Kuulostaa Deuterin kopiolta. :D
Printable View
Kuulostaa Deuterin kopiolta. :D
Torstaina näyttäisi Liitereihin ilmaantuvan Maxim energiajuomaa, palautumisjuomaa, proteiinijuomaa ja proteiinipatukkaa. Edullisuudesta en osaa sanoa, kun en moisia dopingeja käytä.
Näköjään myös aurinkorasvat tulevat hyllyyn tällä viikolla.
Investoin tänään 15 euroa "painepesuriin", johon tosin paine pitää itse pumpata. Kyseessä on siis paineruisku, jolla saa ohjeen mukaan 2,5 barin paineen. Testasin fillarin pesuun, ja oli todella näppärä. Pyörän saa pestyä helposti paikoista, joihin ei rätillä pääse. Paine on vielä sen verran pieni, ettei vaaraa laakereille ja muille ole. Suosittelen!
Se juoksu/pyöräilyreppu, joka oli myynnissä maaliskuun lopussa, otti ja hajos tänään. juoksin vajaa 2km liikuntahallille ja hallilla huomasin että reppu rikki. Oli revennyt siitä alatukiraudan toisesta päästä se remminpätkä joka pitää sen tukiraudan pään kiinni repussa. Muistaako kukaan oliko tuottella minkälainen takuu? Ajattelin huomenna käydä kyselee miten toimitaan repun kanssa.
Risto Koivuselle: Energia/proteiinipatukat on muuten 30 cnt edullisempia Robinhoodissa kuin muissa marketeissa [/Anteeksi Offtopic]
ostin lidlistä miesten MP-paidan, no se on kyllä aika freeride henkinen, coolmax kangasta ja selästä pidempi, hinta 7,90€ Ihan OK mun mielest ajopaidaks. Samaan kertaan osui satulalaukku vai mikä sen nyytin nimi on mikä tulee satulaan ja tolppaan kiinni. Sisälsi aika kivan tuntuiset työkalut ja muutaman paikan, rengas työkalut. Että kyllä sillä sekillä saa matkan jatkumaan. Ostin sen ihan pelkän pussin takia kun oli niin tukevan tuntuinen. 24 ja jotain senttejä.
Linkin takaa avautuu Liiterin myymän "Hightech" sälän manuaaleja yms.
http://www.kompernass.com/pages/inde...ge=1,0&lang=fi
Mulla reistaa lidlistä ostetun pyöräilypaidan vetskari. Ei kestänyt ekaa lenkkiäkään.
Onko muilla ollut ongelmia?
Omat pyöräilypaitani eivät ainakaan vielä ole reistailleet. Olleet käytössä noin kuukauden ajan.
Omasta mielestäni ovat olleet ihan mukavan oloisia ja toimivia nuo Liiterin valkoiset pyöräilypaidat näin kuukauden käyttökokemuksen perusteella. Kosteutta ovat siirtäneet hyvin (päällä olen pitänyt Yokon pyöräilytakkia) ja takana olevat kolme taskua ovat olleet oikein toimivia.
Sivussa oleva pieni vetoketjullinen tasku tosin voisi olla hieman paremmin suunniteltu, nyt vetoketju ulottuu taskun pohjaan asti. Tuntuu siltä että vetoketjun varomaton avaaminen saattaisi johtaa sisällön tipahtamiseen maahan.
Kolmannella käyttökerralla hajos noi hanskat. Peukalotaipeen saumasta repesi auki. Ei näitä kyl köyhän pitäis ostaa....
omani ostin crc:n alesta, 13,66e taisivat olla maastohanskat. hyvin ovat kestäneet yli kolme lenkkiä ainakin :)
Pari vuotta sitten ostin "litistä" ohuet hiihto-/lasketteluhansikkaat (Ultra III Teic), ja hyvin ovat kestäneet pyöräilykäytössä :) ...vaikka ne eivät siihen olekaan varsinaisesti tarkoitetut (pehmusteet puuttuvat).
j.k. Aiemmin keväällä ostamani pitkät ajohousut ovat myös toimineet hyvin, joskin laatu & valikoimat olivat "liiterissäkin" paremmat muutama vuosi sitten... Ihan jees kuitenkin, kun vertaa monin verroin kalliimpiin "vermeisiin". -- Harmillista, että Suomesta puuttuu esim. "decathlontasoinen" pyöräilyn halpa- tai keskihintainen (tavis)tekstiiliosasto, tai sitä ei juurikaan mainosteta... :mad:
Kunnollisia pitkäsormisia pyöräilyhanskoja en tänä keväänä ole löytyänyt, vaikka olen useastakin liikkeestä aktiivisesti etsinyt. Jos hintalappu on 20 ja 45 euron väliltä, luulisi laatua saavan jo rahojen vastineeksi, mutta ainakin kokeilemani sormikkaat ovat saaneet epämukavina tai luokattomasti valmistettuina jäädä hyllyyn.
Alkukevään pyöräilin hiihtohanskoissa. Niiden käytyä turhan lämpimiksi ostin lopulta paikallisesta marketista 3,50 maksavat teollisuuskäyttöön tarkoitetut työsormikkaat, jotka istuvat napakasti, ovat erittäin mukavat ja pitävät hyvin. Kämmenpuoli on pehmeää vuohennahkaa ja selkämys jotain joustavaa tekokuitua. Pehmusteet puuttuvat, mikä ei minua haittaa.
On syytä olettaa, että kovin montaa läpikastumista nahka ei mukavana kestä, mutta hinta on niin edullinen, että näitä voi hankkia useammatkin parit kesässä, mikäli tarvetta ilmenee. Ulkonäkö ei ehkä miellytä kaikkein esteetikkojen silmää. Katu-uskottavuus taas riippuu siitä, mistä vinkkelistä asiaa tarkastelee.
Jos pehmustetta tarvitsee, niin voihan noissa pitää sormettomia pyöräilytumpuloita alla. Saattaa tosin vaatia normaalikokoa pykälää isompien hanskojen hankkimista.
Itse olen pitänyt viime viikkoina sormettomien pyöräilyhanskojeni päällä aina yhtä katu-uskottavia näppylähanskoja. Jos iltapäivän aurinko alkaa liikoja lämmittää, niin näppylähanskat voi siirtää ajopaidan taskuun ja ottaa taas takaisin ilmojen viiletessä.
Lidlityksen UltraTec hanskat oli loistavat hyrräillessä ja luistellessa, kevyet kun mitkä. Muutaman vuoden ikäiset pitkät ajohousut toiminut kanssa, olikohan niissä peräti polven kohdalla vähän lämmikettä.
OT: Joensuun Lidliin on saatu normaalit kassat, eli enää ei tarvitse pakata samalla kun purkaa kuormaa hihnalle :D
En tiedä onko mainittu, mutta ainakin Larun Lidlissä (normaalit kassat) oli vielä äsken 3.5 euron isoja pumpattavia suihkupulloja... Noilla on kätevä suihkia pesuainetta paskaisen fillarin päälle.
niin se on tulossa: http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl...index_9117.htm
En ole ikinä paineella uskaltanut pyörää pestä mutta tuossa tuskin paineet on sitä tasoa että riskiä olisi. Voihan sillä pestä lapsetkin.:D
Voisi ehkä hakea pois. Hinnalla ei ainakaan ole pilattu