Nyt niitä on vielä yx vihree ja yx musta jäljellä. Jos jollekin hirmunen hätä tulee, voin myydä.
[edit] Se on jo tuolla ulkona keltaisessa lootassa odottamassa iteljoonia.
Printable View
Nyt niitä on vielä yx vihree ja yx musta jäljellä. Jos jollekin hirmunen hätä tulee, voin myydä.
[edit] Se on jo tuolla ulkona keltaisessa lootassa odottamassa iteljoonia.
Just ja nytten ei kukaan sano mitään jostain yhdennäköisyydestä.
En uskalla sanoa niin kauan kun sillä on minun ovulation rinkulat.
Jotakin tuttua tuossa taatossa tuossa yllä on. Sama pelottava ilme, kun kohtasin ajomestarin tässä muutama vuosi sitten Mätiksellä. Ei sillä kyllä mitään punaista nuttua yllä silloin ollut, mutta spaddu huulessa kyllä.
Tänään polkimien vaihto ja ohjainlaakerin säätö pikaisesti ja lähimetsään, kun kerran pakkasukko on tannerta vaihteeksi kovettanut.
Keskiviikkona 3.12 valopäälenkki klo 18 oliko se nyt hiihtoputken parkkikselta Kivikkoa pyörimään.
Valopäälenkki kivikossa kuullostaa hyvältä. Tää valopää vois tulla sinne.
Mä yritän kans ke tonne Kivikkoon ajamaan kun lupasin samalla tuoda kammet.. Mun autossa pääsee jos jollain kyytitarvetta.
Hmm, kesKivikko kuulostaa mainiolta. En lupaa tulla, jospa siten ei ilmaantuis esteitä
Mä en pääse keskiviikkona.
Keskiviikko noukänduu, hakukoiraporukan syyskokous ja pitsakestit.
Oliskos Setämiehillä lainata mulle n. kuukaudeksi 40mm os-stemmiä, miel. maltillsella kulmalla. Kunnääs Epun Suurpinkutin tuli joululomailemaan mun kaa. Runko on mulle inasen iso niin nysämpi kannatin olisi oikein jepajee. Vaikka kyllä tuuollakin setupilla saapi hauskuutta. Kammet saavat kyllä tuta, mutta mitäs ovat väärässä asennossa niin usein.
Veikkaan että saattaisi löytyä 45mm jostain kätköistä, tarkistan illalla.
Voisha yrittää kivikkoo, jos 1730 päästetään töistä irti
Mä en ehdikään huomenna ihan kuudeksi Kivikkoon. Saatan silti lähteä etsimään valopääjunaa hiukan myöhässä. Ilmestyn pohjoisen suunnasta ja siirtymät fillarilla.
Mites perjantain ajelut? Mä haluun imuroida mattoja perjantaina enkä lauantaina mut joku pikkulenkki varmaan onnistus.
Perjantaina ajellaan koiran kanssa agiliitohalliin ja takasin sitq on treenattu.
Joku pieni lenkki 18.30 Petikosta
Selviääkö laiheliinilla jossa on nastat alla perjantai-illan ajosta? Hyvin hyvin varovainen ehkä siis.
Perjantaille olut tai muu virvoitusjuoma mukaan.
Petikon kiekuran lähtöpaikka on sitten mikä? Edelleen arvon leivon mietin josko sittenkin pitäisi viikon huolet lähteä metsään jättämään.
Ulkoilualueen parkkipaikka, jos ei sinne löydä niin voin opastaa ABC:ltä 18.25.
En pääse paikalle. Ikävä ylimääräinen yllättävä este iltaan :( Koko illan ohjelmisto kerralla uusiksi. Tämmöistä tämä elämä välistä on. Ensi kerralla sitten
Ilman kaliaakin voi olla hauskaa. Hmm, ehkä ajoin ehkä en.. [emoji4]
Lenkki oli ainakin lyhyt, hidas ja väsynyt... :D
Ovela-ratas-kokemuksia. Fat-bike dayssa tuli ajeltua nyt hiukan isompi lenkki, ja parissa paikassa ei vaan jaksanu. Ei sitten millään. Osittain syynä oli ensin mudassa luikastelu, mutta kuitenkin. Tarvii vaan hankkia lisää jerkkua reisiin.