Jos huomisaamuna ei yllättäen sataisikaan pahasti, olisiko aamulla lähtijöitä?
Printable View
Jos huomisaamuna ei yllättäen sataisikaan pahasti, olisiko aamulla lähtijöitä?
Oliko sulla tarkkakin vaaka? Paino on yllättävän korkea, kun sivuillaan sanovat, että 21" runko painaa 1550 g.
Vaimoni ei ole keksinyt tuota teoriaa pyörien lisääntymisestä, mutta pilkkaa niiden määrästä kyllä saa kuulla, kun niitä nyt on 8, mutta siinä on kyllä yksi ajokelvoton Jopo ja yksi ajokelpoinen mummopyöräkin mukana.
Heip. TahkoMTB:n osallistujaluettelo haku antaa mtbjärvenpäällä yhden osuman: Jarkko Palorinne
Kaveri vetäs 60 km aikaan 4.38.57.5 ONNITTELUT!
Muita?
Punnittu Berkley 25 kg PRO kala vaa-alla. Tarkkuudeksi ilmoitetaan 10g. Punnittu useampaan kertaan. Mittaustulokset etuhaarukoissa on ollut kirje vaa-an kanssa samansuuruisia, joten uskon että tulos on melkolailla tarkka.
EDIT: Paino sivuilla on varmaan ilman dropoutteja
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...7&d=1404038088
lähetti toi tänään väliaikaista täydennystä mun romuhuoneeseen
Täälläkin pitäis olla sellainen tykkäys-nappula. Sinusta on kuulemma ollut lehtijuttukin, mutta kun me luetaan vaan hesaria niin ohi on mennyt. Voisko joku vaikka skannata sen ja jakaa?
Onko suunnitteilla retkiä, joihin me tavalliset kuolevaisetkin pääsisimme mukaan?
Dodii, Leipäkone toimitettu arvoiselleen haltijalle. Taitaa sille vielä paikka löytyä vaikka täyttä näkyy hyllyillä olevan.
No sit galluppia perinteiseen Skorpi-Vuosaari ajeluun liittyen. Tuo ainakin puoltais Sunnuntaita 6.7. Sit olis 5.7, 12/13.7 mahdollisia. Mulle käy kaikki nuo.
Halukkaat laitelkaa päivämäärät jolloin sopis niin eniten ääniä saanut päivä voittakoon.(tai sit pari retkee..) Säävaraus kuitenkin, sateeseen/just sateen jälkeen on no go.
Näin se sit menee:
Lähtö Klo 900 tuolta , Vuosaaressa Aakkoseväät(ja vesileilien täyttö), ja paluu pohjoseen. Aikaa menee 6h+. Polut vaihtelee lähes olemattomasta kallionpäällisiin.
Matkaa tulee 55-60 km, tuosta n.12km on siirtymää. Maastopainotteinen pläjäys siis tiedossa. Taukoja(abc:n lisäksi) pidetään jokunen mennessä ja tullessa joten eväät mukaan ken tarvii. Retkivauhtia mennään, sujuvan soljuvaa menoa tavoitellen. Siirtymien vähyys retkestä varsin rankan tekee kuitenkin.
Viimevuotiseen verrattuna keskiosassa muutoksia ja alalenkki toistepäin. Siirtymää joku km vähempi.
Siellähän se näyttää olevan. Arvoisellaan paikalla kaljakorin päällä.
Minä yh-isäilen ensi viikonlopun, mutta lauantaina 5.7 saattaisi näillä näkymin olla mahdollisuus laatuaikaan. Luvata en tosin voi, riippuu mummusta ja vaarista nääs... 6.7 ei todennäköisesti natsaa. 12/13.7 ei toistaiseksi ole tiedossa ohjattua toimintaa.
olen laskeutunut tavallisten kuolevaisten joukkoon ja parantelen nyt vasenta takajalkaani toistaiseksi.
joku Rami oli kuulemma sinne lehteen soittanut.
ot, jos joku tartteen Sports Trackerin nopeus-kadenssianturia niin voi kysellä. uusi,avaamattomassa laatikossa.
Lainaus:
Halukkaat laitelkaa päivämäärät jolloin sopis niin eniten ääniä saanut päivä voittakoon.(tai sit pari retkee..) Säävaraus kuitenkin, sateeseen/just sateen jälkeen on no go.
Skorpi ajelu passais ehken 5.7 paree kuin kuudes. tulen ehkä tarviimaan kyydin lähtöpaikalle...
No kyyti ei oo onkelma kun eiks sinne oo ruukattu mennä pyörillä:p.. no ei vaan.
5.7 johtaa 3:lla ehkä äänellä, 1:llä näillä näkymin äänellä ,1:llä uskaltautuiskohan äänellä, 1:llä 50% äänellä, 1:llä tähtää, ja 1:llä epävarmalla äänellä
12/13.7 toisena 2:lla ehkä- äänellä
Ennuste pikkasen parantunut sitten edellisen
Näillä näkymin 5.7.kävis mulle.
Pysysinkö minä korpireissulla matkassa? Olen nykyää todella "tavan kuolevainen". Jos uskaltaudun matkaan, niin 5.7. kelpaisi parhaiten. Nyt kaipaisi rohkaisua...
P.S. Enkä ollu soittanu Keskariin. Huhuihin ei ole luottamista. Laitoin meilin:rolleyes:. On toi romuhuoneen sisällön kerääminen nyt yhden lehtijutun väärtti.
Henkilökohtaiset todennäköisyysprosentit Vuosaari-keikkaan osallistumisesta:
5.7. 50 %
6.7. 20 %
12. tai 13. 7. 1%
Perusteluita en jaksa tässä selvittäää.
Fillarilla: Laittelin sut listalle niin ei tarvii jännittää. Ja jos ihan väskä yllättää niin esim tosta hiekkatietä autolle loppu matka. Ollaan siinä vähän yhen jälkeen.
Tuosta jatketaan Genaträsketille ja kierretään kalajärvi.
^Marcolli lisätty ja
Varauksella kiinnostaa skorpi, jos lähtö 5.7. Varmaksi en vielä osaa sanoa.
Muuten kun katsoo nyt sadetutkaa, niin tänäänkin saattaa selvitä sateetta. Oisko se kaupalla sitten 17.30?
Tulossa.
Tuon Skorpeilun vois lyödä lukkoon Lauantaiksi 5.7. On sit ainakin yks asia varma ja saletti.
Hyörittiin pyörittiin Kelliksellä .Kerrankin mulla lyhin matka himaan:)
Hyviä ja itselle taas uusia ajomestoja. Mulla tais sitten olla se pisin kotimatka
No ainahan pari reipasta mukaan mahtuu, tervetuloa.
Varmoja lähtijöitä on nytten sitten 6 urhoa, voip siis mennä 10 rikki kunhan loput saavat arvonnan suoritettua.
Autoista sen verran et kun parkkis ei oo kuusiksen luokkaa niin kimppakyydit on pop.
Ite otan vaijerilukon mukaan jolla 4? filoo saa lukkoon, ottakaa joku toinenkin.
Ja vaihtajankorvakkeet yms mukaan kans joka jannulle tieteskin. No mitäs täs löpisemään päivänselvyyksiä, normi kimppalenkkisydeemeillä mennään.
Minäkin varmistan itseni matkaan.Mahtuuko jonkun kyytiin?
Kiva, että mahtuu mukaan, paitsi että tämä "urho" K1mm0 :n mukana on nimimerkin rouva, eihän haittaa...? Mulla on kyllä kokemusta rankemmistakin retkistä sekä sukelluksista vesiesteisiin, lupaan olla kunnolla ja polkea nätisti perässä.
No ei tosiaan haittaa. Snorkkelia ei pitäs tarvita vaikka pehmeitä kohtia toki löytyy, ei kyllä toisaalta pölisekään.
Moi! Täältä löytyis yksi huomisesta S-korpeilusta kiinnostunut. Mahtuuko vielä mukaan?