Klo 11 OK.
Onhan lähtöpaikka edelleen moottoriradan puomilta ?
Printable View
Klo 11 OK.
Onhan lähtöpaikka edelleen moottoriradan puomilta ?
Jep puomilta lähtö
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tulen kans klo 11:00.
Meikäläinen kun asuu tässä Loimalahdentien varrella niin lyöttäydyn mukaan siinä Ahvenistontien ja Aleksis Kiven kadun risteyksessä. Odottelen siis siinä 11 jälkeen.
Lähetetty minun Elephone P8000 laitteesta Tapatalkilla
Hmm. Tulen minäkin sittenkin puomille, jos tarkoituksena on lähteä kiertämään lenkkiä Viisarin kautta.
Saavun myös puomille 11:00.
Nonni. Meitähän on siellä sitten ihan hyvin, 6-7 lähtijää.
https://www.strava.com/activities/540979997
Kiitokset loistoporukasta, eikä kelikään ollut niistä huonoimmasta päästä. Loppui minulta mehut kesken, kiitos kun jäitte muutamaan otteeseen odottamaan.
Ekat kevätlenkit... Grr..
Hyvä lenkki vaikka olinkin vain loppumatkan mukana. Hattelmalanharjun nousu vei voimat ja käännyin kotiinpäin.
Teitä oli komea joukko ajelemassa, tulitte vastaan Vanajan vankilan suoralla. Ite pääsin lähtemään Turengista vasta varttia vaille 11, ajoin myös härkätien lenkin (jos pääjoukossa olisi ollut rengas rikkoja, niin ois saanu porukan kiinni) ja Viralasta taas HML kohti ja siitä takas etelää kohti Tervaan-Leppäkoskelle https://connect.garmin.com/modern/activity/1120127046. Kyllä ilma suosi tänään ulkoilmaurheilua :)
Onko lauantaina tai/ja sunnuntaina maantiellelähtijöitä, vähän keleistä riippuen.
Kaivattais "veturia" kuten viime sunnuntaina.
Voitais kyllä ottaa vähän rauhallisemmin, niin me vanhatkin pysyttäis kyydissä paremmin ;D
ei kenellekkään sopisi sunnuntaina hieman aikaisempi lähtö mtb-lenkille? Eli lähtöä väliin 8.00-9.00 ja 2-2,5h. Olis mukava päästä yhteislenkille, mutta siviilihaasteet vähän haittaa tällä hetkellä "primetime" ajelua, eli pieniä lapsia talossa..
Päätin lähteä Parolan pyörähuollon lenkille
Olen lähdössä tänään 16.4 maantielenkille n. 12:00 moottoriradan puomilta, joten mukaan mahtuu. Suuntana Renko-Topeno-Loppi-Tervakoski. Kevyt 100km reissu ja noin 30km/h avg tavoitteena.
Tarjotaan vielä maastolenkkiäkin. Lähtö klo 12:30 10-tie ja Vanajanlinnantien risteyksestä. Katuman ympäri, Hattelmalanhaju, Apparanharju, Parolanharju, Aulangontie ja Aulangon loppuhuipennukset maastossa. Matkaa kertyy yli 50km ja ajetaan sujuvasti tuota maantien 30-vauhtia vastaavasti. Mun pitää olla pois maastosta 2,5h jälkeen.
Heh heh, lähti vähän lapasesta meidän lenkki, ST veti keulilla ja mä tein hidasta kuolemaa peesissä puolet matkasta 32km/h keskarilla. Mutta hyvää teki vaikka vieläkin ihan sippi olo...uudestaan joku toinen kerta :). https://connect.garmin.com/modern/activity/1128315068
Hyvää tekemistä!
Maasto-osasto joutui ajamaan yksin. Olipa hienossa kunnossa baanat jo! Lenkkidata: Check out my 56,5 km Ride on Strava: https://www.strava.com/activities/546867895
Onko tänään maastoon lähtijöitä?
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Harkitsen vasta [emoji3]
Lähtisin mielelläni jo klo 17 ja voisi ajaa vaikka suuntaan Katuma - golf kenttä - Aulanko.
Reitti on hyvä niin koitanpa keretä. Lähetäänkö puomilta? Tai sitten voisin norkoilla hattelmalan harjun alussa moottoritien alikulkutunnelin nurkilla....
Mites lähtö Uurtamontien päästä, josta Ilvesreitti lähtee (eli siitä Ahveniston koulun vierestä)? Pääsis suoraan polulle.
Tarkoitat uurtamonpolkua? No voin mä sinnekin tulla. Minun on vaan helpompaa liittyä mukaan kankaantaustan/hattelmalanharjun poluilla kun sieltä lähden [emoji3]
Joo, eli sieltä mistä Aulangonharju Part1 segu lähtee. Voin ottaa sut matkaan Hattelmalan näkötornilta n. Klo 17.15. Jos joku muu lähtee, niin odottelen Uurtamonpolulla klo 17:00.
Mä tulen sinne harjun päälle norkoilemaan.... Ei kai nyt näkötornille sentään vaan siihen mistä lähtee polku [emoji3]
Ja olen läskipyörällä liikkeellä [emoji3]
Ok.
Lähden myös maastoon, sillä tempoiluun on aivan liian kylmä. Tulen Aulangonharju Part1 segun lähtöön klo 17:00, toivottavasti tavataan ;) .
Hyvä :-)