Saavun paikalle edustamaan hoikkapyörien ISP-jaostoa.
Printable View
Reilu pari tuntia fillarointia
==
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...08e07a8cee.jpg
Anteeksi maalaisuuteni, mutta mikä on ISP? :)
ok, kiitos :rolleyes:
Eilen ei ollut mitään ongelmaa poluilla. Keskiviikkona jään päällä ollut höttönen lumi kantoi sen verran, että läskin nasta ei aina purrut kunnolla.
Sunnuntaina meni pitkät pätkät hiekkateitä, jotka olivat aivan kamalassa pääkallokunnossa, mutta kertaakaan ei D5 lipsunut (vaikka pelotti).
Nyt Juniperilla oli läskit ilman nastoja, mulla Dillinger5 nastoilla ja Suurtumpelolla ISP:t.
Peilijäällä ei ilman nastaa oikein pärjää mutta heti kun on vähääkään lunta tai muuta pientä karkeutta antavaa niin läskirengas pitää hyvin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onko huomenna torstaina lamppulenkille lenkille lähtijöitä 18:00 moottoriradan puomilta?
Tänään jää iltalenkki väliin, mutta poikkesin päiväaikaan Kärmeskalliolla. Melko vähälumista oli. :)
https://www.youtube.com/watch?v=iNYC-VGw_bM
Vähiin käy lumet.... Huomennakin voisi ehkä lähteä lenkille.. Kohta pärjääkin kesärenkailla :)
Täytyy fiilistellä tätä räntäsadetta. Kun kastuu aamulla ja illalla työmatkalla, niin ei kai lenkillä kastuminenkaan niin pahalta tunnu.
Varma ehkä.
Torkahdin ohi tästä lähdöstä. Viikonloppuna virkeämpänä uusi yritys.
Mä kävin jo aikaisemmin niin meni myöskin ohi
Oliko mitään lenkkimeininkejä suunnitteilla tälle päivälle tai huomiselle?
Voisihan sitä mtb-ulkoilla. Olisiko tänään lähtijöitä esim. klo 11:00 Vaakunarannasta?
Hiljaista täällä.
Ulkona on hienon näköinen keli, joten hyödynnän tuon.
Käyn 11:00 Vaakunanranassa katsomassa onko lähtijöitä ilmaantunut. :)
Itse en ehdi tuohon klo 11 lähtöön. Menee myöhemmäksi iltapäivään.
Keli on hieno ja lähdenkin läskeilemään heti kun saan vaatteet kuivaksi.... Tiukka on aikataulu joten menen yksin.
Eilen availin Hirsimäki - tervaniemi välillä polkuja. Näyttipä yksi peurakin mallia miten talvisessa metsässä kuuluu liikkua [emoji3]
Sunnuntaina pk-ajelua vaikka Aulanko-Hätilä-Salimäki reittiä?
Startti Vaakunan edestä 12.
Kahvitauko mahdollista :)
Voisin tulla kun motarilla kisat, läskillä vai 29:llä( alla race kingit...)? Ajellanko pelkkiä metsäteitä?
Minulle kelpaa polut kuin metsätietkin, joten ei niin väliä - äänestän polkua. ;)
Mulla on läskissä nastat, sillä mennään. Ja mä äänestän hiekkateitä :)
Kiitos poijjaat lenkkiseurasta. Olisi vaan pitänyt malttaa jäädä teidän kanssa pullakahville. Vähän Mierolan jälkeen loppui nimittäin meikäläisen koneesta bensa, jonka seurauksena iski täydellinen voimattomuus. Loppumatka kotiin menikin sitten melkoiseksi kitkutteluksi.
Aika tiukoilla olin itsekin kun Parolannummen kohdalla alettiin juttelemaan ruuasta. Sit loppumatka kurnivalla vatsalla :)
Hyvin bongasit meidät matkan varrelta.
Toinen 3+ tunnin lenkki tänä vuonna, niin näitä seiniä tulee vastaan.
Oli kuitenkin tosi hienossa kunnossa reitti. Talvi kauneimmillaan.
Kiitokset täältäkin, oli tosi hyvä lenkki. Strava linkki reissusta.
Tuossa vielä lauantaina tampatut polut.
http://www.sports-tracker.com/workou...b094135e749922
Tänään kuudelta polkuja tsekkaamaan, moottoriradan puomilta.
Yritän keritä mukaan, jos saan eturattaan vaihdettua ilman suuria pettymyksiä. :)
Tulen paikalle. Hirsimäen polut taitavat olla aika hyvällä mallilla?