Lumi yllätti pyöräilijät!
:rolleyes:
Kiitoksia lenkistä, vaikka lähdinkin päivänvalolla Munkkikselta kotiutumaan.
Printable View
Lumi yllätti pyöräilijät!
:rolleyes:
Kiitoksia lenkistä, vaikka lähdinkin päivänvalolla Munkkikselta kotiutumaan.
Monta niitä RM:iä oikein oli sun tallissa?
BTW,Jos 190 perällä oleva alupöörän ostaisin niin blissukka on varma valinta,just kuin Rekkipöörä paksumilla renkailla.
RM:N Laukkukiinnityksille ja komeille graffoille pisteet.
Genen joustofatista en sano mitään kun en ymmärrä iskareista yms tekniikasta.Kestäköön hitsisaumat forever.
Piiiinkki läski? Jättihieano. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.png
[jupinaa]Nyt mä olen kade ja alan tuumia uudelleenvärjätyn jädemobiilin hankinnan suunnittelun tuumintaa liki vakavasti koska väri on läskinhankinnan tärkein kriteeri...[/jupinaa]
Oliko äijjät käyneet päijjännetunnelin suulla kun siinä haukkulauman kanssa liikkuessa havaittuna oli hirmusti läskijälkeä?:cool:
Jep,tsekattiin vastapattiin ajamista oli oksia edessä,ei voinut yrittää.
Häätyy muistaa lisää ne oksasakset sinne koirailuilutakin taskuun. Pariin paikkaan pitäis vielä sahaa ja latoa niitä metrisiä kalikoi poikittain ennenQ rapakot jäätyy. Sen vuotavan kulman on joku prkl motoristi ajanu kuralle, ajaa semmottisella kotarilla yön pimeydessä.
Luiskahtikohan tossa mun lipeemisessä lusikallinen? Tai jossain niistä puolesta tusinasta pukkihypystä polun syrjään? Joka tapauksessa pyykkikone suivaantui ja tekoäly sammui ryysyjä pestessä. Kostin universumille hohottaen Jack Nicholsonin hullunnaurua hakatessani koneen kantta auki moskalla ja taltoilla. Pyykit kuivumassa ja uus pesukone tilattu, ou jea.
Kävin antamassa tuolle kymmenen ja puoli vuotta moitteettomasti palvelleelle kolmensadan euron koneelle vielä kiitospusun ja paijauksen. Maailmassa on jotain myös hyvää ja halpaa. Sisukkaasti sieti niin betonikokkareisten kuin hiilivetykeskitisleisten työvaatteidenkin pesut. Epsanjalainen Fagor oli hän, kone jolla on sielu.
Täällä rätit pesee satasen Miele™. Ihan *piip* painava komuutta jonka ostin käytettynä ja huallettuna hesarilta.
Oisin mielelläni tullut Mieleen, muuta sorruin tarjouksessa olleeseen kuuskyt rosenttia halvempaan (no katsoin uutta tonnin Mieleä) laitteeseen ja tein ratkaisun: Siemensin.
Yhtä Mieleä kannoin rivarissa kakkoskerrokseen. Noiduin torpan isännälle, jotteiko tähän sadan kilon rohjoon saanut kotiinkuljetusta. DI:ltä tuli stereotypiaan sopiva vastaus: "Valmistaja ilmoittaa tasan 96kg." Join sit loppuillan sen kaljoja...
Siltä oli loppunu värikoodatut siniset nipparit kesken, siks noi teipit. Maali kai automaalia, Bässi vastatkoon, tietää parhaiten. Mä oon aidosti kade tosta rohkeasta värivalinnasta.
Tuo pinkki fätti on kyllä hieno!
Meillä kesti Mielen pyykkikone abaut 3 vuotta. Nelihenkinen perhe ja kone laulaa 2 kertaa päivässä, joka päivä. Yhtenä kauniina päivänä ei moottori inahtanutkaan. Moottorin Hiilet ilmeisesti kuluneet loppuun.kustannusarvio n. 300€. Lupaavat tolle muistaakseni 20vuotta elinaikaa mutta laskettu 2pesua/vko,hehheh!Hain Samsungin invertterimoottorilla halvennuksella 5vuoden laajennetulla takuulla. Hyvin on pelittänyt, kop kop...
Vesivärillä ja 2k lakkaa 4 kierrosta. harmaalle pohjalle, ois ehken pitäny valkoselle niin ois tullu enempi pinkki.
Maalarinteippiä joutu käyttää kun takajarruletku on vielä liian lyhyt, oikee reitti menee alaputken alla.
Liberaalimpi Trekki :)
Olisko keskelläviikkoo valopollaterapiaa jossain? Startti 18-19 ? n.2h rauhallista..
18.30 Keskiviikkona 🍩-koskelta.
Häätyy THE valo esiinkaivaa. Tänä aamuna joku sai itkupotkuraivarin jssn Pakilan nurkilla hiekkabaanalla kun mun Tesla oli vajaateholla suunnattuna 6m eturenkaan eteen. Ninja kiljui allekirjuuttanutta kääntämäään lamppua alaspäin ja kun vastasin että en niin tää omassa ajosuunnassaan vasemmassa laidassa etenevä kertoi nimensä olevan tyhmä. En vastaanut esittäytymiseen kun lumikäärmemoodissa oleva sträkleri oli melko kuttumainen hallittava.
Kaiva samalla niitä 📍 renkaita
Aistn, nehän mää olin unohtanut. Jos musta ei kuulu niin olen eksyyntynyt Vyöhykkeelle™ :eek:
Mulle passaa tämä hyvin. Tulossa.
Edit:Sain pyhänä lahjottua emännän patikoimaan mun kanssa tonne k-puistoon
minttukaakaolla+munkilla. Siitä tulikin vähän pidempi lenkki kun päänsä kääntää niin ei tiiä mihin suntaan pitäs lähtee. Ja tuntuu etäisyydet vähän pidemmiltä kun pöörällä.
Kysytään nyt täältäkin vaikka zipolta jo toisessa langassa samaa huhuilin, mutta onko kenelläkään (varmaan on) kokemusta Salsan navoista? Mimmoisia ovat?
Vankka epäilykseni on että päivän kokoontuilemisajo jää osaltani kokematta, kalenterissani on hiukan liikaa toDo juttuja. Tarvii lisää tunteja vuorokauteen...
Liityn joukkoon mikäli ennätän mutta tsänssit näyttää olevan 50/60 :)
Mulla on käytössä Salsan Enabler etunapa ja mukluk2 takanapa, reilu 3 vuotta ja n.8tkm. Eteen olen kerran vaihtanut vassut, taakse olen vaihtanut kynnet ja vapaarattaan laakerit, mielestäni hyvät. Mukluk3 takanavoissa on erilainen alumiininen vapaaratas joka on herkempi hajoamaan.
Siitähän tuli ihan sopiva lenkki, 25 kilsaa ovelta ovelle, kuraa oli sillai sopivasti.
Joo tänään varusteiden pesua ja huomenna pyöränpesu/fiksaus.kivvaa settiä. Thanx
Kiitos vaan minunkin puolesta. 37km tuli mittariin. Löytyi sieltä uusiakin polkuja, tai sellaisilta ne ainakin pimeässä näytti[emoji6] ja pari paikkaa joita täytyy käydä salaharjoittelemassa.
Olikos tuossa 32T soikiorattaassa kierteet? eli ei käy kiinnitys näillä nippeleillä missä on vastakappale?
^joo rattaassa kierteet.Mulla kävi vanhat pultit kun pituus riitti.
Rattaaan mukana ei varmaan tule pultteja? varmaan samat käy mitkä sopii Racefacen vastaavaan kierteelliseen rattaaseen?
Pultteja ei tule rattaan mukana, samat käy kuin muihin NW rattaisiin eli n.10mm pitkät.