Duunissa varmaan kasiin.
Printable View
Duunissa varmaan kasiin.
Pakko pitää huilipäivää välillä, tuli käytyä Malminkartanon portaissa toissapäivänä ja jalat ihan puhki vieläkin. Mikäli Pe-Su välillä olis jollain intoa lähteä Kivikko/Hallainvuori alueelle niin olisin mukana, toki muukin paikka käy jossei vettä sada.
siä mitään valoja tarvinnu, kun olin jo seiskan jälkeen himassa.
Vattujuu,
tää pääsi lähtemään duunista himaakohti vasta seittemän jälkeen ja sit niitä valoja olis jotar *****.
Neiti bauhaus myis sitä Hooseen kompuraa euron alta kahensataa, jos tuommottisen duuniin kävis hakemassa. Sais puhalleltua bitit suoraan sinne ämmpäriin....
Tapahtui tänään syväojalla, Polkukonkelisti ajoi sen ..tun narumäen ylös heittämällä ja viinapullomäessäkin syntyi uusi enkka. Tästä tule mitään kun noi syväojaneitsyet menee heittämällä ohi joka sopesta.
Tsiigatkaas muuten tätä, kellä ei facebookkia ole Pastu väänteli vähän videota
https://vimeo.com/140331924.
Hyvä raina. Tähän uitusti peukalon kuvia.
^no pöh. Kerettiin emännän kans sopia reduilureissu huomiselle. Sunnuntaina saattais onnistua ajotkin.
Tää kerkeis kanssa sunnuntai aamusta reduilee, huomenna töitä ja fillarin myyntiä...
Se oli se toinen k-puisto sit tänään. Starttiaika ennen ysiä ei ollu ehken loppuun asti harkittu; *itun märkää oli.
Välityskin tuntu vähän pitkältä tuonne/ tänään / näille reisille - 34x19 - ei jatkoon. Päätin ajella itteni kuivaks ja reilu viistuntinen siitä sit kerty.
Pari uutta polunpätkääkin löysin.
Olis kait nuukselan vuoro huomenna. Lähtö 10:30 tai 11. Paikan kerron joskun jokutaiketkä huutaa hep. Dedlain se tuttu 22:00.
Hoplaa!
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Luukin parkkis, 10:30.
Jepa. Hoosee kai mukaan myös.
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Hep huomiselle!
Ej pysty kykenemään kun pitää täyttää vaihtolavaa ennen maanantaista poisviemistä. Aamusta lisää haukkupööräämistä jolta äsken palattiin, Haltijalan peltojen yllä oli upea kuutamo :)
Ylämaankarja oli siinä Ruutinkosken aitauksessa märehtimässä, komeita elikoi
Jos sen nimi on vaihtolava, niin vaadi toinen tilalle ;-)
Kuu oli tänään kyllä upea heti noustuaankin.
Ja maanantaiaamusta se punastuu. Tv ei oo yhtä tanakkaa sumua ku viime aikoina on pidelly että näkee spektaakkelin :)
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/09...samana-paivana
Jos edes vähän terveempi niin Strggn selässä käyn ihmettelemässä. 25-tien tuollapuolen on jo vähän valosaasteettomampaa.
Ku yhellä on kaktus kurkussa, toinen syö liikaa nakkipannua aamupalaks ja kolmas ei kuulemma oo kerenny reenaamaan tarpeeks, saa ainekset nou_flou- lenkkiin.
Tää oli ny sellanen. Pyörän kantaminen ja nostelu runkkosten ylitte oli tänään pop. Tuhat kertaa kun toi toistetaan niin tytinmäen yli ajaa heittämällä.
Mulle ei vieläkään selvinny se miks meistä kuulemma lähti niin hauska ääni. Tnx osallisille.
Mun pöörä naksu eestä koko reissun ajan. Paskoja napoja nuo hadleyt, jo tuhannen ajotunnin jälkeen joutu tiukkaamaan päittäisvälystä.
Näytin sahaa sille turhan korkealle rungolle, ja siitä seuraavasta napsastiin oksat huitin ---ttuun, että pääsee ihmiset ajamaan. Se yksi minkä ali pääsi ajamalla polvi maassa, sai jäädä paikalleen.
Olis tänään suunnitelmissa mennä Ylästön metsiin ajelemaan. Tai vaihtoehtoisesti voin myös liittyä jengiin jos muualta lähtee joku lenkki.
Tänään on siivouspäivä :(
Piti luovuttaa ja hakia myrkyt lekurilta, en saanut vajaassa neljässä viikossa lepäilemällä tautia nujerrettua :(
Viikon päästä sitten ajohommiin taas.
Tänään toivutaan viikonlopun siivoilusta lepäämällä, iltapimeällä sit haukunjuoksuttelua jlln kikottimella valon kera. :)
Lähteekö tänään lenkkiä?
Ilmoitellaan välillä täällä "lenkistä".... Huomenna perjantaina kl. 19 Petikon ulkoilualueen parkkikselta perinteinen Perjantai after work lenkki, varustuksena valot, olut ja makkara, vauhti hidas ja seura kuivaa.
Onk vauhti oikeasti hidas?
Nimim.
Palkeet VinQ
No ei, mutta teeskennellään että on. Kyllä ne odottaa kun kiukutellaan.
Mä ajan kostoksi toooooosi hiljaa
Pihkura.
Perjantai = koirakoulu ==> noukänduu lenkki.
*päätäseinään*
No en minäkään jos ei Shimukaan ehdi. Sitäpaitsi kesällä ukkosmyrskyssä olin jo teidän kans siellä.
Ehdin jos ajan täyyysia pois töistä
Huomenna la 03102015 klo 1030 kattila.
Alustava aie lähtee ajeluttamaan yhtä nöösiä peruspoluille 4-5h verran -
muutama lehmänhermoinen kikattaja mahtunee mukaan.
Speksit entiset. Halukkuushuudot tänne ennen aamu kasia, siihen asti pidätän itelläni oikeuden
perua plääni - häätyy katsoa yltyykö korvakipuilu yms tekosyyt
Täällä ollaan jo. Juodaan oluet ootellessa
Ei mkn kuikkakauppa vaan ärkioski, piti käydä uusimassa kestoloma-anomus. Bonggaaja bongattiin kassajonosta mutta kaliamerkki jäi epäselväksi :-D
Hyvä tottistreeni, taas kerran.
Kattila?
Tää tuumii ja palaa asiaan ennen dedlainia
Kierrätyskoiranjuoksutussemifättilenkillä totesin että palkeiden tukkoisuusasteen takia on paree jättää kattilanpaukutus väliin vaikka ruskainen metsä houkuttaa. Koirattarelle valkeni vetämisen idea, woo - hoo!