Tänään tuli 2kpl DX-Teslaa(tav.&panta), noin kuukausi meni aikaa.
Paketit tulivat kirjeenä, yht'aikaa suoraan postilaatikkoon!
Kaikki pelaa ok, näyttävät olevan yhtä kirkkaita molemmat, kun niitä nyt sisällä testailin.
Printable View
Tänään tuli 2kpl DX-Teslaa(tav.&panta), noin kuukausi meni aikaa.
Paketit tulivat kirjeenä, yht'aikaa suoraan postilaatikkoon!
Kaikki pelaa ok, näyttävät olevan yhtä kirkkaita molemmat, kun niitä nyt sisällä testailin.
Miten olette kiinnittäneet akun ja mihin? Lamppua käytän vain metsässä joten pitäisi olla helppoa ottaa pois ja laittaa takaisin. Laitoin nyt testilenkillä kiinni nippusiteillä ohjainkannattimeen, mutta niitä joutuu sitten ottamaan pois joka kerran jälkeen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26293
Huippuiskari halvalla :D
Niin, jos siis DX-teslasta kyse, niin minä olen sen akun kiinnittänyt ihan vaan sen mukana tulleella akkupussilla sillä nepparisysteemillä juomapullotelineeseen. Toistaiseksi on siinä hyvin pysynyt - ei kauhian eleganttitapa ja jotain pitää kehittää sitten kun tulee pullokin taas matkaan...
-E
Itsellä akut molemmin puolin tankoa, ovat myös nippusiteillä sidotut.
Teippasin vielä akuille vanhaa sukkaa lämpösuojaksi.
Tänään olisi tarkoitus lähteä ekan kerran testailemaan valoja.
http://img36.imageshack.us/img36/3192/dxteslat.jpg
Akun ympärille ohut fylli ettei kolise ja juomapulloon, korkista "tutti" irti ja puukolla halki, akun johto korkista läpi ja tutti johtoon ja paikalleen.
700ml:n pulloon mahtuupi kaksi akkua(DX-tesla mallia), hyvin on toiminu ja on siistin näköinen, kun akut on juomapullossa pullotelineessä.Ei tarvi teippien ja nippusiteiden kans taistella.
Joutuupa sitte näköjään olemaan yhteydessä luottokuntaan tuon maksunpalautus systeemin kanssa...:mad:
Tulipa mieleeni...
Mitenköhän Taskulamput.fi on ratkaissut DX-Teslan laturiongelman? Suomessa ei käsittääkseni saisi myydä kuin FI- tai CE-hyväksyttyjä sähkölaitteita. KingKongista suoraa tulleessa laturissa noita hyväksyntiä ei ainakaan ole.
Tässä arvostelu tuosta Magic Shinesta. Passeli lamppu se on.
Mielestäni oma Magic Shine on parempi kun oma Hope 4 led.
http://www.youtube.com/watch?v=1qGaP...eature=channel
Noniin, munkin lamppu (sku.16092) + akut (sku.28677) on tulossa. :D
Laturin (sku.6105) ja kiinnikkeen (sku.8274) liikkeistä ei ole mitään tietoa, kun yhteissumma ei mennyt yli $15.
19.12. paketti lähti Hong Kongista
05.01.2010, klo 14:52 Lähetys rekisteröity 00000 HELSINKI
04.01.2010, klo 17:46 Lähetys rekisteröity 00000 HELSINKI
03.01.2010, klo 17:42 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
Hain paketin postista 7.1.2010. Laitan viestiä lampun, akkujen ja laturin toiminnasta, kunhan laturi tulee.
DX-Teslat, 56€/kipale, superit ovat.
Eilen testasin -17 kelissä, akkukestokin tuntui olevan ihan riittävä, 3h ajoin(lyhdyt eivät posottaneet koko aikaa täysillä tehoilla).
Toisen soihdun merkkivalo muuttui punaiseksi aika nopeasti, mutta itse lamppu jatkoi vaan palamista täydellä teholla himmentymättä.
Luovutin! Lupasivat lähettää tuotteet, jotka ovat varastossa ja loput myöhemmin. Jos tällä sitten välttäis tullit. Annoin vähän niille infoa miten toimivat, tiiä sitte onnistuuko.. Ootellaan nyt sitten, mutta ei sovi tuulettaa ennen kun näkee listan mitä tavaraa on lähteny..
No nythän nuita sais suomestaki....
Olen tilaillu läjän tavaraa vuosien saatossa DX:ltä ja yhdesti olen saanut väärää tavaraa, toimittivat pikku reklamaatio kirjeen vaihdon jälkeen oikean adapterin ja sain vielä pitää värän tuotteen kaupanpäälle. Nyt tilasin yhteen pikku taskulamppuun 14500 akut ja laturin. Huomasin tilauksen lähdön jälkeen ettö olin unohtanu laittaa toimitus osoitteeseen nimeni lisäksi työpaikkani nimen ja koska tilaus on sen alle 15$ niin en saa seuranta numeroa. Tein tilauksen 18.11 ja koitin saada seuranta numeroa turhaan DX:ltä. Olin jo menettänyt toivoni tilauksen saamisesta itselleni niin tänä tiistaina istuin lounaalla työpaikkani pääsisäänkäynnin vieressä olevassa kahvilassa niin postimies kulki ihan DX:n kirjeen näköinen paketti kädessä ja etsi jotain. Minä hyppäsin siltä istumalta pihalle ja pysäytin tyypin, mikä paketti ja kenelle? sehän oli juuri se minun tilaamani paketti, henkkarit esiin ja tack och adjö.
Lamppu tuli vihdoin. Ei kestänyt ihan kahta kuukautta paketin saapuminen. Nyt vilkuu keulalla sellainen strobo, että luulisi autojen huomaavan.
Kunhan et tosiaan oikeasti ihan koko ajan käytä sitä strobomoodia ;)
Onko uusissa riistovaloissa kolme moodia kuten omassani vai tuossa YouTube-testissä olleet viisi?
Varaosiakin alkaa näemmä pukkaamaan. Akkusatsi vajaat 30 taalaa, mutta jatkojohdon hinta ei ole kuin pari euggia. Ei paljon kannata alkaa kolvaamaan: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32751
Mulla on kolmen kilpa honkkarista tässä käynnissä, dx-testa vs. otsalamppu vs. 7" sinkku (kaikki tietysti eri paikoista) :D
Tilasin ton jatkojohdon ja siinä samalla Nappulakengan mainostamat Gilleten Mach3 -terät ja digitaalisen työntömitan, katellaan kauanko kestää.
/edit: Ai niille oli vihdoin tullu toi otsateline tankovalollekin, tilataan pois ku halvalla saa.
Jokohan pitäisi huolestua? HK Postin mukaan paketti on lähtenyt kohti Finlandiaa 16.12.2009, mutta Itellan sivuilla ei näy vielä mitään.
Ei vielä kannata, itellä paketti lähti 19.12.09 ja näkyi vasta 5.1.10 itellan seurannassa, vaikka oli tullut 3.1.10 hki-vantaalle.
sku.16092: Hyvin toimii, modet vaan vähän pyöri itsestään, mutta loppui kun vähän rämpytteli :D ja on tehokas, vaikka onkin P7-D, eikä B/C.
Esim. leewillä 27.11.09-5.1.10
dx-tesla vei kisan voiton, lähetyksestä 8 päivää niin ilmoitus saapumisesta tuli. vielä kun kerkii hakemaan härvelin :)
Taisi joulukiireiden takia mennä johonkin maapostiin osa lähetyksistä. Tai sitten ne kontit on vieläkin jossain lentokentän takavarastossa odottamassa konetta, mutta ovat toki HK:n postin kontolta jo pois.
Yksi paketti on minullakin tuossa tilassa ja yhdestä tehty reklamaatio kun ei mikään posti tunnista lähetettyä seurantakoodia.
Ei edelleenkään mitään hätäisten hommaa tuo DX:n kanssa asiointi.
Ei ole hätähousun kauppa joo. Oma lamppu tilaukseen 11.10. ja tänään hain postista. Pari kertaa piti kysellä tilauksen perään. Paketilla kesti 10 päivää matkustaa kiinasta tänne pakkaseen. Että näin täällä...
tilasin 21.11 ja tänään postissa eli lähikaupassa...huomenna hakemaan
Tänään on sitte tullu iso kasa kiinanihmettä, oma oli myös tänään kotipostissa odottamassa. Loppuis vielä nuo pakkaset niin viitsis lähteä koeajollekin.
Samoin tänne tupsahti valo. Ainoo vaan, että ensin saa odottaa valoa puolitoista kuukautta ja sitten niitä tulee yhden tilatun sijasta kaksi:eek: Oli ihmetys melkoinen kun laatikossa oli kaksi pakettikorttia ja meinasin persauksilleen lentää, kun lähikaupan rouva toi kahta kuplamuovi laatikkoa... no näkeepä kahdella paremmin kuin yhdellä.
Ei kyllä lakkaa hämmästyttämästä tuo DX:n lähetyspolitiikka...
Valo tilattu 25.11.2009 ja postista tuli saapumis ilmoitus 8.1.2010. Ja kaiken lisäksi lamppu on heti käyttövalmis eli ei tarvitse kolvata tms..
No nyt oli toinen osa tilauksesta viety postiin, tilattu 7.12. Pienen säädön ja hätäilyn kautta. Tulee nyt todennäköisesti postiin, ei tulliin..
Mistähan tuolta näkee mitä lähetyksessä on? Kyllähän se seuraava kerta kun tuolta tilaa, niin on pareen purra hammasta ja odotella rauhassa. JA tajuta tilata sopivissa erissä. Kyllähän tuola on sen verran tuota lelua, että varmaan joutuu joskus jotain investoimaan..:o