Conan the Barbarian... ehdoton pohjanoteeraus vähään aikaan..
Printable View
Conan the Barbarian... ehdoton pohjanoteeraus vähään aikaan..
Uuden Les Miserables -leffan. Aika hyvä. Tallinnassa asti piti käydä katsomassa, kun tulee Suomessa ensi-iltaan vasta kuukauden kuluttua. Tallinnassa lippu 2,5 tunnin leffaan maksaa muuten 6,5 euroa.
En siis itse ole noin armoton Les Mis -fani, mutta muu mukana ollut porukka on. Yksi tuli paikalle jopa minibussilla Pietarista, ei kestänyt kuulemma kuin kuusi tuntia.
:o mä muuten tykkään tästä, mulla on myös se DVD. Ns. "laatuelokuvat" ei yleensä olekaan suosikkejani, juuri tuli "Kolme väriä- Punainen" ylistetty kiitetty 5tähden...en ymmärtänyt yhtään, enkä tykännyt eli en katsellut.
Tykkään että elokuvaa katsellessa ei tarvis rasittaa aivojaan :D
Eilen tuli vilkaistua Tomb Raider. Tällä hetkellä menossa toinen osa.
Brave .
Rampart, Poseidon, Intruders...
Otis(2008) - Komediakauhua. eipä kummone.6,5
A Lonely Place To Die. 8 1/2
Poikkeuksellisen hyvä jännäri ilman mitään järkyttäviä erikoistehosteita. Ja mitkä maisemat.... uhhhuh!
Tässä aina välillä Sweeney Toddia. Toi lauluhommeli on ihan kamalaa, enkä mä voi kurkunviiltelyjäkään katsoa.
Ja suomentajalle erikoiskarkeita pyyheitä - se on JOANNA - ei Johanna!
Adele Blanc-Secin uskomattomat seikkailut (2010) L.Bessonin viihdyttävä mut pikkasen "sekava" seikkailupätkä.8-
A Serious Man. Ei mielestäni Coenin veljesten parhaimmistoa, omaperäinen ja mustaa huumoria sisältävä toki kuten odottaa saattaa.
Your Highness @Viaplay...
Jääkarhu-elokuva @La Geode
The Double... Ei tuonu mitään uutta genreen mutta ihan katsottava pätkä..
Django unchained. Jälleen mestariteos Tarantinolta.
The Avengers.. Oisko ollu kolmas katselukerta mutta toimiivaa sarkastista huumoria ja toimintaa.. Ehdottomasti yksi viime vuoden parhaita leffoja..
Vares - Pimeyden tango.
Lolan näyttelijänlahjat eivät ihan oscarin arvoiset olleet, eikä leffa muutenkaan maailmoja muuttanut. Mielenkiintoa piti enemmänkin yllä tuttujen kuvauspaikkojen bongaaminen.
No en viimeksi, mutta lauantaina kävin katsomassa Lincolnin ja voin suositella
lämpimästi. Daniel Päivä Lewis oli jälleen erinomainen.
Tappajahai tuli tweestä
Yksinäinen paikka kuolla- Kyllä,ihan katsottavaa meininkiä.8+
Salakuljettaja- Mark W. taas seikkailee....7,5
In Time... Ihan katsottava ja omanlainen leffa..
Django taitaa olla erittäin fiktiivinen lännenelokuva. Mitähän olisi käynyt 1800-luvulla tummalle aseenkantajalle?
Veronika Vossin kaksoiselämä.
Olikohan sillä joku syvempi merkitys, että kahden sekunnin ajan ajan kuvassa vilahtanut juristi oli lyhytkasvuinen? Tyylikäs elokuva joka tapauksessa, tuli vanhat elokuvakerhoajat mieleen.
Red lights, oli oikein katseltava alusta loppuun. Loppuratkaisu yllätti ainakin meikäläisen.
Vares-pimeyden tango, ei enään kyllä oikeen saanut mitään uusia väristyksiä aikaan.
Korttelivahdit, aikas ben stiller komedia, katseltava.
heh..mä muistan että joskus 80-luvulla oli semmoinen elokuva kun "Django - Kostaja" ja mehän mentiin kaverini kanssa katsomaan kun oli Terence Hill ( meidän idoli!!) pääosassa. Päästiin sisään, ei miellä kyllä ikää ollut kun 13 vuotta. Ja herra Isopääkin oli siellä ( ilmeisesti myös Terence Hill -fani, oli aina samoissa elokuvissa meidän kanssa ja usein se iso pää meidän pienten edessä)
Olisin ollut tuosta uudesta kiinnostunut - mutta kun honasin että pääosassa on tummaihoinen pyssysankari!! niin senverta rasistia olen että ei kertakaikkiaan käy laatuun, ei. EI.
Matti!
Vastaa niin sitä kuvaa Matista mitä on saanut lehdistä lukea. Tai mitä on sen yhden kerran tavannut. Muuten mukava ja ujohko, herrasmies ehdottomasti, mutta sitten jos on sitä alkomahoolia..Ihan nappiin noi roolitukset!
Oliko Matin mystinen "katoaminen" nyt sitten suunniteltu just leffan esitykseen? Matin vaiheista saisi kyllä ihan hyvin jatko-osankin.
Kyllä vaan teki, ja tekee pahaa noi Matin elämänvaiheet...Teki hyvää nähdä Matti niin hyvässä kunnossa vastikään Vuoden Urheilija-gaalassa, ja nyt sitten taas on jotain murheita! Tsemiä ja kaikkea hyvää Matille!
Kyllä se noin oli: "mä olin mäkikotka enkä mikään haarapääsky" -Matin kommentti V-tyylistä! Eikä niitä mitaleita Suomen Kansalle voitettu, ite sieltä hyppyristä alas tultiin!
Vuonna 85.
Oli kyllä hieman pettymys.
Tuli vahvasti mieleen Salatut Elämät, jonka taustalla soi Eppu Normaali.
Otto Premingerin "Laura".
Ei semmoisia enää osata tehdä (eikä kenties katsoakaan). Mutta kyllä siinä jaksettiin käryyttää tupakkaa...
Carnage @Viaplay...
- Priest
- Battle of Los Angeles
- Machine Gun Preacher