Kesällä sitten lenkkeillään, pääset ihan livenä kysymään :)
Printable View
1700 vois olla hyvä. Siinä ehtii sen pari tuntia kurvailla täydellisillä talvipoluilla, käydä kotona syömässä ja siirtyä raflaan syömään lisää :)
No lunta on ainakin riittävästi, saa nähdä tuleeko polokupyöräilystä mitään?
Muistaakseni viikko sitten mietittiin taas jälleen kerran yhteislenkillä sitä ajopaita asiaa, joka pulpahtanee tänäänkin asialistalle.
Oli puhetta "napakasta, iskevästä lauseesta" jonka printtaisi paitaan. Tässä olisi yksi ehdotus: Tämän päivän hesarissa on juttu "Toivoset- Ralliperheen tarina". Rallilegenda Pauli Toivonen vuonna 1969 (Euroopan mestari vuodelta 1968) oli tokaissut: "Sijoitusmielessä en paljonkaan odota, kunhan tulisi edes voitto". Tässä on asennetta. Voitostahan me aina ajetaan jos ei tänä kesänä nin sitten vaikka seuraavana kesänä.
Lunta on tullut vähän lisää, mutta kyllähän koiranulkoiluttajat polut viiteen mennessä tamppaavat, eikös vain? Sitä paitsi sain justiinsa lisää massaa Rigiin parin extra-piikin muodossa. Kyllä pitäisi heikkoreiden taas jaksaa!
Mietitään tuota iskulauseasiaa taas lenkillä. Siinä tunti viidenkymmenen kohdilla "maastopyöräily on perseestä" saattaa saada taas yllättävänkin paljon kannatusta ;)
Jos tuo polokupyöräily ei tänään nappaa, niin miten olisi kiipeily?
Jos vaan joku pikkujoululenkille on lähdössä, niin olen messissä. Kiipeilemään en varmaan ennätä, kun pitää iltapäivästä käydä ostoksilla. Illalla sitten sokka irti.:D
Kaupalla. Viideltä. Polut on älyttömän hyvässä kunnossa!
Otin varaslähdön jo valoisassa. Lenkki meni Jägen ympäripyöräilyksi pyöräteitä pitkin. Muutaman kerran yritin polkusille, joilla koiranulkoiluttajat on parhaansa tehnyt, mutta toi puhuri lykkää reittiä umpeen samaa tahtia. Koittakaa ettiä tuulelta suojaisia reittejä.
Hyvää pikkujoulua kaikille. Minä juhlistan tällä kertaa kaverin viiskymppisiä.
No niin, leipäkone on nostettu kulkuväylälle, jottei vain pääse unohtumaan. Miettikää nyt kukin tykönänne, kuka sen tänä vuonna on ansainnut ja miksi.
Jos mahtuu pöydän jatkoksi, niin voisin vahvistaa joukkoa? Tosin olen pitänyt niin hiljaiseloa että tunteekohan minua kukaan? Reilu vuosi viimeisestä yhteislenkistä. Tosin tänään käyty hiihtämässä Fourtourin kanssa.
Minkälaista menuuta on illaksi ajateltu? Pidänkö nälkää yllä, ja istutaan notkuvien pöytien äärellä, vai riittääkö jos on vain kova jano...
Itse voin kyllä jonkun joulutyyppisen illallisenkin nauttia.
Ei tässä mitään menyytä ole ehditty miettiä. Kyllä minä ainakin ajattelin syödä hyvin. Keittiö on auki 2230 asti, joten eiköhän siinä sen kolme ruokalajia ehdi.
Juu, täys nesteytys jo päällä. Lenkki hoidettu pois juuri ja juuri valoisalla hiihdon muodossa. Missä etkot? Corona? Puuli?
Kaikessa rauhassa glögiä napostellessa ja takapihalle katsellessa luulin auringon jo nousevan kun mörttisenpolkua ja sitten isokydöntietä lähestyy uskomaton valoarmada,
meidän pojathan ne sielä painaa... on ne hulluja. ISO käsi. Totuushan on ettei siellä mitään polkuja ole.
Kaikkihan Kurskin muistaa. Ensimmäisenä väistämättä mieleen tulee ne tekniset ongelmat joita tuntui scottissa aina välillä olevan ;)
Tottakai KurSki tuttu on, yritin olla hauska, mutta onnistuin siinä yhtä hyvin kuin usein ennenkin :rolleyes: Joo, lenkki ajettiin: http://connect.garmin.com/activity/251893356 Polut oli erinomaisessa kunnossa! Jano vain pääsi yllättämään, joten päätettiin aikaistaa ravintolaan siirtymistä. Öpaut tunnin päästä siinä RT:n vieressä, jossain uudessa kuppilassa, jonka paikalla ennen oli Martina.
Etkot @Uuno
Olihan kinkerit. Leipäkonetta hilasin olalla ravintolasta toiseen pitkin Järvenpäätä. Kaikkea sitä tulee tehtyä. Taksikuskikin ihmetteli että mikä mööpeli se sinulla on mukana. No pitihän tuo esitellä että leipäkonekkan se tietysti on etkö sinä taksisuhari edes kodinkoneita tunnista. Nyt se makaa tuossa nietoksessa teranssilla. Hakekaa helekkarissa se pois ja äkkiä. :). Syötteelle Leipäkonen mukaan näinhän me sovittiin?
Kelle se nyt arvottiin, oliko se jukkaH?? Nyt en kyllä muista ihan tarkkaan. No onneksi olkoon Jukalle mahtavasta suorituksesta ja leipäkoneesta. Siihen kylkeen pitää ertsinkin piirtää nimmari jotta nähdään kenellä se on kiertänyt.
Oli hieno mesta se zapata. Siellähän oli koko järvenpään "kerma" paikalla. Vieläkin puistattaa koko kioski.
Antaa polkujen tekeytyä viikko, niin joululomilla taas ajetaan polokupyörällä.
Kiitos koko pikkujouluporukalle hienosta meiningistä.
Kiitoksia täältäkin. Hienot oli kinkerit, tosin se zapata olis voinut jäädä tällä kertaa käymätä. Tuli kinkereissä ilmeisesti nautittuakin jotakin alkoholipitoistakin. Tuloksena yhdet tyylipuhtaat pannut kotimatkalla ja järkyttävät jälkeiset... :P
PS. ARJ oli uljas näky taksijonossa leipäkone olkapäällä.:D
Onko joku käynyt lumikenkäilemässä tai suunnitelmissa lumikenkäillä polkuja auki? Jottei oma liikkuminen menisi pelkäksi hiintämiseksi, niin luontevaa näillä keleillä :) voisi käydä kävelemässä hiihtomajan metsän polkuja. Etenemisvauhti on sen verran hidas ja tuo alue kävelijälle laaja ettei kauemmas edes tarvitse lähteä. Yhdellä edestakaisella kävelyllä ei ehkä tule kantavinta pohjaa, mutta koirien ulkoiluttajat tasoittaa loput?
Kysymys: mitä reittiä kannattaa kävellä pyöräilyn näkökulmasta?
Mä kävin lauantaina Terholassa avaamassa polkuja ja menen ehkä vielä tällä viikolla joku päivä Hiihtomajalle tekemään kierroksen. Mun mielestä kannattaa tampata peruspolkuja, sellaisia missä näyttäisi olevan muitakin kulkijoita. Ne muut kulkijat hoitavat sitten pohjan kuntoon.
Muistaakseni Ertsillä oli kans jotain suunnitelmia lumikenkäilyyn, täytyy mennä jossain kohtaa isommalla porukalla niin tulee kerralla selvää jälkeä. Sitä ennen mun tarttee hommata syylingit ja sauvat.
Josko tänään ehtisi käydä katsoon miltä ne polut näyttää lumen aikaan. Nyt ei ole juurikaan luvassa lisää lunta (jos ei tuuli tee tepposia) ja polku varmaan näkyy muutaman päivän maastossa. Porukkakävely sopii, jos vain ajan puolesta ehdin.
Joo onhan noita. Jotain suunnitelmia. Vähän olen koittanut arpoa, mitkä lompsottimet hankkisi. Mitään p*skoja ei viittis (köyhällä ei ole varaa halpaan...). Tommosen testinkin löysin: http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/3033 . Sen 150-200 saa vissiin kelvollisista pulittaa.?. Kellään antaa mitään suosituksia?
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...6&d=1355847460
Pysti pääsi arvoiselleen paikalle, kiitoksia vaan arvon raadille:rolleyes:.
Lumikengät aattelin itekkin hommata samoilla spekseillä ku Ertsi, kaksia ei viittis nääs hommata.
Kärkkäisen lehessä TSL 226 randot 119e, ja TSL 227 escape 175e tiiä sitten.. armeijan eräsauvat 5e.
Täytyy pähkiä ja tehä nopeita ratkasuja.
Ja 227 escape easy 185e jossa sauvalla käännettävä nousukoroke joka vois olla kätevä?