Sunnuntaina näkee livenä,osuukohan noi kuusen oksat silmiin?Kuva ei kerro vietosta oikein mitään,ehkä hyvä niin....
Printable View
Sunnuntaina näkee livenä,osuukohan noi kuusen oksat silmiin?Kuva ei kerro vietosta oikein mitään,ehkä hyvä niin....
Mulla oli tarkoitus tänään ajaa heinikkomäki alas ja käydä kattomassa TON polun alapää. mutkumutku meni nippusidevirittämiseksi siinä mökin pihassa ja rupes oikeesti viluttamaan että pois piti äkkiä lähteä. Ehkä huomenna?
Näitkös liikettä talossa p-olkisin? Kun mä onnahtelin pihaan niin mökin piipusta tuprusi paksusti savua. Jälkiä ei missään. Niillä on varmaan joku ajastin/kaukosäätözydeemi. Aattelin että meinaako se että sinne on tulossa "herroja" ördäämään?
@lansive
Otakkos su mukaan ne sprotviren raadot, mä tuon omat jesseteipit niin tutkailemma tuunausta.
@zippo
voin pakata reppuun oksasakset ja sahan niin ei oksat hypi silmille:)
ei ollu mökissä ketää, ei jälkiä ovelle, eikä tullu kukaa huutaa vaikka tohotin lampulla seinänkokoisesta ikkunasta sisään :)
on sieltä savua tupruttanu koko talven että tuskimpa sinne on ketään tulossa.
kuva ei tosiaan kerro mitään, mutta ei siinä ainakaan lisävauhtia tarvii polkee ;) ja oksat pitää poistaa...
Pakkohan se mäki on ajaa alas kun paikalliset pistää polun kuntoon.thnx
jumankekale.
lähtiskös sitä peesiin? ajetaanko varmasti hiljaa ja kiltisti? otanko liekinheittimen jolla hiillostaa veturin hanuria vauhdin toiveessa?
Mukaan vaan kohta juna lähtee...
Täälläkö pahimmat sedät nykyään kirjottelee...http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon10.gifhttp://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon10.gif
Olis kyllä muakin kiinnostanu lähtee kattelee uusia maisemia, mut menee
aikataulut ristiin Kaiun viikkolenkin kanssa.http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon11.gif
Kävin eilen illalla maastoa ajamassa 2h. Oli raskas keli,lunta n2-3cm ja pakkasta -3c.
Vajaa 20km tuli ajettua, vastas tiistain 50-kilsan ajoa.http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...cons/icon9.gif
Saattaa ottaa voimille jos meinaatte ajaa huomenna 5h...http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.gifhttp://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.gif
Näyttää tulevan semmonen juna että kun veturi on päässyt Solttilaan niin vasta silloin jarruvaunut nytkähtää liikkeelle uimahallilta :)
joo joo kaikki mukaan.
Tosta epstainin ehdotuksesta sen verran että eikö se lisää vain vauhtia jos vetäjää soihtaan liekinieittimellä?
Keli oli eilen raskas mutta ei huomisen säästä tiedä ennen kuin aamulla. Ja kun porukkaa näyttää olevan liikkellä niin viimeisellä on tie ajettavanaan vaikka vetäjä polkis umpiryteikössä!eilen ajoin herusin pään lenkin 2h ja keskari noin10km/h. tuo oli lyhennetty versio mutta varmaa riittää ku tosta jatkaa sääksin kierrolla ja sit märkiö jne aikataulun mukaa. Vähä pitää viel kattoo jos pääsis sääksin ns. oikein päin.
Edit:hyvä sisälukutaito...niinhän siellä just luki että liekinheittimellä lisävauhtia...no musta ei kyllä paljon vauhtia irtoo kun on tosi kipee olo. mutta liikkellä olen huomenna jos ei kuume iske.
Mukana olen kl.10 uh su
En kerinnyt edes korjaamaan niitä vielä, minkä kyllä voin hyvin tehdä korvaukseksi lainasta. Väitän että sen jälkeen ne voi oikeasti kestää jalkautumista hiukan alkuperäistä paremmin.
Tulee muuten varmaan kaikkien aikojen ennätysletka. Harmi ettei ole uimahalli auki, lehdistö paikalla, ja torvisoittokunta ryydittämässä lähtöä.:eek:
Tää ei löis vetoa tuosta torvisoittokunnasta.... :D
uimahalli aukee vasta 12.00, oli tarkotus käydä ostaa sieltä mehua ja patukoita mutta ei sit prkl...
edit: r-kioski aukee ysiltä, ei tää ihan turha kylä olekkaan!
mites usein porukka vetää näitä lenkkejä? ja uskaltaako sinne lähtee mukaan vaikka ei nyt muutamaan kuukauteen oo polkuja sotkenut? vai jääkö heti kauas muista? :D
tänään en kyllä pääse.. mutta jos paranen niin ensi viikonloppu on pitkästä aikaa vapaa ja pyöräkin tullut juuri ensi huollosta, niin uskaltaisi taas lähteä tykittelemään.. =)
Kiitoksia järjestäjille mukavasta lenkistä ja lenkkiseurasta. Pari meitä viisaampia tajusi lähteä aikaisemmin kotio päin:)
Kiitokset kerrankin riittävän pitkästä lenkistä :D
Olis pitäny itsekin luovuttaa ajoissa. Mä olen aivan katki!
Kiitos kaikille kun jaksoitte odotella, fillarissa oli varmaan joku perusteellinen vika kun ei kulkenut muiden lailla. Yhtäkaikki mahtava reissu, josta muutama hämärä otos, ja kiitos Vemalle kun oman kunniansa uhalla saattoi väsyneen pyöräni, kuskin kera takaisin autolle
http://uholas.pp.fi/images/album/Jaettavat/Rajamaki/
Pitäis varmaankin opetella ne säädöt:o, myös kameraan
Lista osanottajista olis varmaan hyvä. jatkakaa tohon,kummäenmuista
Mutanaama
Vema60
JiiPee
Shimaani
Zippo
KMW
Vim
Ellmeri
Vielä yksi uupuu, 15 meitä oli
Onko kellään tietoa paljonko tuli matkaa? Ajallisesti tuli ainakin meikäläiselle elämäni pisin lenkki ja se muuten tuntuu tuolla jalkojen suunnalla.
Ja erityiskiitos kaikille nopeille ja taitaville ankkuriosaston odottelusta.
Srami puuttuu.
Kyläilemässä ja akku meinaa loppua,piru millä mä sit luen palstaa!
Hyvä lenkki,vähä ois voinnu rauhottaa välillä enemmän ;) huonoja kuvia ja hyvää videota tulossa myöhemmin.
Lansive: tämä ei jää pisimmälsi mikäli se minusta on kii ;) matka ehkä noin40km,kokonaikesto5h,ajoaika noin4,5h ehkä. siitä voi kaikki ihmetellä tolkutonta keskinopeutta ;) keli oli kyllä raskas ja hidas.
Cubbe
Ellmeri
Epstain
JiiPee
Juminy
KMW
lansive
LJS
Mutanaama
Shimaani
Srami
p-olkisin
Vema60
Vim
Zippo
Joo, täytyy sitä joskus pitkääkin lenkkiä koittaa jos sitä Tahkoa pitäis mennä kiertämään kesällä.
Seuraavaksi otan varttikilon suklaata mukaan ja reppu pitää olla isompi että mahtuu enemmän juomaa. Kotiin tulon jälkeen nestettä meni semmoiset 2 litraa ja saman verran oli juomarepussa. Kerran vasta olen käynyt kusella joten ilmeisesti mulle tuli vähän hiki jossakin välissä.:eek:
Juupelisjuhuu, kannatusta vähän pidempiksestoisille mettärymistelyille. Eikös se turnauskestävyys siitä tule? Jos ennen viimeistä kolmannesa sais hyvän tauon niin jaksais paremmin. Onnistunee myöhemmin keväällä kun Märkiön mökki avaa ovensa myös la & su. Näin talvella pitäisi olla taukovermeitä mukana melkoisen paljon jottei vilu hiipisi liian lähelle.
Kiitoksia erittäin hienosta lenkistä. Näköjään toi 0,5 ltr juoma on ehdottoman vähän tolle lenkille. Märkiöstä loppu hiihtopohjia uimahallille oli aika hidas/pitkä.
Se 3L camelpak on ehdoton retkiajoissa.5-6 tunnin lenkkejä tarjolla ainakin 50/60 maastoissa lähes joka viikonloppu.Pakko saada kestävyyttä kevään kohokohtaan:Tukholma viikonloppu.
Järvenranta oli hyvä pätkä.Dig it.
Myydään Sievin turvakengät halvalla, tai annetaan hyvään kotiin. Vähän ajetut !
Menikö pohjat säpäleiksi?
Ellmeri kiittää,hyvä qu olitte saanu nuorisoa kiskomaan meitä vanhuksia perässä,Zipon kaa juteltiin tulomatkalla että keväällä vedetään oikea lenkki,jossain 4 tunnin kohalla kunnon tankkaus ja sitten matka jatkukoon ....
Kivat oli polut ja päivä muutenkin ihanteellinen talvipäivä.
Mulla FRWD näytti 4h 45min, 36km, keskinopeus kaikkine taukoineen huikea 7,7km/h kokonaisnousu 526m kekisyke salainen :p
Laitan google earth kuvaa heti ku osaan :D (eli never). Ei vaan eiköhän tuo jotenkin onnistune!
Kiitokset Rajamäen rykmentille poluista ja seurasta. Häntäpään ankkureissa tuli jarruteltua tuttuun tyyliin, mutta kiwaa oli sielläkin.
Se järvenrantabaana oli kyllä mainio. Kiitoksia kaikille.
Juu, Märkiö se taisi olla.