Kokeilemallahan se selviää.
Printable View
Kokeilemallahan se selviää.
Mä kävin viime kesänä Mustiksen lenkeillä, ja hyvin siellä kyydissä pysyy :), joten rohkeasti mukaan vain, niin mun ei välttis tarvitse olla siellä ainoa naiskuski :). Ja periaatteena ei ole ollut pudotusajotyylinen ajotapa. vits is nais.
Jos vain aikataulut reenamisen suhteen menee sopivasti, niin saatan taas tuonne (=Mustavuoreen) roudata romuni :).
Missä vaiheessa tämän kevään & kesän lenkit ovat alkamassa? Toivottavasti "tyttöjen" lenkkejä järjestetään tänäkin vuonna! Itse en ole aiemmin ollut mukana ja olisi mukavaa aloittaa ryhmässä pyöräily mukavassa porukassa :) Tähtäimessä TdH ja pk pitäisi saada tikkiinsä.
On niitä tammaraveja tänäkin keväänä tulossa, tarkasta alkamispäivämäärästä en kyllä ole ihan varma tällä hetkellä.
Muistaakseni puhe oli että alkavat virallisesti vasta toukokuun alussa.
Mainitsenpa vielä, että huomiseen (9.4.) Pirkkolan tiedotustilaisuuteen ja ryhmäajokoultukseen voivat tulla myös HePon ulkopuoliset henkilöt (lue. potentiaaliset jäsenet ;)).
Jos ja kun tiedät jonkun kaverisi, joka harkitsee porukkalenkille osallistumista, niin pyydä hänet mukaasi/ vinkkaa hänelle huomisesta kouluttautumismahdollisuudesta. (Tilaisuus on täysin maksuton.)
Vapaaehtoiset ja ei-sitovan ilmoittautumisen voit tehdä täällä.
Tervetuloa mukaan tammaraveihin. Niinkuin tuossa jo mainittiinkin, niin toukokuun alussa on tarkoitus aloittaa, kunhan nuo hiekat saadaan harjattu teiiltä pois. Tammaravien lenkit ovat torstaisin klo 18, lähtee espoon bembölen kahvituvalta ja tuntinopeutena 23-25, vauhti määräytyy tietysti porukan mukaan, ketään ei jätetä. Itse toimin uutena hepon naisten kuntovastaavana ja olenkin näitä torstai lenkkejä vetämässä, jos jotain lenkkeihin liittyvää asiaa niin minulle voi laittaa sähköpostia,sini.kinnunen at hepo.fi tai tänne foorumiin voi myös laittaa viestiä. Ilmoitamme täällä lenkkien aloituskohdasta lähempänä.
Jokos tänään olisi kiinnostusta lähteä lenkille?
Hiekkaa on jonkin verran, mutta kolme lenkkiä tullut jo ajettua maantiekumeilla, ilman rengasrikkoja. *koputtaa puuta*
Kello 18 kahvituvalta tuntinopeudella 23-25 kuulostaisi hyvältä speksiltä.
Tää to meni 5-6v. tyttöjen voimistelukoulua vetäessä, mutta ens kiirastorstai kävis :). Silloin on jumppavapaa to ja ns. ylijäänyt aika pitäisi käyttää hyödyksi. ELi treeni kiinnostais :rolleyes:
Muita lähtijöitä?! Mä tulisin CC:llä, crossikumit alla työmatkapoljennan takia.
Minä voisin todennäköisesti tulla, jos sää on hyvä (eli ei sada tai tuule kovaa). Kuudelta torstaina käy hyvin. Rauhallinen vauhti, eli tuo 23-25 km/h sopii mainiosti.
Mukana myös kiirastorstaina, jos sää sallii!
Kiinnostaisi ja ajankohtakin passaisi, JOS saan kaluston kuntoon siihen mennessä. Rauhallinen vauhti ja tarpeeksi vaatetta :)
itse olen ollut huhtikuun, muualla mutta tulen huhtikuun vikalla viikolla mukaan
Työkuviot meni alaisen sairastamisen takia uusiksi, eli joudun jättämään huomenna lenkin väliin ja päivystämään töissä. Huoh. :(
Antoisaa lenkkiä, jos lähdette ajamaan!
Jepjep. Joudun passaamaan minäkin. Sain etäflunssan palstalta tai lähiflunssan kotoa. *möks*
Minäkin passaan. Jos tästä parantuisi nyt kunnolla, eikä tulisi uudestaan flunssaiseksi.
Oliskos kukaan tulossa tänään?
Olenko nyt oikeilla jäljillä että tämän vk torstaina 28.4. ei tammaraveja järkätä vaan vasta ensi viikosta? Olen ekakertalainen...
Mä ajelen maantietä huomenna, voin ajaa Bembölen kautta kuudelta jos on lähtijöitä ja tarvittaessa vaikka vetääkin jonkun lenkin. Vauhti toiveiden mukaan 25-30+, ei kuitenkaan paljon yli 30.
Kiva, tullaan tuvalle tänään kuudeksi.
Tervetuloa. Huomaathan "Espoon Lenkit" ketjun,
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...=15602&page=77
Ei siis mikään Tammaporukka kyseessä ja vauhti varmaan siinä 28 paikkeilla, mutta sovitetaan tarpeen mukaan. Lähtöaika ja paikka kuitenkin tähänkin ketjuun tiedoksi, jos Sini (tai kukaan mukaan) ei varsinaisia Tammaraveja ollut lähdössä vetämään.
Nostetaanpas tämä ketju ylös, kun ei tätä lenkkiä ole taidettu merkitä vielä fillarikalenteriinkaan...
Onko tällä viikolla torstaina klo 18 lenkille lähtijöitä? Minä olen tulossa, jos ei sada vettä. Vauhtitoiveena rauhallinen, 23-25 km/h, lenkin pituus n.40-50 km. Ilmeisesti ainakin Sini pääsee tällä viikolla paikalle?
Sääennuste on onneksi ainakin Forecalla paranemaan päin, joten hyvältä näyttää. Ensi viikolle sitten lupaillaan jopa kahtakymmentä astetta, mutta saas nähdä.
Jokatapauksessa taidan taas lähteä tammojen perässä rentouttavalle arkilenkille.
Kyllä olisi torstaina tarkoitus lähteä lenkille vihdoin ja viimein.
Eli voisiko sanoa näin, että tammaravien virallinen ja ilmeisesti kevään ensimmäinen lenkki starttaa käyntiin torstaina 5.5. klo 18 bembölen kahvituvalta speksein 23-25 km/h
Tälläistä lenkkiä olisi suunnitteilla,saa esittää toivomuksia
http://maps.google.fi/maps?f=d&sourc...,0.338173&z=12
Niin leppoisaa oli viime kaudella, että lähden minäkin. Itse voisin mennä lujempaakin jos jotain kiinnostaa, mutta voidaan katsoa matkan varrella. Ei nyt kuitenkaan mitään kolmeakymppiä. Leppoisuus pitää säilyttää.