Olisiko tänään maastolenkille lähtijöitä klo 17-18 aikoihin?
Printable View
Olisiko tänään maastolenkille lähtijöitä klo 17-18 aikoihin?
Voisin lähteä.
Ok, lähtö jäähallin parkkipaikalta klo 17:30.
Oisko lenkille lähtijöitä tänään? Lähtö 16:30 - 17:00 maantie, maasto ja cyclocross, kaikki käy, kunhan ei yksin tarvii ajella.
Eli homma tarkentui, kaks kuskia ainakin lähdössä kello 16:30 Kouvolan jäähallilta ja tarkoitus ajaa parituntinen rennosti.
Olisiko lauantaina maastolenkille lähtijöitä? Itse ajattelin startata klo 10 jäähallin parkkipaikalta ja ajella 30 kilometrin verran polkuja, eli joku reilu pari tuntia.
Hei porukat, talvipyöräily aktivoituu!
Oisko huomenna ideaa lähteä jollain välineellä jonnekin päin? Maasturi/cyclocross kelpoinen lenkki, anyone?
Menossa aamusta hallille. En ole uskaltanut kastella sukkiani tuolla loskassa kuukauteen.
https://imagizer.imageshack.us/v2/47...0/855/1mdc.jpg
Tänään oli kuivaharjoittelua hienossa kelissä. Kyllähän sitä sunnuntainkin tulee varmaan lähdettyä pyörimään. Jos nyt Kouvolassa saattaa toisenkin pyöräilijän kesällä vahingossa nähdä, niin ei siitä viime aikoina ole ollut suurta pelkoa. Hymyillään kun tavataan kuitenkin.
Ajelin autolla keskustasta Repovedelle ja teiden kunto yllätti positiivisesti. Esimerkiksi 368 Valkealan kirkolta Vuohijärvelle oli liki täysin kuiva ja puhdas, muutamissa paikoissa sulamisvedet vielä valuivat ajoradan yli. Kuumottaisi avata maantiekausi omalta kohdalta jo huomenna, mutta ikävästi menee koko valoisa aika muissa hommissa.
Kirjotellaas tänne nyt vähästä aikaa, kun tuntuu maastossa tulevan ajoporukoita vastaan :P
Eli maanantaina lähtee jäähallilta maastoporukka ajelemaan klo 1600, mukaan vaan jos on haluja :)
Poluilla on jäätä nyt, eilen oli vielä tosi hyvä pito mutta tänään vähän liukasta kun vesisade oli kiillotellut jääpinnat luisteluradoiksi, hyvin päästiin kahden miehen voimin etenemään silti.
maanantaille voi taas lämpimät päivät ja yöpakkaset karhentaa polut mukavaan ajokuntoon.
eli maanantai 1600 Kouvolan jäähalli
Eikä ollut kummallakaan tänään nastoja ja silti pystyttiin pystyssä :)
Jos pääsen liukenemaan töistä etuajassa, voisin yrittää ehtiä mukaan.
Melko liukasta oli tänään minun makuun. Avekkis painoi menemään kuin hirvi :)
Minä kävin avaamassa maantiekauden Lappalanjärven kierroksella. Aamulla näytti vielä heikolta mutta kuivuihan ne tiet iltapäiväksi.
Illalla lähden Helsinkiin arkipäiviksi, että viikolla ei pääse osallistumaan vaikka haluaisi.
Näyttää siltä, että itsekin saavun paikalle.
Kyllä sai vetää kieli keskellä suuta...
Eli nastoja vielä tarvitsisi vai? Jos huomeen kävis vähän kokeilemassa..
Jos ei jo alla ole, niin en ainakaan itse vääntäisi vanteille. Puolen vuoden tauko maastopyöräilystä osittain aiheutti pientä haparointia. Sua pieni liukkaus tuskin haittaa.
Hihhei, mennäänkö huomenna ajamaan Kouvolaan?
ei siellä mitään nastoja
tasan kerran kaatunut neljällä lenkillä, kaadun yleensä kesälenkillä 4-5 kertaa :D Nufan ja Skot tietää :D
Tänään klo 16:00 Mielakasta maastolenkille.
Tänään klo 16:00 mtb-lenkkiä. Poluilla jos niitä on.
Lähtö kouvolan jäähallin parkkipaikka
Tänään ei mukaan ehtinyt, mutta tällä viikolla on tarkoitus useampana päivänä käydä pyörää ulkoiluttamassa. Huomenna klo 16.45 jäähallin parkista maastopyöräilyä.
Huomenna muita maastoon? Lähtö Mielakasta, muutama tunti.
Jahas lenkki muuttui cyclo/maantielenkiksi, tarkempaa speksiä huomenna
En ole vielä huomenna maisemassa, mutta mites maastoajoa lauantaina klo 12 Mielakasta? Olisi minulle korkea aika kaivaa maasturi talviteloilta. Voisi vetää pitkän kaavan kautta, vaikka Utin ABC:lle kaffelle pysähtyen.
Tän päivän lenkin specsit?
mm neljältä jäähalli maantie/cyclo
Oliko huomiselle puolenpäivän lähtijöitä? Ei viittis turhaan heräillä..
Ok, eli mielakka 12:00.
Töissä joutuu olemaan
Mites huomenna maastoon? Esim 1700 jäähalli?
Oon illalla menossa polkuja ajelemaan. Starttaan jäähallilta klo 17.
Ei perhana pääse tällä viikolla, iskari huollossa :(
Polkujen kunto muuttuu toki joka päivä, mutta vähän havaintoja lauantailta;
- Mielakan eteläpuoli aika hyvässä kunnossa, varjopaikoissa jäätä.
- Tykkimäeltä tien 6 suunnassa Uttiin tien pohjoispuolen kelkka/mopoura ihan ok, vähän yllätti sellainen pieni hakkuualue yhdellä yksityistontilla joka oli katkaissut polun kokonaan.
- Utista tien 6 suunnassa Tykkimäelle tien eteläpuolella olevat pätkät hyvässä kunnossa.
- Tykkimäeltä kohti Kalalampea/Lehtomäkeä pururadat aivan jäässä, polutkin pääasiassa aurinkoisimpia paikkoja lukuun ottamatta.
Moro,
näin kesävalkealalaisena kyselen vinkkejä polkureiteistä Valkeala-Kouvola seudulla. Olen ajellut Käyrälammen ympäristössä ja poikennut Palomäen alueella, hienoja polkuja on löytynyt. Mihinkäs muualle kannattaisi spessuilla?
-Nevis
Oisko huomenna pitkälle rauhalliselle maantielle lähtijöitä? Lähtöaika noin klo 13 (vaikka jäähallilta), lenkin kesto n. 3-4 tuntia.
Kun olet jo käynyt Tykkimäkeä ja Palomäkeä niin kannattaa käydä myös siinä välillä, Lehtomäen ja tien 15 välissä Kalalammen ympäristössä ja Sarkolanmäessä. Toki sitten vielä Mielakan laskettelumäki on hyvä paikka jos tykkää nousuista ja laskuista.
Ei pääse, olen sukuloimassa sunnuntaihin asti. Mutta maanantaina on varmasti ajohalut kasvaneet melko koviksi, silloin voisi lähteä pitkälle siivulle.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Sanna04