista verkkokaupoissa). No, ostin mä itsellenikin Marathon Winterit sekasikiöpyörään kun ei enää saa tänä vuonna niin helposti vapaata viikolla ja joutuu varmaan hoitamaan lenkit työmatkoilla. Jos vaikka mullakin kunto paranisi ja joskus pääsisin jonkun mäen ylös ilman että tuomiopäivän pasuunat soittelee.:eek:
Sunnuntaina pääsisi aamusta ajelemaan, mutta aikaa on niukasti. En edes vielä tiedä kuinka vähän kun vaimo ei ole kotona, mutta ulkoilemaan pitäisi kyllä päästä.
Voi vihne että on hyvä ja kiva ajaa jäällä:) Ei ollut isommin mäkiä:D Sääksin pohj. rannalla oli vähän möykkyistä, mutta muuten ihan peiliä. Hyvinkään srk:n leirikeskuksen edessä on avanto ja samoin Kiljavan opistolla.
La aikataulu elää omaa elämäänsä (meikä tuntuu olevan vain lastuna laineilla) ja kotiin pitää ehtiä jo 11.15. Aattelin sujahtaa jäälle Röykästä paljon enen 09.00. Laittakoon hän tänne viestiä jos on lähdössä.
liian kylma!
Ei tänään viitti. Meillä mittari näytti -15 ja se on mulle liikaa. Huomiseksi on luvassa samanlaista, mutta sitten vähän lauhtuu.
Kattellaan.