Näistä pienen porukan julkisista lenkeistä on muuutama hiuksianostattava kokemus. Hurjimmillaan 7 hengen lengistä on tullut 70 hengen häröpallo...
U have been warned.
Mä olen kotona sairastamassa jtn saatte pärjää peränpitäjättä.
Printable View
Näistä pienen porukan julkisista lenkeistä on muuutama hiuksianostattava kokemus. Hurjimmillaan 7 hengen lengistä on tullut 70 hengen häröpallo...
U have been warned.
Mä olen kotona sairastamassa jtn saatte pärjää peränpitäjättä.
Alkaa hiljalleen jo uituttaa tämmöistä hitaammaltakinkiihtyvää. Tehdäänkö treffit leidi Anastaassian kaa huomiseksi?
Valitettavasti Lady of The House riekkuu huomenna omissa menoissaan, joten tapaaminen onnistuu aikaisintaan su vasaroiden lakattua naputtamasta :)
su lenkki petikko kello 12:00, olisko tulijoita?
Vielä ei tiiä onko samaan aikaan hakuhaukuttelua, mutta jos ei niin kyllä. Ja meno on to del la hi das ta jos olen mukana
Paaskattoonny sunnuntaille, selviää tänään myöhemmin.
Mä aattelin et vois sen pari tuntia ajaells
Päivän ülläri: joku on käynyt sähkölinian alla tekemässä polun helepotustöitä: siinä SLOn kohdalla olevalla kalliolla on kahta 15cm porrasta madallettu kivituhkalla ja Pitkänsillan länsipään kuoppa on täytetty kivenmurikoilla. Tunnustaako kukaan?
Seuraavaksi siellä sit on vissiin asfaltti.....
Mää su aamusta aattelin jonnenniin koittaa. Laadinpa suuntimasuunnitelmia silleen et Petikossa puoliltapäivin.
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Kai nää koivet on jonninverran palautunut huomiseen joten mukana Petikossa. Oli kyllä upeet mestat ja hyvää settiä tänään Espoon perukoilla ja Marikalla vauhti kohillaan, onneksi kaikki ei ajanut yhtä kovaa niin sai välillä vähän hengähtää.
Ja üllättäen - kalikka kertoo että suntaakina mennään hakumettään kierrätyskoiran kaa. Aamusella siis juoksutamma Turbonuuskun(tm) Krammpussin kera auringonnousuun ja takasin. :)
Kiitos vielä kyydistä Liikkuva Shikaani, tais mennä sun nimesi ohi:) Tarjoan pullakahvit seur. lenkillä! Hyvä, että sait Ranen saattoseuraksi, me könyttiin kolmeen:) Jos haluat ajoseuraa, niin laita viestiä tänne tai Facebookin kautta tms. Ja tervetuloa myös Mtbcf:iin! Sitä voi ajella monissa eri porukoissa! Kiva, jos tykkäsit reitistä; siitä on joko pidetty, tai ei;) Voisin mennä sinne vielä kertaalleen tämän vuoden puolella, ja kunnolla levänneenä (nautinnollisempaa!), jos porukoilla intoa sinne suunnille vaihteeksi.
Kiitos itsellesi vedosta, oli kyllä mieluisaa baanaa:) Ranen suunnistustaidot vaikutti kyllä vähän arveluttavilta mutta kerettiin kuin kerettiinkin ajoissa parkkikselle! Onko sulle tuttua Kivikon/Hallainvuoren seutu? sinne olis kiva päästä ajamaan mutta olen niin surkea suunnistaja että yksinään menee ympyrää ajelemiseksi.. Muutenkin ajoseura kelpaa kyllä vaikka keskuspuistossakin.
En osaa kuin Leppävaaran (vois olla hyvä Hallainvuoren korvike!) ja Helsingin Keskuspuiston tuon Olarin ym. lisäksi. Nakitan joskus seurakaverini tuonne Kivikkoon oppaaksi, joten siten onnistuu:) 1. tai 7.10. vois vaikka sopia jotain ajoa, kun Klubin ajot kauempaa. Ja voihan sitä heitellä tännekin muulloin ajoja, jos aikaa piisaa. Itse ehdin joskus valoisankin aikaan lenkille. Nyt menee ainakin pari päivää toipuessa polvitällistä. Eipä tarvinnut tänään tehdä vaikeaa valintaa kolmesta eri ajosta;)
Jep jep, liityinkin tuonne mtbcf facebookkiin mutta puhuit jostain maksusta? laita vaikka yv:llä tai facen kautta viestiä tästä niin hoidetaan pois ja toipumisia polvelle, ei kuvasta olis tunnistanut että mikä ruumiinosa;)
[QUOTE=Shimaani;2448815]Päivän ülläri: joku on käynyt sähkölinian alla tekemässä polun helepotustöitä: siinä SLOn kohdalla olevalla kalliolla on kahta 15cm porrasta madallettu kivituhkalla ja Pitkänsillan länsipään kuoppa on täytetty kivenmurikoilla. Tunnustaako kukaan?
Meika lätki ne kivet sinne pitkänsillan päätyyn ettei mun pyörä kuraannu. Niistä kallion päällä olevista sorastuksista ei ole hajuakaan kuka ne on tehnyt.
Huomenna taas lenkki syväojalla kello 18:00 ajellaan pari tuntia.
Oliko Marcolla vielä se 180 pinkki jarrilevy mistä oli puhe vähän aikaa sitten? Voisin hakea pois tänään tai huomenna
Mitkettua, oliko se eilen?
Multa on pöllitty kalenterista yks päivä.... :swear1:
Olin tänään lähdössä mut ei sitte, vietetään sit laatuaikaa haukun kaa. Kierrätyskoira veti sen verran rankan aamufilllaroinnin että tippui ruuan päälle ihan totaalisti.
Möyk: startti pihasta oli aamuviideltä ja koira veti puoli tuntia hihna piukalla semifattia ja sen päällä hyllyvää läskiä. Paluumatka oli sit vähän rauhallisempaa mutta intervallipitoista. Ihme rekku.....
Kerettiin vielä nykäsee tunnin päikkärit ennen työmatkatemmmpoa :)
^Hirmukyytiä heti aamusta. Saas nähä kerkeiskö tänä iltana johku ajamaankin.
Mulla on tällä hetkellä 2 läskiä levällään keittiössä, joten tänään ei ajeta.
Mä meenki iltavuoroon töihin, vaikka vain yksi läski levällään ja toinen ajokunnossa. Lälläsllää.
Hoosee harrastaa siis lääkärileikkiä tänään :-D
Onneksi en ehtinyt teh Syvikselle, onnistuin kaatumaan jo tasaisella asvaltilla itsekseni. Uhreina toinen polovi ja sykähdysmittari naarmutettuna, fifty-sixty tuurilla maastossa olis varmaan lähtenyt pää irti... :D
Noo, mää mukkasin otb:n kalliolle, onneks sain pään eteen, niin ei käsille käynyt mitään. Oikea jalka ja kylkiluu vähän kiukuttelee.
alus-ta-vaa kartoitusta; la ja/tai su semimegaeeppistraagiskoomista 4-6h kierrosta jommankumman/kummankin kans_puiston seuduilla ?
Limajuurakoiden + niljaisten kivikoiden + ylämäkien määrän maksimointi lienee taasen pop. Tai ainakin todennäköistä.
Mahdolliset jiihaajees- ilmoitteet tänne mieluusti seuraavan 24h aikana.
^joo jollekin päivälle johonkin :-D Jos oon reipas, niin MuklukSS tai sit velliperseenä laitan varuiks pakan takasin kiinni.
Mullaki o haaveissa haahuilla viikonloppuna Nuuksion pohjoisosissa. Emmä tiä onnistuuko, mut kuhan ny oon plaanannu. Siis kartalta vaa kattellu maastoja ja kohteit, mitään tietoo poluista tai niitten olemattomuudesta ei oo. Eli aattelin lähtee matkaan silleen skouttaus tyyliin.
Lähtö Velskolasta, ku sinne ei oo turhan pitkä matka. Pari valokuvaa Lippukalliosta alhaaltapäin, ehkä Kattilajärven hiidenkirnujen kautta Jänisniemen laavulle. Sitt Kattilajärven länsi / Urjan itärantaa ylös Vääräjärventielle. Ehkä Orajärven kierto. Tai sitten vaan Vääräjärventien jatketta Ruuhijärvelle ja sielt pohjoiseen kohti Mustalammea. Sit Suolikas, Sarkkinen, Saarijärvi ja lopulta Espoon korkeimman kohdan kautta takas Vääräjärventielle. Ehkä viä niitten parin karttaan merkatun pohjoiseen vievän polun tsekkaus ja takas Velskolaan. Voi olla paikoin jopa ajettavaa, mut varmasti o paljo tunkattavaaki.
Viikonloppu on nougou lenkin suhteen :(
Täytyy laittaa Fatty ajokuntoon ja ajaa lähimetsässä.
Ei kerkiä, muuten olisin vedonnut siihen viimevuotiseen kaatuilulenkkiin ja jättänyt siltikin väliin vaikka ei ole edes maa jäässä... :)
Satusetä ei ole ehtinyt noutamaan pinkkiä rinkulaa mutta tuollahan tuo seinällä pysyy ihan rauhassa.
^^kylä toi seutu kinostaa. Polullisestiki.
Onko sulla tiedossa mitään uran tapastakaan Vääräniementieltä Musta- tai Valkealammelle? Jos semmonen olis, ni ei tarttis ajaa nii paljo samaa polkua mennen tullen Saarijärvi - Solvalla väliä kruisatessa.
Mä lähtisin vihdoin messiin ( tsekkaan PaHin polut), mut lenssu :(
On. Näyttö irl tai polunpäiden koordinaatit ohjeineen tai gpx- träkki järjestyy, mut sattuneesta syystä en jakele reittitietoa (tuoltakaan) julkisen meedian kautta. Juu nou.
Huomenna klo 10:00 luukin parkkis tai 10:38 velskolan toimintakeskuksen parkkis; ilmoita jos tuut völjyyn. Toki muukin aika (miinus 3h/plus 2h) lienee sovitettavissa.
Saa muutkin tulla matkaan. Oma liikuntaväline on väärävaihteeton semifätti, sen mukaan mennään. Tarjous voimassa aamuseiskaan, jos ei osallistujia niin meen
omilla aikatauluillani.
Mä tuun. 10:00 @Luukki käy.
Jos joku haluu sitkuttaa myöhemmäks, niin mulle käy. Seurailen täältä.
Luukki klo 10 o OK.