Juu, hyvin rauhaksiaan ajellaan. Olisiko klo 17:15 tuolla Aulangon tenniskenttien hujakoilla - siinä pyörätiellä/ pienellä parkkiksella?
Printable View
Tuu keskiviikkona klo 18 moottoriradan puomille, siitä lähtee mtb-porukkalenkki. Yleensä pari tuntia ajelua vaihtelevassa maastossa, harvemmin pitkiä klv-siirtymiä tulee vastaan. Jokainen kun tuntee vähän eri suunnalta polkuja niin löytyy uutta ajettavaan usein.
Njoo. Pitää kattoo jos ens viikol ei mene ylitöiks hirveen paljo (eli siis päivä pysyy siinä 10h paikkeil) niin vois vaikka tulla pyörimään. Mikäli saa noi tänään tulleet renkaat alle ja uuden satulatolpan ennen sitä perille :) Edukin näky tänään tempoilevan cajanderintien valoissa menossa vissiin aulangollepäin? Hyvä peesi sulla siin ainaki edellä meni! :D
Heh joo mä taiteilin kaupungin läpi Aulangontielle ja lämmittelykierrokselle ennen iltakisaa. Maantiepyörällä ei pääsekään ihan niin kätevästi puistojen ja ulkoilureittien läpi kun maasturilla ja cx:llä on tottunut.
Oli kyllä rankka kisa, mutta hauska, tavallaan.. jos ei olis ollut katselijoita niin olisin voinut taluttaa maalimäen muutamalla kierroksella :) Onnittelut voittajalle, ja muillekin!
Onkos sunnunntaina minkäänlaista lenkkiä tiedossa joskus aamulla tai aamupäivällä?
Spotrs Tracker-testiä.. onnistuuko päivän crossarilenkin jakaminen täällä? Linkki:
http://www.sports-tracker.com/#/work...uj6nc1i4g9nr1d
Mä kävin tänään tuossa hämeen härkätiellä, alkupäässä oli ihan soralla joten sinne ei edelleenkään asiaa kaposella renkaalla
Tyrvännöntiellä on uusi asfaltti Lepaalle saakka. Hieman ennen Ratontietä ja Pikkuakkaa oli sitten hiekalla Hämeenlinnasta päin tullessa (itse ajoin tosin vastapalloon). Ei kai tuosta trackerista ylämäkien vauhteja mistään näe? :eek:
Hyvä, että trackeri toimii. Voi jättää yhden vempainen tangosta vähemmälle, kun lenkin tiedot löytyy jatkossa puhelimesta. On tämä nykyaika vaan ihmeellistä.
Nopeudet ja korkeusprofiili näkyy trackerissä, varsinkin jos tuntee reitin niin voi tulkita käppyröitä aika hyvin..... :D
Samallahan vahditaan 30 sääntöä :D, jota en kylläkään itse kykene noudattamaan muuta kuin yrittämällä 30 keskaria:
http://www.sports-tracker.com/#/work...bbjg417vqa77se
http://www.sports-tracker.com/#/work...qish7833quisou
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Pistää kursorin oranssin viivan alapuolelle ja siirtää oikealle. Pallo liikkuu reittikartalla ja vauhti/korkeus-valikossa yhtaikaa.:)
Mä en huomenna ehdi maantielenkille, mutta alkuviikosta olis tarkoitus jonkunlainen lenkki tehdä ja keskiviikkona taas mukaan porukan jatkoksi maastoon. Harmi että menee maastolenkit ja Rastilan tempo päällekkäin, olis varmaan osallistujia molempiin.
En oo kattonnut futiksen aikatauluja, mutta varaan oikeuden muutoksiin jos sattuu hyvä peli kohdalle :)
Olisiko tänään kevyelle maantielenkille klo 17 jäähallilta lähtijöitä?
Suunta voisi olla vaikkapa:
Saloinen Jokimaa Tervakoski Rehakka -lenkki, jota on helppo lyhentää tarvittaessa.
Tai joku aivan muu lenkki.
Minulta jää tänään väliin =(
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Myös minä jätän väliin, yritän päästä lentsusta nyt kunnolla eroon
Oliko sunnuntailenkkeilijöitä? Mulla jää tulevanakin sunnuntaina perinne väliin, tai jos Evon reissun jäljiltä jalat kantaa niin voin yrittää mukaan.
Oliskohan tiistaina semmosta parin tunnin ennenmmin-lepposaa-kuin-reipasta maantielenkkiä kiinnostusta lähteä ajamaan? Lähtö esim kuudelta jäähallilta? Suunnaksi arvomme vastatuulen että on myötänen tulla takasin :)
Mä voisin huomenna lähteä ellei kunto ota tästä takapakkia.. Eikä välttis tarvi mennä asfaltilla, tykkään myös cyclolla päästää hyviä polkuja/hiekkateitä
Juu, ei ollut. :)
Kävin kuitenkin salaa harjoittelemassa pari kierrosta Rastilaa ja kiertelin hieman lähiympäristössä.
Heinäjoentiellekin oli saatu jo uusi ja tasainen asfaltti, joka oli mukava pyöräillä.
Kevyt, _siis oikeasti kevyt_ maantielenkki sopisi oikein hyvin tiistaina kuudelta.
Minä kävin tänään kokeilemassa Heinäjoen tietä ja jatkoin jokimaan tietä pitkin Turkahauta-Ryttylä-Riihimäki paluu taas Ryttylä-Tervakoski-Tuulensuu-Virala
http://www.sports-tracker.com/#/work...vb797788dikojh
http://www.sports-tracker.com/#/work...o9orbi5r1eoqk5
Jokimaan reitti oli tosi hauska, paljon mutkia ja mäkiä. Aamulla tuli serengeti mieleen kun Tanttalan laaksossa peurat hyppeli usvan seassa :)
Noniin, maantiepyörät voitti 2-1. Kävin tänään ajamassa Turengissa Kiipulan maastopuolimaratonin reitin fillarilla läpi. Aika raskasta tulee olemaan syksyllä :)
Tiistaina kuudelta jäähallilla, tai minuuttia vaille niin ehtii spekuloimaan reittiä.
Huomenna onkin luultavasti tosi hyvä lenkki tiedossa, sillä tänään minua hiukan koeteltiin. ;)
Piti ajaa iltalenkki reippaasti hyvässä säässä, mutta kuinkas kävikään.
- Alvettulan risteyksessä huömasin juomapullojen jääneen matkasta, janoisen käden haroessa tyhjää.
- Tämän jälkeen alkoi sataa kylmää vettä reippaasti ja kengänsuojat tietenkin kotona.
Laitikkalan kauppa onneksi auki ja sieltä mukaan kaksi pikkupulloa colaa suurimpaan vitutukseen.
Tulipa lenkki kumminkin ajettua ja ehkä tuo sitten luonnetta kasvatti jos ei muuta:
http://www.sports-tracker.com/#/work...bmpi461m77tjpr
Suurtumpelon reitti näyttää ainakin kartalla niin nätiltä että voitais joskus ajaa tuo porukalla .. Mutta joo huomenna siis klo 18 jäähallille, onko hahmotelma lenkin pituudesta (alle 100?) .. Ajatellen vain että osaa oikean määrän juomaa ottaa.
Alle sata olis hyvä, mä haluisin ajella ihan nautiskellen vaan. Arvioisin että semmonen noin 70km olis yläpäässä meikäläiselle, 50-60 km ja parituntia olis bueno.
Cyclokuskeille toi Kiipulan reittikarta on aika hyvä, siinä oli pari vähän tiukempaa mäkeä ja yksi niin kivikkoinen ja jyrkkä että menee väkisin taluttamiseksi, mutta muuten ajettavaa sekä hiekkapohjaisella "pururadalla" että helpoilla poluilla. 21 km lenkki ja siirtymät sinne + takas tekee ihan hyvän iltalenkin.
Nice ride, vaikkei naisia ollutkaan. Tais tulla reilut 2,5 tuntia ajolle mittaa, mun rannekello ei osaa muuta näyttää :p
Jäähallilta Parolannummen suuntaan, Armijärven ohi ja "sahan mäen" mäkipisteet poimien Lehijärveä ympäri. Sitten Teollisuustiellä pieni nopeusmittareiden kalibrointi ja suunta kohti Aulangontietä. Matka jatkui Harvialantietä Turenkiinpäin kunnes löydettiin mainostettu pätkä uutta hyvää asvalttia, myöhemmin kurvattiin Heinämäen(?) tielle ja ajeltiin Turengin keskustan läpi Rastilan kautta takasin Hämeenlinnaan. Tämmösen reitin mun GPS tallensi :)
Lenkin jälkeen yksi kalja ja nyt iltapalaksi lettuja, mansikkahilloa ja jäätelöä.
Joo oli oikein kiva lenkki.. Mukavaa vaihtelua tuo reitti.