tänään aamusella klo 10-> maantiellä 52km lenkki sadepilvien välissä , tien kuivahdettua .. Huomenna sitten pitempi lenkura kesäisemmässä kelissä :cool:
Printable View
tänään aamusella klo 10-> maantiellä 52km lenkki sadepilvien välissä , tien kuivahdettua .. Huomenna sitten pitempi lenkura kesäisemmässä kelissä :cool:
Aamulla satanen. Surkeiksi on jäänyt lenkit, mutta toisaalta kun ajaa vain pienen niin ei tarvii jännittää ja voi vaan lähdeskellä rauhassa.
Se mikä tässä jännittää ja ressaa on kuvausprojektit, ja työtilanne - joten hyvä että yksi ressinaihe jäi pois...
Taas tuli vastaan yhteislenkkiläisiä - he lähdössä, minä tulossa jo - ja kyllä taas hymyilytti kun mulla on nämä karvalakkimalli-ajovarusteet ja yhteislenkkiläisillä oli hienot fillarit, korkealaippaisia hiilikuituvanteita ( olin ite kesäkurapyörällä)ja sävysävyyn hienot tiukat ajovaatteet :D
tänään 52km trailipaukutusta...
48km porukkalenkkiä ja omaa pelleilyä päälle
Tänään 101km maantietä kiertäen Tuusulanjärven.
200 km sikana.
102 km maantietä, ihan hyvällä keskarillakin, siis minulle. Muutenkin mukavan leppoisaa menoa. Hyvä minä.
Hyvästä kelistä innostuneena tänään elämäni ensimmäinen satanen. Ja lapaset heiluivat ahkerasti sillä paljon oli väkeä liikkeellä.
Hepoilu kiemuroineen 131km.
Koulujen päättymisen rasittamana viikonloppuna en ehtinyt ajamaan kuin 35 kilsaa lauantai-iltana sekä tänäaamuna töihin..
Äsken ennen pikkusadetta krossarilla maantiellä viiskymppinen.
Puolenpäivän kantturois rapiat 3 h. tienpielii ja kelvei n. 85 km kippural.Ei ollu ruuhkaa...kastumiseltakin tuli vältyttyä.
tänään 34km vauhdikasta maastoilua...
Tänään 6 km.ei hutsittanut.Satuin vielä paikalle kun nuoret syrjemmällä autossaan lemmiskelivät :)
Tänään kylmässä vastatuulessa.
Tänään aamulla kiertäen töihin.
Äsken maantiellä 80km@2h40min.
Suunnilteltu pidempi lenkki jäi sitten torsoksi kaksi tuntiseksi kun ei se vesisade loppunutkaan silloin kuin ennusteen mukaan piti. Lyhkäisissä oli vielä ihan virkistävä ajella;).
Töistä kotiin. Suorempaa tietä.
30km/2h kotisaarta ristiin-rastiin maastossa..
Sama lenkki kuin eilen ja sama aika myös 80km@2h40min.
Kahvimaan tempolenkin kävin heittämässä krossarilla 19.50 ja meno-paluu kevyesti pyöritellen 40+40min. Kymmenen sekkaa lähti pois edellisestä ja ainoasta tänä vuonna, mutta koska jalat oli raskaat tänään niin viimeinen pitkä nousu meni puihin ja parikymmentä sekkaa jäin siitä mitä oletin.
Äsken maantietä 62km
Eka Kuopion hitaiden fillarikeskustelucomin yhteislenkki kahteen mieheen. Lossilla munkkikahvit. 24 km/h.
Tänään työmatkamaastoilua 40km
Iltasella maantietä, 30km mukavasti ja 10 vähemmän mukavasti.
tänään 52km mustaa pitkin cruisailua...
Appivanhempille fillarihuoltoon ja -pesuun, matkaa tuli noin kymmenisen kilometriä yhteensä. Huomenna olisi tarkoitus sitten ihan lenkkiä käydä koittamassa.
Iltalenkiksi 65km maantietä. Eka lenkki uudella hiilarirassilla ja smuuttia oli meno.