Oliko keskiviikkona jotain iltalenkki meininkiä?Vois jossain pyörähtää...
Printable View
Oliko keskiviikkona jotain iltalenkki meininkiä?Vois jossain pyörähtää...
Vahva ehkä.
No voi uittu. nyhämmää vasta hokasin ettei tuo 32 -hampainen ovaaliratas mene mun pyörään koska kierteellinen ratas offsetteineen vie ketjulinjan liian lähelle keskelle -> Ketju ottaa kiinni renkaaseen jos haluaa käyttää isompihampaisia rattaita takana. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Oisko kellään tarvetta 32 -hampaiselle ovaalirattaalle? Väri nopean musta. En myy, eli tää ei oo myynti-ilmoitus (ylläpidolle).
Siinähän on uuden fillarin alku, turha myydä. Keskiörattaan ympärille sitten loput partsit.
http://problemsolversbike.com/images...07-390x390.png
tommonen 21t odottelee vihreetä eturieskaa kaverikseen.
Ja ostopäätös ei tarvii olla sitova, ellet jo saanu sitä muualta. Notta nou hätä sen suhteen
Tuota ei taida saada järkevästi kiinni XX1 kampiin?
Edit: Google ei auttanut, mutta tässä taitaisi olla ratkaisu
http://www.competitivecyclist.com/im...RTR000K/BK.jpg
Nyt voikin odotella teiltä käyttökokemuksia :)
Nii-i.
Kyllä talossa pitää aina olla yksi joutilas kunkku....
Ja sen pokerinaamaa että saa itselleen uskoteltua että "jämäosista sain kasattua kokonaisen fillarin, ei tarvinnut montaa osaa ostaa". Savu nousee luottokortista silti...
"Ai tuo? Juu, oli paljon vanhoja osia ja sain kavereilta loput. Halvalla."
Huomenna johonkin ajamaan?
Lyhyt lenkki sopis loistavasti. Olisko se petikko taas ja kello 18:30
Soppii! Mä kävin eilen illalla kiertämässä Petikko-Keimola lenkin. Aika kosteeta ja pimeetä issesseen ajella. Pursiseuralla kävin kääntymässä.
Yritän mukaan.
Yritän päästä mukaan. Jos en ole p-paikalla 18.30:24 niin elkää odotelko.
Uuwen sahan kävin äsken hakemassa. Pieni vääntö ja puhelu Fiskarsin asiakaspalveluun tarvittiin ennen kuin paikallinen rautakauppias ymmärsi tilanteen.
Sait siis uuden :)
Ajoin eilen siitä ison koivun kautta . Ei ollut tapahtunut mitään sen meidän sahauksen jälkeen. Vähän olis siis hommaa vielä jäljellä...[emoji4]
@mutis: En hankkinut ovaaliratasta muualta. 32 ei vain mene omaan setuppiin (oma moka) ja 34 on liian iso. Voin sen toki lunastaa kun sellaisen tilasin, reilun pelin hengessä. Mutta jos jollain muulla on tarvetta sellaiselle niin sen voin omasta puolestani luovuttaa.
Sen sijaan että lähtisin illalla metsään menen mielummin IKEAan
Nou hätä, jos nuo kuluvat niin nopeasti, kuin pahis sanoo, niin meneehän noita mullakin :)
Hmm, mää luulen että mulla rieskan käyttöikä on pauttia 10x enempi kuin Pahiksella. Tai enemmän.
Mää tänään Petikkoon vaan otan käyttöön vaihtoehto b:n = perinteinen Sääksin kierto + Käpyläkruisailua. Jos kiinnostaa niin tsek Nurmijärvi-topikki.
Jahas, mäkin teen mieluummin himassa hommia, kuin ajelen sinne sun tänne. Vartiks vois ehkä ehtiä pihalle pyörähtämään. Ja kaikki vaan sen takia, että pudotin yhden esineen.. ttu.
IKEAn sijaan piipahdin haukun kera uusittua Valintalatoa ihmettelemässä ja sit lähimettässä henkisesti huoamiseen valmistautumassa, üllättävän paljon puutavaraa oli altaanreunuspolkujen poikki. Noi kaikki ei voineet olla tuulenkaatoja mutta kettuuksissani pungersin kaikki löytämäni obstaakkelit polun sivuun. :)
Tällä kertaa en pudottanu, ja nyt on laatikko valmis. Ja sauna. Ja minä.
Käytiin Mtokin kanssa kuiteski ohkasillapöörillä Petikko/Keimola setti noin parituntii. Vähän oli ehkä jo kuivempaa paikoitellen kun viileempi keli. Vatuttaa kun meinaa jotain pöpöä iskeä ja kurkku karheena. Huomenna jos olo sallii niin meinasin ajaa pikkulenkin hissukseen. Klo 14-16.30 onnistus. Ketään menossa mihinkään hyrräilee la ?
^Meillä on CCG:n pikkujouluajot huomenna 12-16 maunulan majalta.
Kävin Shimaanin titaanilla pikkulenkin heittämässä ja testaamassa lamppua pimeässä metässä, meinasin olla kokoajan nurin kun en kunnolla nähnyt juuria ja kerran stongan yli kävelyvauhdista! on se vaan outo peli Fattyn jälkeen, varmaan menis paremmin jos uskaltais nostaa vauhtia...