en vielä ,,, varmaankin huomiseen menee wigglen kuriireilla
Printable View
en vielä ,,, varmaankin huomiseen menee wigglen kuriireilla
Joo taas olen. Tai postipoika soitti ja olisi halunnut tuoda Polarin huollosta, mutta en tietenkään ole kotona vaan töissä.
Mutta olen vastaanottanut sen sitten kotimatkalla postista.
Eilen yhen.
Jep, ollessani aikaakuluttamassa Rouvan fysioterapian aikana Lapintiellä, puotiin tuotiin postipaketti, jossa oli mun takuukahvat guideihin.
Postissa odottaa, kunhan pääsen isolta kirkolta kotio.
Tänäänkin vastaanotettu 2 pientä pakettia; nuken monoja ja turkiksia ( aitoja turkiksia).
Pakettilista alkaa mukavasti lyhentyä...pitänee ostaa jotain...
Nah! just putkahti postiluukusta Redbubblen 2 koon small lamprey-teepaitaa. ...aika nahkeentiukka koko...
Tänään tuli töihin kaivattu paketti. Lähti eilen Kirkkonummelta ja tänään piti tulla ovelle aamuyhdeksän aikoihin, tuosta kuljetuksesta maksettiin. Pakettia ei kuulunut sovitusti, joten lähetyksenseuranta auki koneelta. Sen mukaan paketti on kuljetuksessa ja toimitetaan asiakkaalle klo 14 mennessä. Eipä tullut tuohonkaan aikaan, joten taas seurannan pariin. Sinne oli jätetty uusi viesti noin puoli kahden aikoihin, jossa mainittiin, että lähetyksen "pakettikortti" on jätetty vastaanottajan postilokeroon ja lähetyksen voi noutaa postista. Onneksi kuitenkin tuli perille, pikkuisen kiirettä piti loppupäivän töissä ja huomenna aamulla pitää jatkaa.
Kun oli sateessa tauko kävin noutamassa fillarilla lähi ATK-marketista 24" melkein 4K-näytön ja suhailin takaisin näyttö toisessa kädessä, ei just nyt sattunu autoja törmäyskurssille ja töyssyt piti ajella ilman käsiä varmuuden vuoksi
No voi hemmetin hemmetti!
Lauantaina löytyi mainosläpyskäpinoa ruotiessa sen välistä saapumisilmoitus maxikuoresta. Viimeinen noutopäivä oli perjantai 17.11.
Täytyy maanantaina olla heti yhteyksissä heihin, jotta jos vielä sen päivää pidättelisivät, eivät takaisin päin lähettäisi.
Edit: Hoksin äskön naputella ilmon koodin pakettiseurantaan.
Siellä sanottiin viimeiseksi noutopäiväksi jo viikkoa aikaisempi perjantai. Status kuitenkin edelleen: Odottaa noutamista.
Saas nähä kuinka äijän käy. Postin tuntien, älkää soittako meille, me... jne.
Äsken haettu yksi (nukke)paketti. Toinen paketti (nuken vartalo) kuljetuksessa pikakirjeenä...
edit: äskön vastaanotettu mainittu nuken vartalo, nuken mekko, saapikkaat - ja vaaleansininen LAMPREY- t-paita! nahkeeta!
^^ Kyllä olen, mutta liippasi jo läheltä :)
Soittelin Postin palveluun (1,8 € + ppm) selitin asian kaiffarille, joka lupasi soittaa ko. postiin, jotta eivät laittaisi vielä palautukseen. Hakiessa kaveri kertoi hänelle soitetun aiheesta ja että paketti oli jo lähtevien listalla.
Puhelun tein virkapuhelimella, niin ei sitten tota palvelumaksustakaan vahinkoa
En, mutta paketin tilaamista olen kyllä suunnitellut.
En, mutta kummallisia kuplamuovinyssäköitä on viime aikoina tullut postilootaan.
En, mutta jos huomenna sellaisen lähettäisin.
Juu, posti käväsi pihassa, tuli answerin tanko, sealskinz sukkia, putelitelinettä ja takavalo.
DHL ilmoitti aamulla sähköpostilla, että tänään tulee. Ei ole vielä näkynyt.
Ja nyt tuli. Paketti rikki, mutta sisältö tallessa ja ehjää.
! Kas, UPS:n kuski toi juuri pienen (nukenpää)- paketin. Aina sieltä on ensin laitettu tekstiviestiä että iltapäivällä tulisi pakettia....nyt ei oltu laitettu.
Olen ja oli vähän yllätys. Eilen tilasin osan aamukahvilla, ysin aikoihin ja tänään päksi oli tuotu kotio jopa ennen emännän töihin lähtöä. Eli siinä ysin maissa.. Harvinaista kotimaiselta toimijalta.
Mitäpä vielä?
Eilen yksi ruskea paitainen toi yhden paketin.
toinen seikoille jossain vantalla, kolmas vasta lähtenyt saksasta.
Haettu postin toimipisteestä yksi paketti, nukelle koruja.
Eilen ja tänään, virkapostia.
Siviilipuolella vielä yksi pikkukiinalainen matkalla. Sitten alkaakin olla kaikki kasassa mitä voisi kuvitella tarvitsevansa. Eikäku, spoke wrench, puuttuu. Koko lienee sen 3,30 mm, mutta Alilla ei oikein sitä kokoa, mitä hätäseen vilkasin.
Valkoisten valheiden kauppa tai spedemäisen hidas rautakauppa eli Power.fi:
21.11. "Tilaus on vastaanotettu ja käsittelemme sitä parhaillaan."
23.11. "Kiitokset viestistäsi. Tarkastelin tilauksen tilannetta ja tuote näyttäisi olevan tällä hetkellä keräilyssä varastollamme."
28.11. "Tilauksesi on nyt käsitelty."
Nyt sitten Posti esiintyy supernopeana, kun se ilmoitti vain 10 tuntia myöhemmin, että paketti on jo noudettavissa.
Niin tai näin: en ole vielä vastaanottanut.
Nahkeeta :D vastaanotettu juuri 5 pakettia ( nukkeja ja tarviketta, ja Taigakorun Ruoto-korut.
Posteljoonin pitäisi kuskata vielä ainakin yksi pikakirjepaketti ( nuken tarviketta) tänään.
...tässähän olikin pitkä tauko paketeista, mutta nyt palattu normaaliin päiväjärjestykseen...
Joo. Siis hain lähikaupasta.
Kahdenkymmenen kilon painoinen lähetys Verkkokaupasta. Olisihan sen paketin kantanut kotiin, matkaa kun ei ole kuin viitisensataa metriä - mutta kolleja olikin kaksi eivätkä ne olisi pysyneet päällekkäin (siksi että hintelä pyöräilijä ei olisi suorin käsin jaksanut niitä koko matkaa tasaisesti kannatella). Ne olivat silti niin isot etteivät mahtuneet kainalossa kannettavaksi. Pään päällä ne olisivat ehkä muuten menneet, mutta luulen että niiden onnistunut tasapainottelu olisi vaatinut pitempää harjoittelua.
Pahvilaatikoissa oli kyllä hantaakit, joten ne olisivat kulkeneet mukavasti toinen toisessa ja toinen toisessa kädessä - mutta pahvi oli niin kehnoa että molemmista paketeista petti toinen hantaaki ennen kuin myyjä sai ne nostettua tiskille ja toinen ennen kuin pääsin kaupan ovesta ulos. Vain teipit pitivät laatikkoa kasassa pahvin repeytyessä lisää. Ei lopulta auttanut muu kuin ottaa toinen, kantaa sitä jonkin matkaa ja palata hakemaan toista jne.
Voin vakuuttaa että mielessä ehti käydä ajatus siitä että tilaus sai luvan jäädä viimeiseksi Verkkokaupasta.
PS Vasta jälkeenpäin välähti että olisi pitänyt pyytää pakkausteippiä ja tehdä niistä sellaiset kantolenksut...
:) posteljooni toikin peräti 3 pikkupakettia. Nuken tarvikkeita ...
En ole. Olen kylläkin tänään tilannut paketin, tällä kertaa työpaikan osoitteeseen, ja aion vastaanottaa sen i framtiden.
Pikkupaketin Amazonilta, joo. Tilaus perjantaina, tänään perillä UPS:n kyydillä. Maksuton toimitus. Ihan OK suoritus.
Tai onkohan se tullut jo eilen, en ollut kotona. Seurannan mukaan paketti on vielä matkalla, mutta täytyy jotenkin kestää se.
SAP mennyt nurin jonkun päivityksen tähden, ilmeisesti koko viikon hankinnat jumissa.
Tämä ei enteile mitään hyvää pakettien saannissa!
Tilapäisestä postin pakettipisteestä kävin vastaanottamassa paketin ja ilmaisia makeisia.
Joo, hep! Eilen illalla amatsooniasta joululahjoja tilailin ja aamuyhdeksältä paketti duunin pöydällä.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Kävin hakemassa kännygimbaalia asiamiespostista mutta siellä olikin jotain vatun piilolinssejä. Eikä kuvarastikaan ollut paikallaan.
Virkapostia äskön.
Vastaanotettu yksi (nukke)paketti.
Piruvie, oli siellä mulle toinenkin paketti mutta eivät olleet ehtineet "hyllyttään", vanhoina hyvinä Postin päivinä tunnistivat mun paketit ja sain ne siittä suoraan. Erotin pakettini jo sieltä häkkyrästä, mutta ei voitu antaa.
Huomena uusi paketinhakureissu.
Edit. Tänään, hain vielä kolme (nukentarvike)pakettia.
Tuli paketti (105/5800 navat nastarattaille, muut osat jo onkin). Posti ruvennut säästämään jakelussa, piti tulla lähisaleen, jossa ihan ihminen olis paketin luovuttanut, osoite oli siihen. Tuli Zeppelinin pakettiautomaattiin, no tulipahan uusi kokemus ja pari päivää nopeammin kuin posti alkujaan arveli.
Arvatenkaan ei postille monta senttiä heru CRC:n ilmaistoimituksesta!